רוח צה"ל - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רוח צה"ל


shuy

Recommended Posts

תמונה "אומנותית" ראשונה שלי עם ה-Z3 ובכלל...

בעקבות סדר שעשיתי בחדר שלי מצאתי כמה דברים מתקופת הסדיר שלי...

הגוונים בתמונה כהים בכוונה.

איך התמונה בכללי (נא להתחשב בעובדה שזו כאמור התמונה האומנותית הראשונה שלי)?

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהבתי מאוד את התמונה!!!!

לדעתי, קצת סידור אחר של ספר תהילים היה משפר את התמונה עוד. שפחות יסתיר= שישכב יותר

וגם היית יכול לסגור עוד סטופ או שניים של צמצם ולקבל פיקוס טוב יותר על הכובע...(קוראים לזה כובע, כן? או משהו כמו כומתה\כמותה?)

הנה עריכה קטנה שלי שלדעתי האישית, משפרת את התמונה....

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נחמד מאוד בשביל התחלה.

איזון הלבן בתמונה לא טוב , ומיד אני אסביר למה. בכל מיקרה יש לזכור שעריכה לא יכולה לתת פרטים שאין , העריכה במקרה זה (שניסתה לשנות את איזון הלבן והבהירות) חשפה איכות לא טובה של התמונה (לא מדובר פה בחיישן חדיש של אלף דולר) במקביל איזון לא הכי טוב של בהירות וגמה בעריכה. לכן עדיף מראש לבחור את הפרמטרים הנכונים במצלמה.

הגוון של האור בתמונה כתום\אדום וזה בגלל הקושי של המצלמה לזהות את איזון הלבן הנכון בחדרים סגורים ותאורה מלאכותית מסויימת. למעשה לא עשית שום דבר רע - וזו תופעה ידועה. כדי לפתור אותה המציאו שליטה ידנית. במיקרה זה אתה אמור לעבור למצב איזון לבן ידני ולבחור את המצב שיציג את התוצאה הטובה ביותר (אחד ממצבי המנורות המלאכותיות).

אני יודע שלכאורה יכול להיות שה"באג" הזה בצילום יראה יותר יפה, אבל לרוב , וגם במקרה הזה , זה מעיד על רמה נמוכה של צילום ולא נראה הכי טוב, ולמעשה את הכהות וה"עצבות" שרצית להעביר (אם זה המצב) אפשרי ליצור בדרכים אחרות ובעריכה , מבלי לפגוע באיכות איזון הצבעים. ככל שהשליטה הידנית והשליטה על התאורה החיצונית עולים - זה משתפר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מסכים עם העריכה, הגוון הצהוב הרך עשה טוב עם התמונה המקורית, יכול להיות שהיה מוגזם אבל זה הדבר אולי היחידי שהפך את התמונה למשהו שהוא מעבר לאוסף סמלים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...