כושר קרבי - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כושר קרבי


lion03

Recommended Posts

תרוץ בחולות עם שיפוע ועם משקל על הגב..

עצה לא טוב

לרוץ בחולות סבבה

לרוץ לפעמים בשיפע סבבה

לרוץ עם משקל על הגב זאת טעות ענקית

שמע אין לך מה לדאוג גם אם זאת טירונות 05. בטירונות בונים לך את הכושר מ0. תחשוב שאיתך נכנסים לטירונות עגלות שלא עשו כלום כל החיים שלהם. כולם ישרדו את הטירונות אל תדאג. אבל בכל זאת אני ממליץ לך על ריצות ואימוני כוח (שכיבות סמיכה/בטן) בשביל עצמך כי אף פעם לא מזיק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תתחיל השבוע ריצות של קילומטר עד קילומטר וחצי, תעשה את זה שבועיים ותעלה ל-2000. מומלץ לרוץ 3 פעמים בשבוע (נגיד ראשון שלישי וחמישי).

מבחינת מרפקים - לפי היכולת. אם אתה ממש על הפנים תתחיל מ-3 סטים של 10 ובהמשך תעלה.

מתח - תבדוק את המקסימום שלך (תיגש ופשוט תעשה כמה שאתה יכול). במידה והמקסימום שלך הוא 0 תעשה כל יום בשבוע מספר נסיונות לעלות עד שלבסוף תצליח לעלות. במידה והמקסימום שלך שונה מ-0, תעבוד כל יום ב-3 סטים של 25% מהמקסימום, 50% מהמקסימום ו-100%.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי תודה

ושאלה בקשר לריצה: אם אני רץ כרגע במשך 25 דקות מסלול של 4 ק"מ בקצב קל, אז השיפור המשמעותי בכושר יהיה ע"י הגברת מהירות לאותו פרק זמן נכון?

חשוב לציין שאני עושה זאת בשביל עצמי ולא בשביל הטירונות, כי אני אהיה ג'ובניק או עתודאי.(אבל הכושר שלי הוא כשל פותח הת'רד פחות או יותר)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עשיתי טירונות 05 (הנדסה קרבית, פלס 06) וזה קשה, אבל לא כ"כ קשה, זה לא סיירת מטכ"ל.

אכן יכנסו איתך בפלוגה בטטות שהדבר הכי קרוב לפעילות גופנית שהם עשו אי-פעם זה לרוץ למקרר להביא מילקי לפני שהפרסומות יגמרו... ;D , ככה שמבחינת הכושר אל תדאג, המפקדים שלך יכניסו אותך לכושר מהר מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...