נפגעי אלודה, התאחדו! או: אני והמצלמה - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נפגעי אלודה, התאחדו! או: אני והמצלמה


nice-1

Recommended Posts

אם תדבר איתם על תביעה הם ישר יתקפלו יתנו לך את המצלמה מהר הרי הם לא רוצים להגיע לבית משפט זה סיפור שיצמצם להם את הלקוחות הרי הם ינסו לסיים איתך את זה בשקט בלי יותר מדי בעיות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני במקומך, לפני כן הייתי שולח מכתב או פקס זועם לחברה, המסביר את העוגמה שנגרמה לך.

כמו כן, תסביר שנגרם לך נזק כספי כתוצאה מהעיכוב בהבאת המצלמה (מה שיביא פיצוי נוסף מעבר לפיצוי על המצלמה)

לבסוף תוסיך כי בכוונתן לעבור לאמצעים משפטיים אלא אם יחזרו אליך תוך שלושה ימים מרגע שליחת המכתב, וישיגו לך את המצלמה תוך 10 ימים.

מדוע לכתוב את המכתב אתה שואל? פשוט מכיוון שאם זה לא כתוב זה לא קיים, אם החברה תבהל מהמכתב ותספק לך את מה שמגיע לך את כולם מרוויחים. אם לא אז המכתב הזה מסוגל להוות ראיה מרשיעה כנגד החברה בכך שהם התעלמו במכוון מהמכתב ששלחת להם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול להגיש נגדם תלונה במועצה להגנת הצרכן, ולתבוע מהם בבית משפט לתביעות קטנות כל נזק ישיר שנגרם לך כתוצאה מאי-קיום חוזה(חלקי), מיכוון שעדיין אף צד לא קיים את החוזה באופן מלא: אתה לא שילמת להם את מלוא הסכום(עד כמה שאני מבין), והם לא סיפקו לך את הסחורה אז אין לך כאן קייס לתביעה. כמו שאמרתי, אתה לכל היותר יכול לתבוע אותם על פגיעה ישירה שהיית לך: בא נאמר ואתה שמאי שצריך את המצלמה, ואתה בנית על זה שהיא תסופק לך בתור 21 יום ובנתיים זה פגע לך בעבודה כתוצאה מאי קיום ההתחיבות - וגם זה מוטל בספק ותלוי בשיפוט של בית משפט.

אם שילמת להם כבר את מלא הסכום, או כרטיס האשראי חויב, אתה רשאי לבטל את העסקה כי היא לא קויים, ויתר על-כן שמדובר בעיסקה במסמך חסר, היות ולא הייתי נוכח, ביחד עם המוצר, במעמד הקניה.

בנוגע לראיון שצריך ללכת ולצעוק על נציגים של אלודה: תהיו בטוחים שהאנשים שעובדים במוקדי השירות בארץ הם בסה"כ אנשים שמנסים להרוויח את כספם, ובמקמות שיש שירות גרוע עם סובלים יותר מכולם, כי גם אם הם רוצים לעזור הם ניתקלים באנשים בעלי סמכות שמתווים את המדיניות. לאיים עליהם לא עוזר בכלום, ודווקא מסכסך אותך עם האנשים שאולי יש להם יכולה השפעה, אפילו הקלושה ביותר, על האנשים האתמומים שמעליהם שמעידפים להרוויח על המקום, במקום לתת שירות וגם להרוויח בעתיד. ותחשבו על מה שאני אמר כאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול להגיש נגדם תלונה במועצה להגנת הצרכן, ולתבוע מהם בבית משפט לתביעות קטנות כל נזק ישיר שנגרם לך כתוצאה מאי-קיום חוזה(חלקי), מיכוון שעדיין אף צד לא קיים את החוזה באופן מלא: אתה לא שילמת להם את מלוא הסכום(עד כמה שאני מבין), והם לא סיפקו לך את הסחורה אז אין לך כאן קייס לתביעה. כמו שאמרתי, אתה לכל היותר יכול לתבוע אותם על פגיעה ישירה שהיית לך: בא נאמר ואתה שמאי שצריך את המצלמה, ואתה בנית על זה שהיא תסופק לך בתור 21 יום ובנתיים זה פגע לך בעבודה כתוצאה מאי קיום ההתחיבות - וגם זה מוטל בספק ותלוי בשיפוט של בית משפט.

אם שילמת להם כבר את מלא הסכום, או כרטיס האשראי חויב, אתה רשאי לבטל את העסקה כי היא לא קויים, ויתר על-כן שמדובר בעיסקה במסמך חסר, היות ולא הייתי נוכח, ביחד עם המוצר, במעמד הקניה.

בנוגע לראיון שצריך ללכת ולצעוק על נציגים של אלודה: תהיו בטוחים שהאנשים שעובדים במוקדי השירות בארץ הם בסה"כ אנשים שמנסים להרוויח את כספם, ובמקמות שיש שירות גרוע עם סובלים יותר מכולם, כי גם אם הם רוצים לעזור הם ניתקלים באנשים בעלי סמכות שמתווים את המדיניות. לאיים עליהם לא עוזר בכלום, ודווקא מסכסך אותך עם האנשים שאולי יש להם יכולה השפעה, אפילו הקלושה ביותר, על האנשים האתמומים שמעליהם שמעידפים להרוויח על המקום, במקום לתת שירות וגם להרוויח בעתיד. ותחשבו על מה שאני אמר כאן.

חיכיתי שתגיב, תודה ;)

בכל אופן, הכרטיס אשראי חויב - ואני רוצה את המצלמה שלי במחיר שזכיתי בה (2349), ולא לבטל- כי המחיר טוב

והמצלמות נחטפות (הופסק הייצור של הC700 והיא הוחלפה בC720 היקרה יותר)..

הקטע הוא שהם מנסים לגרום לי לבטל את העסקה, וככה לצאת מנצחים- כלומר,

אם אתה זוכה במכרז במחיר שלא נראה להם, הם פשוט יגרמו לך לבטל את העסקה בכרטיס האשראי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה בטוח במאה אחוז שהוא חוייב, ראית את החיוב בדף החודשי? כי יש הרבה אנשים(אני בספק אם אתה אחד מהם) שחושבים שבעצם זה שהם הזינו את נתוני האשראי לאתר הם מחוייבים.

אז במקרה שלך, כל מה שתוכל לקבל זה פיצויים על עוגמת הנפש(אולי), ואת סכום הכסף המלא כולל ריבית והצמדה(זה מה שתמיד בתי משפט קובעים) מיום ביצוע העיסקה/העברת הכסף לחברה שממנה זה נקנה. אבל, אתה תוכל לעשות את זה רק במידה ואת תדרוש לבטל את העיסקה והם יסרבו לכך, וגם כאן אתה תצטרך לקבל את הכסף חזרה עם הצמדה וריבית, כי הייתי יכול לשים את הכסף בתוכנית חסכון או להשתמש בו לדבר אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה בטוח במאה אחוז שהוא חוייב, ראית את החיוב בדף החודשי? כי יש הרבה אנשים(אני בספק אם אתה אחד מהם) שחושבים שבעצם זה שהם הזינו את נתוני האשראי לאתר הם מחוייבים.

אז במקרה שלך, כל מה שתוכל לקבל זה פיצויים על עוגמת הנפש(אולי), ואת סכום הכסף המלא כולל ריבית והצמדה(זה מה שתמיד בתי משפט קובעים) מיום ביצוע העיסקה/העברת הכסף לחברה שממנה זה נקנה. אבל, אתה תוכל לעשות את זה רק במידה ואת תדרוש לבטל את העיסקה והם יסרבו לכך, וגם כאן אתה תצטרך לקבל את הכסף חזרה עם הצמדה וריבית, כי הייתי יכול לשים את הכסף בתוכנית חסכון או להשתמש בו לדבר אחר.

כן, ראיתי את החיוב.

אני לא רוצה כסף, אני זכיתי במכרז..

זה לא הגיוני שאם לא מוצאת חן בעיניהם התוצאה של המכרז, הם פשוט לא יספקו ויחכו שתבטל את העסקה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב קראתי את זה..

מחפיר, מי שכתב את זה לא בקיא במיוחד במשפטים, לדעתי, חוץ מזה שהרמה הלשונית - תחבירית (שפה) ודקדוקית (פיסוק לא נכון וכו') עלובה.

בכל אופן יש לך קייס מצויין נגדם, וואלה שופס (וגם נגד החנות). הצעה שלי - שלך להם מכתב מנוסח (אולי אפילו מעו"ד, רק מכתב זה מעט כסף) ומאיים ותראה תגובתם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבין שעברו יותר מ21 ימי עבודה שזה יכול לצאת עד בערך חודש (לא חישבתי בדיוק, זה תלוי ממתי זה מתחיל). בכל מקרה, ההצעה שלי היא כזאת:

יש אתר, שמו הוא BSH או הפורטל הישראלי לצרכנות, הוא עוסק בכל הדברים הנוגעים לצרכנות, בין השאר בנושאים האלו.

תכנס למדור של עבודה עברית, ומשם לך לתופס הגשת התלונה, האנשים שם הם מומחים בנושא, ויפנו לגורמים המתאימים, בין אם זו המועצה הישראלית לצרכנות או לוואלה שופס.

לינקים קשורים:

BSH - הפורטל הישראלי לצרכנות

מדור עבודה עברית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...