פורסם 2005 ביוני 2620 שנים המלצה שלי היא לוותר על פרק 4 (שואה) כי זה מלא חומר.ובפרק 5 למי שבוחר אז ללמוד על דנמרק, המורה אמרה שזו המדינה הכי קלה עם הכי קצת חומר.
פורסם 2005 ביוני 2620 שנים אם תלמד את המינימום האפשרי בצורה טובה תקבל ציון מעולה. זה לא מתמטיקה, אי-אפשר להפתיע אותך. יש עובדות ויש מעט מאוד מקום לניתוח ולפרשניות ברמה שאנחנו למדנו.
פורסם 2005 ביוני 2620 שנים בתקופה שנייה אפשר להסתדר עם השואה והנאצים? כמובן שאני לומד הכול באופן מלא.בתקופה שלישית בחרנו באפשרות ב' אז בנושא הרחבה אני לומד על נאצר.
פורסם 2005 ביוני 2620 שנים אם תלמד את המינימום האפשרי בצורה טובה תקבל ציון מעולה. זה לא מתמטיקה, אי-אפשר להפתיע אותך. יש עובדות ויש מעט מאוד מקום לניתוח ולפרשניות ברמה שאנחנו למדנו.זה נורא בעייתי כי אתה מאוד תלוי באיכות ותאימות החומרים שלך לשאלות. כי אם אומרים לך "3 דפוסי תגובה יהודים ברייך ה3" ואתה יודע רק בריחה והשארות אז די נדפקת. שטויות קטנות כאלו יכולות להרוס לך שאלה ולכן אני מעדיף ללמוד הכל ובסוף לבחור מה שמתאים למה שלמדנו
פורסם 2005 ביוני 2620 שנים השאלה היא אם הם יערבבו פרקים במבחן ואז זה יהיה ממש מעצבן, כול עוד הם מערבבים רק נאצים ושואה אז סבבה. הדפוסים הם: המתנה, הגירה, והערכות מחדש :>> זה לא אנושי ללמוד הכול, בא לי למות. בגרות אחרונה, שיגמר כבר!
פורסם 2005 ביוני 2620 שנים לכל המהמרים מביניכם:תראו יש פה: http://cms.education.gov.il/NR/rdonlyres/3941DEDD-9A42-49A1-A5E6-BBBD9B7398CE/10475/h6_4.docאת המבנה של הבחינה, עם פירוט של פרקי השאלות בתקופה השנייה. יש שאלה אחת מפרקים 1 ו2, כאשר פרק 2 ירד במיקוד! אז השאלה תיה על פרק 1 גרמניה הנאצית והכל. אז הכי פשוט יהיה ללמוד פרק 1, ופרק 6 שהוא רק שני דברים. האמת פרק 5 גם נראה קללל רק לא למדנו אותו, ולא חושב שאני אלמד לבד.סך הכל יהיה טוב אני מקווה..עריכה: אם אני אלמד פרק 5.. איזה שאלה עם שני סעיפים כבר יכולים לתת? פשוט לא נבחנתי על זה אף פעם..
פורסם 2005 ביוני 2620 שנים אתה גדול...אני לומד רק נושאים 1,5,6 במקום הכל בחלק השני...למרות ש3 הכי קל אבל 4 קשה
פורסם 2005 ביוני 2720 שנים http://cms.education.gov.il/NR/rdonlyres/3941DEDD-9A42-49A1-A5E6-BBBD9B7398CE/10475/h6_4.docמישהו יכול להעלות את זה לאיפה שהוא? הלינק מת
פורסם 2005 ביוני 2720 שנים "מבנה בחינת הבגרות חלק ב' סמל שאלון 022106התלמידים יענו על ארבע שאלות נושא (העמקה) ועל שאלת מבוא/גישור אחת.התקופה הראשונה: בין שתי מלחמות העולם (חלק ב')בבחינה תהיינה שתי שאלות בכל נושא, התלמיד יענה על שאלה אחת בנושא שלמד. 25 נקודות. התקופה השנייה: גרמניה בימי הרייך השלישי, מלחמת העולם השנייה והשואה. התלמידים יענו על שתי שאלות מבין חמש. לכל שאלה 20 נקודות. (40= 20X2) שאלה ראשונה תהיה מהפרקים:1, 2 . שאלה שנייה ושלישית תהיינה מפרקים: 3, 4.שאלה רביעית וחמישית תהיינה מהפרקים: 5, 6 .התקופה השלישית והתקופה הרביעית: 1945- 1950, 1950- 1975.בכל אחת משתי התקופות תהיינה שלוש שאלות נושא ושלוש שאלות גישור/מבוא.התלמידים יענו על שאלת נושא אחת מבין שלוש באחת התקופות. 25 נקודות ועל שאלה אחת מבוא/גישור מבין שלוש מהתקופה השנייה. 10 נקודות החל ממועד קיץ תשס"ה, יוני 2005. הנבחן יוכל לענות רק על אחת מהשאלות הרביעית או החמישית בתקופה השנייה."זה מה שיש בקובץ...השאלה היא האם זה עדכני... כי רשוםפ שם שמנושא 1+2 יש שאלה אחת אבל 2 ירד...
פורסם 2005 ביוני 2720 שנים אני מאמין שכן כי זה החומר הכללי ולא החומר הממוקדהאם אפשר להבין מזה כי בתקופה 3-4 יהיה שאלה על כל אחד מהנושאים?
פורסם 2005 ביוני 2720 שנים ממש לא...יהיו 2 שאלות מ3+4 יענו כנראה בכל שאלה יהיה סעיף מ3 וסעיף מ4בקיצור למי שלא הכי הבין אפשר ללמוד או נושא 1+5+6 או 3+4
פורסם 2005 ביוני 2720 שנים דיברתי על תקופה לא על נושאאם נגיד תקופה 3 זה הנושא שלי ו4 זה הגישור. אז אני יכול בוודאות לדעת שבכל אחד מהם יהיו 3 שאלות, על 3 הנושאים ?
פורסם 2005 ביוני 2720 שנים רק אני לומד פה ידע עם? יש לי על מלחמת העולם השנייה, על השואה, יודנראטים, אייזנצגרופן, טיפה פצצת אטום. אחרי זה טיפה מאבק היהודים להקמת מדינה יהודית עצמאית, טיפה מדיניות בריטניה, איפה שהוא נכנסת לה תנועת המרי העברי. אחרי זה מלחמת העצמאות שאני לא לומד. אחרי זה המזרח התיכון בשנות החמשישים עד השבעים שזה נאצר החמוד הזה, החומר הכי קל שיש. ואחרי זה דפוסי עלייה בשנות ה50 שאני גם לא לומד. ובסוף... תה דאם: אזרחות! שאלה אחת, 30 נקודות, עם החומר הכי קל בארץ (הרשות השופטת ) מגישים אותי על 87, וצריך להתחיל ללמוד מתי שהוא למחר :-X עריכה: אגב, כן, זה אומר שאין לי אזרחות בכיתה י"ב
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.