פורסם 2005 בספטמבר 1220 שנים אם זה בא מהחלק של המנוע אז זה יוצא עם שאר הפסולת של המנוע לא יודע מה איתך אבל גנרטור ב550 זה ממש לא הרבהושחכת מה קרה אם למשל תחכה למישהו ומהטעמים הנכונים תכבה את המנוע ותרצה להדליק את המכשירים שמחוברים תטך כמה זמן נגמר המצבר(אם לא חיווית את זה שאל את ההורים)
פורסם 2005 בספטמבר 1220 שנים צא מזה... לא כ"כ אפשרי ליסוע עם גנרטור באוטו... ואם אתה רוצה להפעיל דברים באוטו הכי נורמלי זה מהמצבר {עם המנוע דלוק} ואין מה לעשות כי אוטו זה לא דבר שמיועד להפעיל מוצרי חשמל ובמיוחד לא כשהו כבוי אז אם כבר רוצים להפעיל משהו הכי טוב זה להתניע וככה אתה מונע את הסכנה של התרוקנות המצבר {ומבזבז קצת כסף על דלק.. למרות ש-5.90 על ליטר זה לא קצת }
פורסם 2005 בספטמבר 1420 שנים למה מה ההבדל בין נסיעה עם גנרטור ובלי???ובאוטו אם יצא לך לבדוק המתחים פחות יציבים אפילו מרשת החשמל של ישראל דבר שממש יכול לפגוע ברכיבים אלקטרוניים
פורסם 2005 בספטמבר 1420 שנים מישהו חשב על INVERTER של קטודות?אני לא יודע כמה וואט זה אבל אני יודע שזה מעביר מ12 ל220 ובטח אפשר לחבר אותו למצת של הרכב
פורסם 2005 בספטמבר 1420 שנים aquarius, ראית פעם גנרטור פועל? אתה באמת רוצה לשים דבר כזה בתוך האוטו בזמן נסיעה? R L, לדעתי אינוורטר של קטודות לא יתאים, משתי סיבות. קודם כל, הוא לא בנוי לעמוד בהספקים גדולים - אז יש סיכוי שהוא לא יעבוד, או (במקרה הרע) ישרף כשינסו לחבר אליו ספק ומחשב. דבר שני, אני לא יודע אם המתח מהמצבר מספיק יציב בשבילו. יכול להיות שכן, אבל, יכול להיות שה"רעידות" במתח יפגעו בו. הפתרון הכי טוב הוא פשוט לקנות אינוורטר נורמלי שמותאם בדיוק לשימוש כזה...
פורסם 2005 בספטמבר 1420 שנים מה אתה רציני גנרטור?יש ספק של מחשב dc-dc מה שצריךhttp://www.mp3car.com/store/product_info.php?cPath=21&products_id=32
פורסם 2005 בספטמבר 1520 שנים זה *קצת* יקר. אפשר לקנות אינוורטר בחצי מחיר ולחבר אליו ספק רגיל של מחשב.
פורסם 2005 בספטמבר 1520 שנים xgamer זה בדיוק מה שאני אמרתי (תציצ בעמוד הראשון של הדיון )אה וכן זה לא הספק גדול מי יודע מה אבל עם לוח של VIA כזה עם מעבד מובנה (אם אני זוכר נכון הוא לא צורך יותר מידי)http://www.pctip.co.il/reviews/epiam.php
פורסם 2005 בספטמבר 1520 שנים aquarius, ראית פעם גנרטור פועל? אתה באמת רוצה לשים דבר כזה בתוך האוטו בזמן נסיעה? אני יודע שברכב של ההורים שלי יש גנרטור כבר שלוש שנים ולא קרה כלום
פורסם 2005 בספטמבר 1620 שנים אתה צריך מייצב מתח וממיר מתח ליוכל להחזיק את המחשב אם להורים של יש טנדר אז זה מובן שיש להם גנרטור בבאגז' .
פורסם 2005 בספטמבר 1620 שנים אני יודע שברכב של ההורים שלי יש גנרטור כבר שלוש שנים ולא קרה כלוםבטח, כי יש להם האמר 2. אם לא אתה פשוט מטורף... SNAP OUT OF IT... אי אפשר להכניס גנרטור לאוטו וזהו.
פורסם 2005 בספטמבר 1720 שנים Componentעד כמה שזכור לי המתח של המצבר לא קופץ בכללהמתח של האלטרנטור כן (אם מישהו מספיק טיפש לחבר חיבור ישר לשם)ובזה אני דיי בטוח כי יש במוניות למשל מכשירי קשר שעובדים על 12V (עם סטיה של 5% כתוב עליהם)והם עובדים בלי בעיה מהמצברכנ"ל מערכות GPS + תקשורת של מוניות (אלה עוד יותר רגישים למתח קבוע והיו נשרפים כמו זבובים אם זה היה קופץ ל 14V)
פורסם 2005 בספטמבר 1720 שנים Componentעד כמה שזכור לי המתח של המצבר לא קופץ בכללהמתח של האלטרנטור כן (אם מישהו מספיק טיפש לחבר חיבור ישר לשם)האלטרנטור מחובר ישירות למצבר. בזמן נסיעה אני יכול לראות את האורות ברדיו מרצדים בגללו. שמע, אולי אתה צודק, אבל לא הייתי מנסה על עיוור, זה דורק בדיקה עם סקופ.
פורסם 2005 בספטמבר 1720 שנים האלטרנטור מחובר ישירות למצבר. בזמן נסיעה אני יכול לראות את האורות ברדיו מרצדים בגללו. שמע, אולי אתה צודק, אבל לא הייתי מנסה על עיוור, זה דורק בדיקה עם סקופ.האלטרנטור מחובר למצבר זה נכוןאבל הזרם שאתה מקבל הוא לא מהאלטרנטור (שהזרם שיוצא ממנו מושפע מהרבה דברים והוא לא יציב כמו שאמרת)אלא מהמצבר (שאם הוא מספיק חזק לאוטו אתה לא אמור לראות ריצוד של אורות ברדיו או בכלל) ממנו המתח יציב ואיתן (נבדק עם כלים מקצועיים של מוסכים בזמן שהיה לי באוטו מצבר חלופי שהיה קטן ממה שצריך לאוטו)orlupoהמערכת GPS + תקשורת שאני עובד איתה היא בעצם מחשב עם מסך LCD GrayScale ואנטנת GPSאני זוכר שהיה פעם אחד שחיבר את החשמל 12V של המערכת לאלטרנטור ובהתנעה הלכה המערכתוד"א חצי וולט זה בערך 5%
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.