מה אתם חושבים על השבב החדש של CREATIVE X-FI - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה אתם חושבים על השבב החדש של CREATIVE X-FI


compman112

Recommended Posts

הכרטיס לא מחדש הרבה באפשרויות שהוא מציג.

הפיכת מקור סטריאו לרב ערוצי אפשרית במגוון רחב של שרכים. החל מהכפלת סטריאו, ועד לאלגוריתם מסוימים של חיבור והחסרה כמו ה-דולבי PL2.

"שיפור איכות הצליל" (לדעתי זה לא שיפור בכלל, אל ייפוי בלבד - לטעמי הדבר לא מומלץ אלא במספר מקרי יחסית מצומצם שקצרה הבמה מלהכיל) על ידי דגימה מחדש והפיכה של מקור ה-16ביט ל-24ביט היא דבר שאפשרי בכל כרטיס שתומך ב-24ביט על ידי פלאגים אפילו לתוכנת ה-winamp. ברור שתחום דינאמי של 16ביט הוא מספק מאוד למה שאנחנו צריכים ואין כל שימוש של ממש ב-24ביט למטרות אילו.

הייתרון של השבב הנ"ל הוא שהוא תומך בזה בחומרה (לכן המעבד שלו מחולק למספר רב כל כך של "תתי מעבדים"). כמו כן, הדגימה מחדש לקצב גבוה יותר מתבצעת בצורה שונה מכפי שהתבצעה בכרטיסי קריאטיב עד היום (אם כי עוד לא ברור אם בעיית ה-resample שהפריע ל"אודיופילים" חלפה לה).

מבדיקות שראיתי (לא רישמיות) עולה שספרת הרעש של הכרטיס נמוכה מאוד לכל אורך הסקאלה. הבעיה היחידה היא שלא היה שם סיגנל של 1kHz לצורך ייחוס, לכן קשה לדעת עד כמה במדידה הזו מדוייקת. נראה שנצטרך לחכות לבדיקות מדוקדקות ברגע שיגיעו.

אישית למרות שאני מקווה שסוף סוף כרטיס של קריאטיב יתאים גם למוזיקה (ושאולי גם חברות אחרות יתחילו להתחרות בקריאטיב בתחום המשחקים) אני עדיין דיי ספקן בנוגע ליכולת של קריאטיב להוציא תחת ידיה כרטיס "מושלם" שכזה. מניסיון שהיה לי עם מספר כרטיסי קריאטיב, ניתן היה בבירור לראות כי הדרייברים היו אחד החלקים החלשים ביותר של החברה. ייתכן מאוד שהדרייברים הם אילו שיקבעו את הצלחתו/כשלונו של הכרטיס המדובר.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...