צריך מידע על לימודים אקטרניים - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך מידע על לימודים אקטרניים

זהו זה, היום רשמית נשבר לי הזיין מהבית ספר והחלטתי שזה בדיוק הזמן המתאים לחפש אלטרנטיבות.

אני השנה בט', ולפי מה שהבנתי משנה הבאה אני יכול לצאת ממערכת החינוך הרגילה ולעשות בגרות באקסטרני.

יש פה אנשים שלמדו במערכת כזאת, ומוכנים לשתף אותי בדעתם?

מה האפשרויות שלי, וכמה זה אמור לעלות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Education, especialy good education, is never "haval". The guy is obviously frustrated from the mainstream school system and I can't really blame him. To be honest, I'm sorry I didn't go to extern school when I could do it and I got stuck in a shitfaced school full of Arsim that lowered the level of the entire school and caused the 4 yehidot in math group to be closed just when I was about to get transfered into it.

And no, being in external school you don't really loose precious funtime with friends. You know why? Because they, unlike the mainsteam schools, have a far better way to transfer the studying material in a shorter time and yet covering much more material which leaves you with lots more time to work, have fun and perhaps study even more BEFORE you have to go to army.

Perhaps extern school doesn't work out well for everybody, but it sure does for this guy, as far as I know him. And as far as I know, he puts education before "zhokim" and "dahkot".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק אקסטרני :xyxthumbs: [אני בתיכון תל אביב,עם יש לך עוד מעט 16(עוד חודש חודשיים גג) אתה יכול להירשם].

התשלום הוא 8 וחצי אלף אבל אני משלם 6. ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סימון הבנתי שזה של בתי ספר, לאן אתה נוסע?

התחלת את הלימודים השנה? אתה יכול לפרט יותר?

Education, especialy good education, is never "haval". The guy is obviously frustrated from the mainstream school system and I can't really blame him. To be honest, I'm sorry I didn't go to extern school when I could do it and I got stuck in a shitfaced school full of Arsim that lowered the level of the entire school and caused the 4 yehidot in math group to be closed just when I was about to get transfered into it.

And no, being in external school you don't really loose precious funtime with friends. You know why? Because they, unlike the mainsteam schools, have a far better way to transfer the studying material in a shorter time and yet covering much more material which leaves you with lots more time to work, have fun and perhaps study even more BEFORE you have to go to army.

Perhaps extern school doesn't work out well for everybody, but it sure does for this guy, as far as I know him. And as far as I know, he puts education before "zhokim" and "dahkot".

בדיוק.

אגב, אני לא בדיוק נהנה מחברת רוב הילדים בכיתה שלי, אז זה בטח לא מה שימנע ממני לעבור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי אז ככה:

הבית ספר נימצא באשדוד באזור א', יש לנו הסעה מאורגנת לשם ובחזרה, כרגע אחנו משלמים לנהג לפי ימי לימוד, בחודש הזה יש 15 ימי לימוד אז שילמנו 105 [אגב יוצא הרבה יותר זול מאוטובוס].

בכיתה יש כ 20\25 תלמידים,יש 20 שעות מערכת בשבוע,אין שיעורי בית, ויש רק שתי כיתות בבית ספר י'א וי'ב.

יש לנו יותר רוסים בכיתה כולם סטלנים [ ;D] [יש ליפעמים ירידות אחד על השני אבל הכול מאהבה].

ככה הולכת המערכת:

יום ראשון:

אנגלית=שלוש שעות.

ספרות=שעתיים.

חינוך=שעה.

יום שני:

לשון= שלוש שעות.

אנגלית=שעתיים.

יום שלישי:

מטמטיקה=4 שעות.

יום רביעי:

גאוגרפיה= 3 שעות.

מטמטיקה=שעתיים.

יום חמישי:

לשון=3 שעות.

הסטוריה=שעתיים.

יום שיש:לא לומדים.

ככה זה הולך:שעתיים צמודות,הפסקה.

שעה, הפסקה.

עוד שעה, הפסקה.

עם אתה צריך עוד משהו תישאל!

אה איזה סטלן אני מצאתי תמונה של המערכת במחשב שלי :kopfpatsch:

19da.th.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

• צור חדש...