החסרונות/יתרונות בעבודה עם 512*2 אל מול סטיק אחד של 1GB - עמוד 3 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החסרונות/יתרונות בעבודה עם 512*2 אל מול סטיק אחד של 1GB


tsvika

Recommended Posts

  • תגובות 49
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הקיצר שמישו כבר יטעין איזה משחק או 2 ויגיד לנו תוך כמה זמן עולה עם סטיק 1 של 1גב  ו 2 סטיקים של 512מב.  כי תדברים הקטנים האלה שום אתר

הרצת חומרה חדשה לא מרא.  מה שמרגיז אותי בכולם  :pissed:    ביצוע כבר במשחק עצמו כמעט אין הבדל בין 1גב לבין 2 סטיקים של 512 בדואל  !

בטעינה אין לי מושג,  למה,  כי אף אתר לא מראה תדברים הקטנים !  :pissed:       יש רק פריימים  וכמות בשימוש בישומים.

בגלל זה אנחנו קהילה  פה באתר.  שכל 1 יזרוק ניסוי.  אין מצב שמכל המבקרים באתר אין אפילו 1 עם סטיק 1 של 1גב'  או 2 סטיקים של 1גב שיכול להוציא

סטיק 1 רק בשבילנו ולהראות מה קורה.

עריכה: רשמתי את זה אתמול  ב01:00 כך שהיה נכנס לעמוד שני,  לחצתי על שלח תגובה והלכתי לישון. לפני שעה התעוררתי וראיתי נוספו 8 תגובות ברגע שרשמתי, וההודעה לא נשלחה.   קראתי 2 עמודים לראות עם ההודעה שלי עדיין רלוונטית - בערך כן.  אבל subX כבר הביא ניסוי 1 יעיל !  על כאלה ניסוים אני מדבר   :jump:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בטעינה לא צריך להיות הבדל בין 2X512 ל1X1024.

סה"כ אותה כמות זיכרון . אם כבר יהיה הבדל הוא יהיה לטובת ה2X512 ביגלל תיזמונים ודואל (אם אין את שני אלו אני מאמין שלא ממש יהיה הבדל )

ההיתרון ב 1X1024 הוא שידרוג עתידי וככה כשיצתרכו 2 גיגה לא יצתרכו לעבור ל 333MHZ או T2 במערכות למשל..

לכן כרגע כשאין צורך בזה עדיף 2X512 .

עד שניצתרך 2GB אולי יהיו כבר סטיקים נורמלים של 1024 ...

YOT..

זה היה במטרה לחזק את מה שאמרתה שצריך גיגה כדי להפעיל את BF2 נורמלי על HIGH

ד"א אתה מפעיל פילטרים במישחק ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה שימוש של 2 סטיקים מוריד ביצועים ו OC על 754 ?

אני יודע על סטיק שלישי גורם לבעיה (מוריד אותך ל333MHZ ) אבל לא שנים ..

תלוי בזיכרונות וגם במעבד (בקר שבתוכו) והסטפינג שלו .

תסתכל בתמונה הזאת ותבין הכל בעצמך ...

untitled8li.th.png

אני חושב שאף אחד לא יתווכח שיותר OC מקבלים עם סטיק בודד בסוקט 754 . זאת פשוט עובדה .

בדיקה של 512MB VS 1536MB VS 1024MB הDoom3 ב512MB עלה תוך 17 שניות ,ב1.5GB עלה תוך 13 שניות וב1024MB המשחק עלה תוך 14 שניות.

ההרגשה המשחקית נשארה אותו הדבר.

משהו פה לא בסדר ! זה פשוט לא יכול להיות .

עם איזה כרטיס מסך ובאיזה הגדרות של איכות גרפיקה עשית את הבדיקה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תלוי בזיכרונות וגם במעבד (בקר שבתוכו) והסטפינג שלו .

תסתכל בתמונה הזאת ותבין הכל בעצמך ...

אחי עשיתה לי חום.. :'( :'(

אני רץ ליבדוק משהו החוברת של הלוח .. :'( :'(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבדיקה נעשתה על NF7-S שהבקר שלו לא מושפע מכמות הזכרונות המורכבים עליו לעומת A64 .

הכרטיס מסך היה ATI AIW 9700Pro @ XT , הגדרות גבוהות.

מעבד Mobile 2500+ @ 2600Mhz

הבדיקה נעשתה עם סטופר.

החוויה המשחקית כמובן עליי  ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איפה בדיוק ראית את זה ואם כן למה הכרטיס הטוב בעולם משתמש ב 256 זכרות שזהו 7800 שראו בהשווה של הכרטיס הזה מול ה 6800U וגרסת ה 512 ותנחש מה ראו שה 512 נופל מבין השלושה.

7800GTX מוכרים עם 256 מגה , כי עם 512MB הוא יעלה כבר יותר מידי . המחיר שלו גם ככה כבד . אבל אפשר להיות בטוח שעוד מעט יהיו גם גרסות של 512MB .

אתה זוכר מתי 256MB בכרטיסי מסך נהיה "בסדר" ? והרבה זמן עבר מאז שאמרו 128MB מספיק לכל הדברים ?

זה המשחק של "עתיד הקרוב" ...

1235om.th.png12340di.th.png

הכרטיס מסך היה ATI AIW 9700Pro @ XT , הגדרות גבוהות.

לאנשים שיש להם לפחות 6800GT\X800XL הגדרות גבוהות זה בערך AAx4 , AFx8 ברזוליוציה של 1280X1024 לפחות . ULTRA HIGH זה ברור מעליו .

מי שקונה HIGH END לא רוצה להסתפק בפחות ...

בהגדרות כאלו המערכת שלך היתה זזה בקושי בDOOM III , וזה לא קשור בכמות הRAM .

ואם הכרטיס מסך היה מספיק חזק , אז לא יספיק 512MB ...לדוגמה רק הנפח של TEXTURES בBF2 שווה 300MB+ ...

החוויה המשחקית כמובן עליי

זאת גם נקודה חשובה . פחות מ45-50 FPS בSHOOTER זה פשוט לא ריאלי בשבילי ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על הגדרות גבוהות המערכת שלי הייתה רצה מ50-60FPS ב Doom3 עד כמה שאני זוכר וזה היה בשבילי טוב מאוד.

הכרטיס מסך הקודם שלי עבר בביצועיו R9800XT וככל הנראה התקרב לרמה של 6600GT .

חוץ מזה על כרטיס מסך טוב יותר קצב הפריימים היה עולה בלי קשר לזכרון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על הגדרות  גבוהות המערכת שלי הייתה רצה מ50-60FPS ב Doom3 עד כמה שאני זוכר וזה היה בשבילי טוב מאוד.

הכרטיס מסך הקודם שלי עבר בביצועיו R9800XT וככל הנראה התקרב לרמה של 6600GT .

snap69aq.th.pngsnap77cp.th.png

חוץ מזה על כרטיס מסך טוב יותר קצב הפריימים היה עולה בלי קשר לזכרון.

לאנשים שיש להם לפחות 6800GT\X800XL הגדרות גבוהות זה בערך AAx4 , AFx8 ברזוליוציה של 1280X1024 לפחות . ULTRA HIGH זה ברור מעליו .

מי שקונה HIGH END לא רוצה להסתפק בפחות ...

ואם הכרטיס מסך יהיה מספיק חזק לתת תמונה באיכות כזאת , אז לא יספיק 512MB ... לפעמים גם 1GB לא יספיק ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיצר, דיון 5 עמודים...

נראה לי, תקנו אותי אם אני טועה, שסיכמנו שלטווח הקרוב, אם מתעלמים משדרוג עתידי ודברים כאלו. פרופר ביצועים לטווח מידי עדיף 512x2

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...