פורסם 2005 בספטמבר 620 שנים אני לא הייתי מכניס דבר כזה לאוטו של ההורים שלי... ???כן אבל במקור השימוש שלו זה לטעון את המצבר במקרה חירום אז יש הצדקה לזה
פורסם 2005 בספטמבר 620 שנים אוקיי. ד"א אם יש לך מצבר שלא בשימוש באמת כדאי שתפנה לאיזה מישו שמתעסק באלקטרוניקה שייצב לך את המתח שלו או את המתח של המצבר הרגיל של האוטו.
פורסם 2005 בספטמבר 620 שנים המחשב ממש לא צורך "רק 12V"יש 3 ערוצים מרכזיים במחשב : 3.3V, (ירוק)5V(אדוום), ו(צהוב)12Vאם אני לא טועה יש עוד כמה של 7 ו 4 שהולכים ללוח אם בלבד (כתום וסגול)
פורסם 2005 בספטמבר 620 שנים לייצב את המתח של האוטו ל-12, 5 ו-3.3 וולט ולחלק את זה לכל הרכיבים במחשב זה מסובך ומסוכן (לרכיבים) לדעתי. אני מציע לך לקנות Inverter - מכשיר שהופך את הזרם הישר לזרם חילופין 220 וולט, ולחבר אליו ספק כוח רגיל. אתה צריך משהו כזה:http://www.pwbelg.clara.net/mercury/pppower/Inverter-500-1.jpg
פורסם 2005 בספטמבר 720 שנים אתם לא חושבים על העניין שזה ירוקן את המצבר?מה הקטע עם המצבר הוא בכלל לא שור למערכת או בכלל לא מחובר אליה באותה מידה אפשר לעשות את זה על קצה האוורסטולכל השאר-הוא לא צריך לייצב את המתח כי זה מוציא מתח שלפעמים יותר טוב משל בית ממוצע
פורסם 2005 בספטמבר 1020 שנים אז ממש לא הבנתי על מה אתה מדבר הוא מוציא 220 וולט עם סטייה של חמש עשה וולט מקס'
פורסם 2005 בספטמבר 1120 שנים שנינו מדברים על דברים שונים לחלוטין, איכשהו. אני הסברתי למה כן צריך לייצב את המתח שמוציא האוטו, ואח"כ אמרתי שהפתרון הכי טוב יהיה לקנות inverter שיתן לך מתח 220 וולט נקי בלי הפרעות. אתה בכלל דיברת על גנרטור (רעיון לא כ"כ הגיוני).
פורסם 2005 בספטמבר 1120 שנים למה לא הגיוני???? אתה יכול לשים בתא מטען או אם יש לך את החיווט המתאם אז ליד המצבר עם אספקת דלק עצמאית או שקשורה למיכל דלק ויש לך זרם של 220V שיותר טוב מהבית(אין את כל התנודות)
פורסם 2005 בספטמבר 1120 שנים מה הבעיה?אני לא חושב שאפשר להסביר את זה.בא נראה, לכלוך, פיח, רעש (נניח ואלה הגורמים הקלים יותר).עלות נוספת על דלק, צריך לקבע את הגנרטור נכון? אתה לא רוצה שהוא יסתובב לך בתא המטען.אה כן, לא יהיה מקום בתא מטען וסביר להניח שהוא יהיה מסריח.אם קורה משו לגנרטור בזמן נסיעה זה עלול להיות מסוכן מאוד.חום, עולה המון כסף(הגנרטור עצמו).בקיצור יש עוד מיליון סיבות שלא עולות לי כרגע לראש.אבל לשים גנרטור במכונית זה לא ראלי וטיפשי לחלוטין.למה להשתמש בגנרטור שיש לך אחד כזה במכונית?אני מניח שאתה יודע, המנוע של המכונית בין היתר מטעין את המצבר (אלטרנטור, קוראים לזה אם אני לא טועה).כך שיש הפקה חשמלית במכונית, ואפשר לנצל אותה דרך חיבור המצית. משתמשים בשנאי ל220V עם מייצב או משו כזה.הרבה יותר יעיל, פשוט, חסכוני, ו...ראלי!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.