אהוד ברק - מי "גאון" של אמא?! - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אהוד ברק - מי "גאון" של אמא?!


Stanly

Recommended Posts

כל מי שראה אתמול יאיר לפיד יודע על מה אני מדבר...

אם מישהו לא ראה אז הינה תקציר למה שקרה:

כמו בכל תוכנית יאיר לפיד אומר בהתחלה מי יתארח אצלו בתוכנית, אז הוא התחיל לומר: " היום יתארחו אצלנו הפסנתרן .... להקת משינה... ואהוד ברק..."

עכשיו בדיק שיאיר לפיד מסיים לומר "אהוד ברק", המפגר ניכנס לאולפן... למה? אתם שואלים... כי הוא חשב שקראו לו...

טוב נגיד.. אפשר לטעות... אבל השיא היה שיאיר לפיד נתן לאהוד ברק לשבת על כיסא המראיין (יענו של יאיר לפיד) ונתן לשלום אסייג לנהל את הפינה שלו (שיש לו פינה מצחיקולה קבועה בתחילת התוכנית) והוא ישב על המדרגות שליד הלהקה ואז ששלום אסייג  התחיל לספר את הבדיחות שלו אהוד ברק לא הסתכל עליו!!  הוא ישב עם הפנים לקהל ופשוט הפנה את גבו לשלום ודפק חיוך מטומטם לקהל כל זמן ששלום דיבר ולא צחק משום בדיחה של שלום (- כי פשוט הוא לא הקשיב)!! שלום המסכן הבין שהוא מתחיל לספר את הבדיחות לעצמו אז גם הוא הסתובב לקהל, וכל פעם שהמצלמה לא היתה עליו הוא התחנן ליאיר שיחזור לשבת איתו, למה הוא מדבר ללמפה.. ולסוף יאיר החליט להצטרף אליו ושניהם ניראו מבודרים כל התוכנית...

עכשיו שתבינו היום בתוכנית הרדיו של דידי הררי התארחו יאיר ושלום ולא הפסיקו לצחוק על אהוד ברק המטומטם הדפוק הזה, איך שתקראו לו כבר... הם גרמו לדידי להכנס מתחת לשטיח מרוב צחוק... אלוהים אהוד הזה היה פשוט מטומטם!!!!!!!!!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם כל הקבלות ונתינות שלו, הבן אדם הזה יצא הכי מטומטם, מפגר שאפשר להיות! כאילו הוא כל כך עשה לעצמו פדיחות, אבל כל כך שפשוט יצא האדם האמיתי ממנו NUMB זה פשוט מה שהוא היה כלפי שלום ויאיר וכלפי כולם... אידיוט.... (דרך אגב אני לא יורד לפוליטיקה, כי כל בן אדם שהיה עושה את זה היה יוצא דפוק... אבל כשדובר באדם שהוא היה ראש ממשלה, דרשני...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...