למה אתה מפגרים?\ חושבים שאתם חכמים - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה אתה מפגרים?\ חושבים שאתם חכמים


miki20008

Recommended Posts

למה אתם מיתיחסים למי שיש לו שגיאות כתיב רע? זה אומר שאני פחות חכם מימכם? להפך אני יותר חכם מרובכם אבל יש לי שגיאות כתיב ביגלל ריב עים המורה לכיתה א + גן +ב  עשיתי איבחון ליפני שנה ויצא לי 138 אי קיו למישהו יש עים זה בעיה? ולא לא בטלויזיה אלה אצל אחד מומחה שסחת את אימא שלי ב 3000 שקל לפחות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקרה שמישהו מעליב אותך/מקלל אותך בגלל השגיאות כתיב, תדווח לי עליו ואני אטפל בו כבר.

התנהגות כזאת ממש לא מקובלת וגם עוברת על חוקי הפורום בנוסף:

יש להשתמש בשפה נאותה בהודעותיכם ולשמור על תרבות דיון גבוהה. חל איסור מוחלט להתלהם, לקלל, לפגוע, להעליב, או להשמיץ כל גורם כזה או אחר מכל סיבה שהיא.

אז תודיע לי במקרה ומשתמש מעליב אותך על זה.

נ.ב - היית יכול לתת כותרת יותר טובה(תשים לב שאתה עובר על החוק הנ"ל)

בכל אופן, אין סיבה לדון על זה.. כבר אמרתי לך מה לעשות במקרים כאלה.

ננעל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא נעים וזה אפילו די מעצבן לקרוא הודעות של אנשים עם שגיאות כתיב או שגיאות תחביר ותאמין לי שיש לא מעט כאלה במדינה [וגם פה בפורם לתדהמתי] בלי שום קשר לדיסלקציה. היינו, אין להם ולא הייתה להם מעולם דיסלקציה.

אלו שלוקים בדיסלקציה הקלה ביותר, ליבי ליבי אליהם ואם מתנכלים לך בפורום וצוחקים עליך בגלל זה אתה חייב לפנות למנהל הפורומים, במקרה זה Milk Inc שהוא מתן אלדן, ולספר לו את הסיפור על מנת שהוא יטפל בזה. מתן כבר הגיב לפני והסביר לך מה היית צריך לעשות.

אנשים, תקראו את התגובה של מתן אלדן - יש לא מעט שלוקים בדיסלקציה ואתם מתנהגים אליהם בצורה לא יפה. תשקלו את המעשים שלכם לפני-כן כי זה שתצחקו עליהם לא ישנה את פני העולם ולא יגרום להם להפסיק לשגות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...