תמונות מהתערוכת המחשבים COMPUTAX 2005 !!! - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תמונות מהתערוכת המחשבים COMPUTAX 2005 !!!


T_M_W

Recommended Posts

היו המון מציגים, הרבה אנשי מקצוע ואנשי מכירות.

ניתן היה לראות בתערוכה: מחשבים קומפקטים, מחשבים ניידים, מסכי פלזמה, מגוון מדפסות, מצלמות דיגיטליות, מערכות אל-פסק מקצועיות, מתגי KVM, מערכות רמקולים של Altec Lansing, מגוון רחב של מוצרים תוצרת Sweex (חברה חדשה יחסית שנותנת 3 שנים אחריות לכל המוצרים שלה), כל סוגי נגני MP3 של , לוחות-אם Jetway, זיכרונות מעוצבים (DOK) ציוד ייחודי של תקשורת ישירה יבואני Level one כמו מגבים לרשתות אלחוטיות עד 8 ק"מ ועוד.

תמונה אחת שווה אלף מילים אז בוא ניתן לתמונות לדבר בעד עצמן...

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ימים פופולריים

משתתפים בולטים בדיון

ימים פופולריים

א: SWEEX לא חדשה בכלל. לחבר שלי שיש לו חנות בחדרה יש ציוד שלהם כבר המון זמן עם אחריות ל-3 שנים. מה שכן, הציוד ברמה לא גבוהה במיוחד.

ב: הדוכנים ברובם היו מעניינים יותר לאנשים שנוגעים לתחום מבחינת עיסוק (עובדי חברות היי-טק וחבריהם). אני אישית לא מצאתי הרבה דברים מעניינים. הדוכן של אלטק הכיל המון רמקולים. אבל לטעמי היה עוזר אם היו עושים שם קצת הדגמות של מה המערכות שלהם מסוגלות ולא רק לנסות למכור (למרות שהספקתי לשמוע חלק גדול מהמערכות, והם ממש לא יודעים איך למקם רמקולים). הדוכנים שהכילו פלאזמות היו נחמדים. והדוכן של היה דווקא ממש יפה. אהבתי את העובדה שהדפיסו במקופ פוסטרים ענקיים באיכות מעולה. :xyxthumbs:

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...