צריך עזרה בשיפור האקוסטיקה בחדר. - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך עזרה בשיפור האקוסטיקה בחדר.


swg

Recommended Posts

שלום, אני גר בבית שלי בתוך ממ"ד, ואני יודע שאני לא שומע הכי טוב שאני יכול לשמוע, כי אני שומע דיי גרוע(בעיקר על ווליום גבוה). יש לי מערכת PANASONIC SC-AK520 שיש לה סאב והווליום שלה דיי רציני, בייחוד שיש לי את ה AUDIGY 2 NX. אז חשבתי לעצמי אולי(כלומר בטוח)אפשר לשפר את האקוסטיקה בחדר שלי, ע"י שטיחים על הקירות, או עצים על הקירות, או כל דבר אחר אשר משפר את האקוסטיקה בחדר (ובייחוד שזהו ממ"ד).

אז מה אתם אומרים בנושא? יש עצות?

תודה מראש.

.swg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממד הוא בהחלט בעיה.

כמובן ששיפור אקוסטי מעולה יהיה שטיח ברצפה, תקרה אקוסטית, פינות מלאות בספוגים, וכמה לוחות סונקס מסביב לרמקולים על הקירות (עם תכנון נכון של כל זה כמובן). לצערנו הרב, הדבר יקר מאוד.

אני מציע לך להתחיל מלוחות סונקס מסביב לרמקולים על גבי הקירות, וספוגים בפינות. מניסיון שלי (גם בממ"ד) אילו מציגית את התוצאות הטובות ביותר.

את הספוגים לפינות ניתן לרכוש במחיר של 150 שקלים ליחידה (למיטב זיכרוני). ואילו הלוחות לקירות עולים כ-150 שקלים ליחידה (או יותר תלוי בדגם). אם אתה מעוניין בלוחות המדוברים, יש לי כרגע כמה לוחות מיותרים (פנה בפרטי לפרטים נוספים). בנוגע לספוגים לפינות, אם זכור לי נכון היבואן הוא אדרים, לצערי לא זכור לי המספר. ישנן עוד 2 חנויות שאני מכיר שמציעות מוצרים דומים, אודוי פידלטי ומיוזיק שופ.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...