פורסם 2005 ביולי 2020 שנים היה הרבה יותר חכם לעשות את זה שיתאים לשני כרטיסים שוניםהטכנולוגיה של הSLI אם אני מבין נכון כל כרטיס נותן תמונה לחצי מסך אז מה אתה רוצה שיהיה לך באחד ג'יפורס 6200 ובשני 7800 איך זה יראה :-\
פורסם 2005 ביולי 2020 שנים עם אתה היית חושב קצת יותר בהגיון,או שבכלל לא קראת מזה עושה.אז,נשמע הגיוני שחצי מסך יראה חלק ובלי תקיעות והשני מקרטע,טוב לי לא.
פורסם 2005 ביולי 2020 שנים מחבר שימציאו טכנולוגיה שתאחד את הכוח של שני הכרטיסים ותהפוך את כאילו לכרטיס יחידזה הרבה יותר טוב
פורסם 2005 ביולי 2020 שנים עם אתה היית חושב קצת יותר בהגיון, או שבכלל לא קראת מזה עושה. אז, נשמע הגיוני שחצי מסך יראה חלק ובלי תקיעות והשני מקרטע,טוב לי לא. אמרתי שאני לא בטוח אם אתה יודע אז תסביר לי מה זה הSLI כי אני חשבתי ש2 כרטיסי מסך עובדים ביחד וכל אחד מהם נותן תמונה לחצי מסךאבל אני לא בטוח..
פורסם 2005 ביולי 2020 שנים מחבר עם אתה היית חושב קצת יותר בהגיון,או שבכלל לא קראת מזה עושה.אז,נשמע הגיוני שחצי מסך יראה חלק ובלי תקיעות והשני מקרטע,טוב לי לא.אני תמיד חשבתי שהSLI מאחד את הכח של שני הכרטיסים וככה יוצא שכל הסדרה של geforce 6 שמתאימה לSLi יהיה אפשר לאחד ביניהם כרטיסים
פורסם 2005 ביולי 2020 שנים זה הגיוני מאוד, הרי בשביל מה יש את הגשר שמחבר את שני הכרטיסים? בשביל שיסנכרן אותם כשעובדים במוד שמחלק את המסך לשניים (SFR), אם במהלך הסצנה החלק התחתון קל יותר לעיבוד מהחלק העליון, הדרייבר מגדיל את השטח של החלק העליון נגיד ל65% מכל הגודל של הסצנה ואת החלק העליון לנגיד 35%, הוא מחלק ככה שיצא שהעומס על שני החלקים שונה.בדרייבר הבא מסדרת ה80.XX יהיה אפשר להפעיל אותם כרטיסים אבל בOC שונה, אז רגע, מה זה אומר שהחלק שהכרטיס עם הOC היותר גדול ירוץ מהר וחלק יותר?? לא! בגלל החלוקה הדיינמית.ההיגיון אומר שכל עוד יש שני כרטיסים שתומכים באותם "טכנולוגיות" (DX 3Dc וכו') או לחלופין, אם יש לי כרטיס DX8 וכרטיס DX9 אבל המשחק שאני משחק בו הוא DX8 אז גם ככה זאת תהיה אותה רמה "טכנולוגית", אני אוכל להפעיל SLI על שני כרטיסים שונים.ולכו תדעו, אולי אחד הדרייברים מסדרה 80.XX יאפשר הפעלה של GF6600GT עם GF6800U בSLI.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.