פורסם 2005 בספטמבר 2020 שנים הכוונה היא ברכב ידני..ובבקשה רק מי שיודע שיגיב שלא יהיו פה תגובות כמו "נראה לי ש.." ו"אני חושב שזה.."
פורסם 2005 בספטמבר 2020 שנים אין כזה דבר קיק דאון בידניהסבר קצר על קיק דאון באוטומת-כאשר אתה מנסה להגיע עם רגלך למנוע מה שבעצם המכונית עושההיא מורידה הילוך כמובן אם היא יכול בהתאם לטורים ולמהירותבגיר ידני אתה עושה קיק דאון בזה שאתה מוריד הילוך...תהנה.
פורסם 2005 בספטמבר 2020 שנים מחבר הסבירו לי שזה משהו בסגנון של למשוך הילוך ואז להוריד או משו כזה.. משו שיגרום לאוטו לזנק קדימה אבל לא בדיוק הבנתי..
פורסם 2005 בספטמבר 2020 שנים אם אתה על מהירות שהיא נמוכה בשביל ההילוך שאתה נמצא בו ותלחץ על הגז אז האוטו פשוט יוריד הילוך אוטומטי להילוך המתאים לאותה מהירות בכדי שכך הוא יצבור יותר תאוצה...זה באוטומט בידני אם אתה על מהירות שהיא נמוכה בשביל ההילוך שאתה נמצא בו ותלחץ על הגז האוטו יזחל..אז אתה מוריד הילוך אחד ואז האוטו יתן פוש כמובן עם דוושה עד הסוף.. מקווה שעזרתי
פורסם 2005 בספטמבר 2020 שנים kick-downלבעוט למטהזה מה שעושים עם דוושת הגזגיר אוטומטי יוריד הילוך כמה שהוא יכול כמובן בהגבלת הסל"ד , ובכך יתן מעיין "זינוק" ותוספת כוח יחסית גדולה לרכב .בגיר ידני אם אני לא טועה כדי לבצע זאת צריך ללחוץ את הקלאץ' ולתת הרבה גז באמצע נסיעה, להוריד הילוך ולשחרר קלאץ' קצת מהר.סוג של פרפור תוך כדי נסיעה.
פורסם 2005 בספטמבר 2020 שנים אתה משתמש בקיקדאון כשאתה צריך הרבה כוח מהמנוע ומייד, לדוגמא כשאתה יוצא לעקיפה.ההילוכים למעשה משנים את יחס הכוח/מהירות של המנוע, כלומר: הילוך ראשון נותן לך המון כוח ומעט מאוד מהירות (אתה צריך הרבה כוח לתנועה הראשונית) וככה זה נע על ציר לינארי עד להילוך חמישי שהוא למעשה בד"כ הילוך יתר כלומר נותן לך הכי הרבה מהירות בתמורה להכי מעט כח (האוטו משתמש באינרציה).קיקדאון זה כשאתה מוריד הילוך ע"מ לקבל עוד כוח מהמנוע תוך כדי האצה מעבר לפעולת הטורים התיקנית של המנוע, כלומר בקיקדאון אתה למעשה מאמץ את המנוע מעבר לרגיל ע"מ לסחוט עוד מהירות ועוד כוח, בגיר אוטומטי המוע נכנס לקיקדאון כשאתה לוחץ עד הסוף על דוושת הגז ובגיר רגיל אתה צריך להוריד הילוך.מיותר לציין שדבר זה גורם לבלאי מואץ מאוד ומקצר משמעותית את חיי המנוע.
פורסם 2005 בספטמבר 2020 שנים http://www.carsforum.co.ilדוגמא קלאסית אתה נוסע בעליה במהירות 50 ק"ש בהילוך 3 ואתה מרגיש שהאוטו לא סוחב אז אתה מעביר להילוך שני וממשיך לנסוע , ההילוך השני הוא הילך כוח שנותן לך דחיפה ויותר קל לו להניע את האוטו מאשר בהילוך 3
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.