פורסם 2005 בספטמבר 1820 שנים האלטרנטור מחובר למצבר זה נכוןאבל הזרם שאתה מקבל הוא לא מהאלטרנטור (שהזרם שיוצא ממנו מושפע מהרבה דברים והוא לא יציב כמו שאמרת)אלא מהמצבר (שאם הוא מספיק חזק לאוטו אתה לא אמור לראות ריצוד של אורות ברדיו או בכלל) ממנו המתח יציב ואיתן (נבדק עם כלים מקצועיים של מוסכים בזמן שהיה לי באוטו מצבר חלופי שהיה קטן ממה שצריך לאוטו)orlupoהמערכת GPS + תקשורת שאני עובד איתה היא בעצם מחשב עם מסך LCD GrayScale ואנטנת GPSאני זוכר שהיה פעם אחד שחיבר את החשמל 12V של המערכת לאלטרנטור ובהתנעה הלכה המערכתוד"א חצי וולט זה בערך 5%אני אנסה למדוד את המתח מתישהו באוטו שלנו.
פורסם 2005 בספטמבר 1920 שנים או קיי אני ינסה לעשות קצת סדר בבלאגןשהולך כאן אז ככה ברכב החשמל מגיע מהמצבר ולא מהאלטרנטור האלטרנטור אמור להטעין את המצבר כאשר הוא יורד מתחת לסף מסוייםאל תישכח גם לרכב יש מחשב וגם הוא לא אוהב שינויי מתח לכן מה שתיצטרך על מנת לחבר את המחשב לרכב זה מישר מתח בגלל מערכות חשמליות שקיימות ברכב וגורמות להפרעות וספק שידע לקבל 12V ולחלק אותו ללוח או למה שלא תחבר ואין לך מה לדאוג זה יעבוד כמו גדול אני חיברתי את המחשב הישן שלי לרכב במשך סוף שבוע שלם חמישי שישי שבת ולא קרה לו כלום רק אני יגיד כי את המישר מתח אני בניתי וספק חבר השיג לי ספק שמקבל 12 V ומוציא ללוח ללא המרה ל220V ואח"כ ל12 חזרה זה ממש מיותר אלא אם כן אין לך ספק כזה אז באמת תצטרך להמיר ל 220V ואח"כ לספק מחשב רגיל ושיהיה לך בהצלחה
פורסם 2005 בספטמבר 1920 שנים סוף סוף תשובה שנראית לי הגיונית, רציתי לומר להשתמש במיצב אבל פחדתי שזה רעיון גרוע. באמת למה אתם צריכים ספקים וכדומה? יש לכם 12v ישר מהמצבר רק תדאגו לבנות לו מיצב בטוח וישר לחבר אל הלוח אם. בעצם למסך יש בעיה ...
פורסם 2005 בספטמבר 1920 שנים סוף סוף תשובה שנראית לי הגיונית, רציתי לומר להשתמש במיצב אבל פחדתי שזה רעיון גרוע. באמת למה אתם צריכים ספקים וכדומה? יש לכם 12v ישר מהמצבר רק תדאגו לבנות לו מיצב בטוח וישר לחבר אל הלוח אם. בעצם למסך יש בעיה ... המצבר הוא אחלה מקור עם מייצב. המסך הוא אכן בעיה אבל לא נראה לי שמישהו ירצה לשים CRT באוטו... אפשרויות אחרות הן LCD שמיועד לאוטו או LCD רגיל למחשב (כל כמה וולט הוא עובד אני לא בטוח)...
פורסם 2005 בספטמבר 1920 שנים יש לכם פה טעות!!!המצבר משמש מקור מתח אך ורק כאשר המנוע דומם כאשר המנוע דולק האלטרנטור מייצר זרם לכל היחידות השנות ומטעין את המצברכאשר הרכב דומם יש 12V כשהוא בזמן התנעה הוא באיזור ב9V ובנסיעה הוא 13V-14V ככל למדליקים יותר צרכנים כך הוא מייצר מתח גבוה יותר.המחשב של האוטו לדעתי מוגן
פורסם 2005 בספטמבר 2020 שנים ונחש מה יקרה כאשר המצבר יצטרך לפעול והוא יגמר פשוט לא תוכל להדליק את המנוע
פורסם 2005 בספטמבר 2120 שנים יש לכם פה טעות!!!המצבר משמש מקור מתח אך ורק כאשר המנוע דומם כאשר המנוע דולק האלטרנטור מייצר זרם לכל היחידות השנות ומטעין את המצברכאשר הרכב דומם יש 12V כשהוא בזמן התנעה הוא באיזור ב9V ובנסיעה הוא 13V-14V ככל למדליקים יותר צרכנים כך הוא מייצר מתח גבוה יותר.המחשב של האוטו לדעתי מוגןmy point exactly - עדיף לחבר אינוורטר ואליו ספק כוח רגיל, מאשר לנסות לייצב מתח כזה ולחבר ישר ללוח אם.
פורסם 2005 בספטמבר 2220 שנים גם בלי מחשב אתה יכול גמור את המצבר כגון לשכוח את האורות/מערכת דלוקיםמה???
פורסם 2005 בספטמבר 2320 שנים מה???aquarius, עם כל הכבוד הוא צודק....גם בלי מחשב אתה יכול גמור את המצבר כגון לשכוח את האורות/מערכת דלוקים
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.