עבור לתוכן

מימוש אחריות

Featured Replies

פורסם

שלום,

לפני כעשרה חודשים קניתי צורב דרך החנות pc2go למי שמכיר.

הצורב התחיל לעשות בעיות ואני רוצה לממש את האחריות.

הבעיה שבטלפון הם תמיד לא זמינים כי הם עסוקים בפניות קודמות ומבקשים להשאיר טלפון. נסיתי והם לא חזרו אלי כעבור 24 שעות כפי שהם אמורים.

נסיתי גם לשלוח מייל וזה לא עזר.

למישהו יש מושג איך צריך לפעול?

חשבתי לשלוח מייל שבו אני אומר להם שאני מתכנן לפעול באמצאים יותר תקיפים וגם לשלוח דואר רשום בכדי להבהיר להם שאני רציני וגם שתהיה לי הוכחה שפניתי אליהם.

פורסם

פשוט תיגש אליהם עם הקבלה ועם הצורב. אם זה רחוק לך מדי תבקש ממישהו אחר שיעשה בשבילך את זה.

פורסם
  • מחבר

פשוט תיגש אליהם עם הקבלה ועם הצורב. אם זה רחוק לך מדי תבקש ממישהו אחר שיעשה בשבילך את זה.

[/quote

זה בראש העין שזה לא כל כך רחוק, אני מתל-אביב.

השאלה היא אם הנסיעה לא תהייה לחינם. אני לא יודע אם זאת הכתובת הנכונה(הכתובת היא מהקבלה שהיא מלפני 10 חודשים) ואני לא יודע אם החנות פתוחה, אולי סתם יש מענה...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים