עבור לתוכן

פנדה-איך הם בשרות?

Featured Replies

פורסם

שלום.

אני מתכנן לקנות מפנדה את המחשב, ואני רוצה לדעת איך הם בשירות. מי שהתנסה איתם, האם היו בעיות בהחלפה\החזרה\חלקים?

רק תגובות רציניות מלקוחות שלהם בלבד.

תודה. :)

פורסם

אתה מוזממן לראות את כל המתלוננים על השרות שלהם בפורום שלהם.

פורסם

אני הזמנתי מהם הארד דיסק

הגיע תוך שבוע

בינתיים אני מרוצה ! :)

פורסם

שבוע...? אני מזמין דברים מחנויות וזה מגיע תוך מקסימום יומיים... ::)

פורסם

כיף לך... חברים שלי הזמינו מחנויות אחרות... ולקח יותר :\

פורסם

זמן אספקה מהיר לא מעיד על השירות של החנות. אתה יכול לעיין בשני המקרים של פנדה ופלונטר - זמן האספקה בד"כ מהיר, אם כי גם זה מוטל בספק, והשירות לאחר הקנייה הוא תמיד הבעייתי כי אז הלקוח הופך בעיניי רב החנויות בארץ לנודניק.

אתה יכול לקרא את הזוועות בפורום של החנות עצמה, אני חושב שיש כאן מספר אנשים בפורום שמחכים זמן לא מובטל של זמן לחלקים כדי לנצל זיכוי(בנתיים הכסף נשאר בפנדה), אנשים שנשלח אליהם כרטיס מסך עם נזק פיזי והחנות מסרבת להחליף ועוד ועוד.

לכן, מה שאני אמר: זמן אספקה יכול לקבוע דבר אחד: במידה והוא איטי, לא מתייחסים כמעט ללקוח וקשה להשיג את החנות עוד לפני ביצוע העיסקה(קבלת המוצר ותשלום) - זה צריך להדליק לך מספק נורות אדומות. אבל, כאשר אתה לוקח את זמן האספקה המהיר של חנות כאינדיקאציה זאת שגיאה, כי המטרה של כל חנות היא למכור, ויש חנויות ששמות את זה למטרה העליונה שלהם בלי להתחשב בשירות שלהן, או האם הלקוח יחזור אליך שהוא מרוצה, גם לאחר תקלה מביכה של חלק תקול או לא. מה שאני אמר לך כאן, לא תקף בהכרח על החנויות המצויינות לעיל.

הדרך הכי טובה לבחור חנות: לשמוע דיעות של אנשים אחרים, חוויות קנייה, וגם לשאול אנשים שהיו צריכים לממש אחריות עבור פריט פגום. כמו-כן, אין כמו להתקשר לחנות או אפילו לסוע לחנות רק כדי לערוך שיחה קלה עם אחד האנשים שם, ולהחליט ע"פ תחושת בטן. לעולם על תקנה מחנות שמתייחסת אליך כאילו יש לה המון לקוחות ואתה לא חשוב או מתנהגת כאילו אתה צריך לקנות ממנה 10 מחשבים לפחות. נכון, הרווח על מחשב שלהם הוא קטן בשביל החנות, אבל בשבילך, בתור לקוח, הסכום שאתה מוציא על המחשב הוא גדול מאוד ומבחינתך כל הסכום הולך לחנות.

עריכה: בנוגע לדוגמא אישית שלי, לי יש ניסויים בינוני ומטה עם פנדה. קניתי מהם מוצרים, ועכשיו האחריות עליהם מוטלת בספק בגלל סיבות אחרות שלא אפרטן כאן.

פורסם

קניתי מהם ב-5 ביולי כרטיס מסך של MSI, זמן האספקה היה לא רע בכלל (היה גם סופשבוע באמצע וזה קצת עיכב אבל לא נורא), וזה נוח מאד שאפשר לקבל משלוח לכל מקום ולשלם בכסף מזומן לשליח. אחרי שהכרטיס הגיע התחילו הצרות, הכרטיס כנראה היה דפוק, התפריטים לא הוצגו כמו שצריך (ולא עזרו עידכוני דרייברים למיניהם), ה-TV OUT לא עבד בכלל והלכידת וידאו היתה באיכות ממש לא טובה. התקשרתי לפנדה וקיבלתי אישור להחזיר את הכרטיס. דיברו איתי בטלפון בזילזול וזה נשמע שזאת ממש טירחה שהם היו מעדיפים לוותר עליה לתת שירות ללקוח. החזרתי את הכרטיס במשלוח דואר הכי מהיר והכי יקר שיש עם ביטוח והכל. הם אפילו לא טרחו להודיע שהכרטיס התקבל (ידעתי את זה לפי מעקב החבילות של הדואר באינטרנט). בסוף קיבלתי בפניה אליהם אישור שיש לי זיכוי ושישלחו לי מוצר אחר שבחרתי ברגע שיהיה להם אותו, כולה ביקשתי לוח אם של MSI שמבדיקה שעשיתי קיים במלאי של כל מיני חנויות אחרות במרכז הארץ ונזכיר רק שפנדה לא תלוים ביבואן אלא מיבאים בעצמם את מוצרי MSI. מאז (לפני חודש) ועד היום אני מנסה לברר מתי סוף סוף יגיע הלוח שהזמנתי מהם, ברוב חוצפתם הם אפילו לא אומרים מועד משוער.

בסוף אני אצטרך לנסוע לשם ולעשות להם בלגאן כי כמה אפשר לחכות ? במחשבים חודש זה המון זמן, כבר יוצאים מוצרים חדשים בפרק זמן כזה..

(אני לא ארחיב פה את הדיבור על כרטיס טלויזיה של MSI שקניתי אצלם וכנראה גם הוא דפוק, זה הכרטיס הראשון שאני מנסה שקולט רק 9 תחנות מכל מה שערוצי זהב משדרים באנלוגי, וחלק מה-9 האלה הוא לא מכוון כמו שצריך ורואים עם הפרעות. כזה דבר לא היה לי עם אף כרטיס טלויזיה).

פורסם

חבל שלא שמתי לב לזה לפני ששלחתי את הכסף >:(

ומצד שני למה לי בכלל לבזבז זמן לגלוש ל-PT כשיש את HWZ ?

בכל מקרה הסיפור הזה לא יעבור לפנדה בשתיקה ולקוח אחד הם כבר הפסידו.

נראה אותם עכשיו באים לפורום הזה ומגיבים ! :AR15:

עריכה : מומלץ בחום (שרב כבד מאד !!!) לקנות במקום לפי השירות, לפי היחס אחרי הקניה, לפי הקלות של מימוש האחריות על המוצרים, ורק אח"כ לחשוב על המחיר. קחו בחשבון שמה שעולה זול בדרך כלל גם שווה זול.

פורסם

בכל מקרה הסיפור הזה לא יעבור לפנדה בשתיקה ולקוח אחד הם כבר הפסידו.

העניין זה שהוא רק אמר שהם הפסידו אותו, אבל לא באמת הפסידו אותו. זה תקף גם לגבי החנות השנייה שמתחילה באותה אות.

פורסם

בכל מקרה הסיפור הזה לא יעבור לפנדה בשתיקה ולקוח אחד הם כבר הפסידו.

העניין זה שהוא רק אמר שהם הפסידו אותו, אבל לא באמת הפסידו אותו. זה תקף גם לגבי החנות השנייה שמתחילה באותה אות.

התכוונתי לעצמי. אפילו כבל של פלופי אני לא הולך לקנות שם יותר.

פורסם

בכל מקרה הסיפור הזה לא יעבור לפנדה בשתיקה ולקוח אחד הם כבר הפסידו.

העניין זה שהוא רק אמר שהם הפסידו אותו, אבל לא באמת הפסידו אותו. זה תקף גם לגבי החנות השנייה שמתחילה באותה אות.

התכוונתי לעצמי. אפילו כבל של פלופי אני לא הולך לקנות שם יותר.

למה זכור לי שאמרתי לי את זה גם פעם לגבי חנות אחרת, ועוד הרבה אנשים אמרים את זה על שתי החנויות שאנו דנים בהן?

נ.ב

אני לא מתכוון להתקיף אותך או משהו, אני פשוט רוצה לחדד את הנקודה שאנשים צריכים לעמוד יותר במילה שלהם.

אחרי מה שאני ראיתי, אני באמת אעמוד במילה שלי, ואני בטוח שהרבה אנשים שישמעו את סיפורי הזוועה.

פורסם

אני מבין את הקטע של "אין במלאי".

אני מבין את הקטע של "חסר כרגע"

אני מבין שלוקח למוצרים שהוזמנו מהיצרן בחו"ל זמן להגיע , זמן לצאת מהמכס וכו' וכו'....

כל זה מובן וברור ומקובל

יחס חרא שמזלזל בלקוח , זה אני לא מוכן לקבל ולא מוכן להבין. מי שלא יודע לתת שירות שילך לעבוד בניקוי חמורים או משהו כזה.

פורסם
  • מחבר

אז אתם ממליצים לי בחום לא לקנות משם.

אטל'ון וגיל, אתם נראים לי אנשים רציניים, ככה שאם אתם אומרים, אני סומך עליכם ;)

וזמן המשלוח לא חשוב לי, אני אגיע לחנות כשירכיבו לי ואקח את זה משם.

עוד משהו- מישהו קנה בסימפלטק? איך הם?

פורסם

אני וגיל? רציניים?

סתם...

בכל מקרה, לא חסרות חנויות שנותנות שירות טוב, למרות שהמחירים טיפה יותר יקרים, אבל אין מה לעשות:

www.zigzag2000.co.il - יש לי נסיון מעולה איתם.

יש לך גם את למיר שהם לא רעים בכלל ממה שאנשים אמרים(ואני חושב שגיל יאשר את זה...)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים