פורסם 2005 ביוני 1520 שנים שאלה שאלתית: האם שAMD אומרים ליבה כפולה 2.2GHz זה כל ליבה במהירות הזו? או כל אחד 1.1Ghz ככה שמסתכם ב 2.2Ghz?
פורסם 2005 ביוני 1520 שנים שאלה שאלתית: האם שAMD אומרים ליבה כפולה 2.2GHz זה כל ליבה במהירות הזו? או כל אחד 1.1Ghz ככה שמסתכם ב 2.2Ghz?כל ליבה זה 2.2
פורסם 2005 ביוני 1520 שנים מישהו ספר כמה פעמים אנשים אמרו LOL?שמישהו ינסה להבין כיום אין כמעט אף תוכנית אשר מנצלת טוב את הכגפולי ליבה ככה שאי אפשר להשוותהדבר היחיד שאפשר להשוות זה הנתונים ולפעמים הם לא משקפים7 כולל שלך
פורסם 2005 ביוני 1520 שנים עד שלא יוסט הדגש מגרפיקה לדברים כמו פיזיקה וAI, שמנצלים את הCPU, אני לא רואה שימוש לdual cores בשבילנו.ועזבו רגע את מה שאני רואה, תחשבו על מפתחי המשחקים. גם כך פיתוח של כותר AAA (נגיד Far Cry) כרוך בהרבה מאוד זמן, עבודה, כוח אדם וסבל.תכניסו למשוואה Multithreading והכל נהיה קשה פי 2.מאוד קשה לכתוב תוכנות שינצלו סביבת mutlithreading, ועל אחת כמה וכמה דבר כמו מנוע משחק. והקטע הכי נחמד הוא שבסופו של דבר, מנועי המשחק נזרקים (לפחות על ידי האפליקציה המקורית, לעיתים קרובות הם ממשיכים הלאה לכותרים מדרג ב'). אני מוכן להתערב שב3D Studio Max האחרונה יש לא מעט קוד מ3D Studio Max מלפני חמש שנים, אני לא חושב שזה המצב בDoom III למשל. כפי שהבהיר Tim Sweeny (וכפי שאני טענתי כאן מאז ומעולם), אין סיבה לmultithreading כיום, ולמרות שעלולה להיות סיבה כזו בעתיד,זה יהיה כרוך בפיתוח מאסיבי למדי שהופך בסופו של דבר את הפיתוח ללא-כדאי.הDualcore כרגע הוא בסך הכל חלק ממכונות הPR של יצרני המעבדים. אין כמויות סבירות, המחירים בשמיים וברור שהכוונה היא לא להעביר את כל הקונים החדשים לDualcore, אלא סתם לספק איזה גימיק שמעיד על עליונות טכנולוגית. דומה לסדרת הFX.למי כן שווה לשים dualcore? כל מי שצריך מחשב מרובה מעבדים כיום. אני למשל הייתי שוקל לקנות אחד כזה (לא ב4.5K כמובן, אולי ב2.5K) בגלל כמויות פיתוח התוכנה שאני עושה על המחשב, אבל בוודאי שלא בשביל משחקים.בשבילם, הייתי חוסך את הכסף לSLI או משהו.
פורסם 2005 ביוני 1520 שנים עד שלא יוסט הדגש מגרפיקה לדברים כמו פיזיקה וAI, שמנצלים את הCPU, אני לא רואה שימוש לdual cores בשבילנו.ועזבו רגע את מה שאני רואה, תחשבו על מפתחי המשחקים. גם כך פיתוח של כותר AAA (נגיד Far Cry) כרוך בהרבה מאוד זמן, עבודה, כוח אדם וסבל.תכניסו למשוואה Multithreading והכל נהיה קשה פי 2.מאוד קשה לכתוב תוכנות שינצלו סביבת mutlithreading, ועל אחת כמה וכמה דבר כמו מנוע משחק. והקטע הכי נחמד הוא שבסופו של דבר, מנועי המשחק נזרקים (לפחות על ידי האפליקציה המקורית, לעיתים קרובות הם ממשיכים הלאה לכותרים מדרג ב'). אני מוכן להתערב שב3D Studio Max האחרונה יש לא מעט קוד מ3D Studio Max מלפני חמש שנים, אני לא חושב שזה המצב בDoom III למשל. כפי שהבהיר Tim Sweeny (וכפי שאני טענתי כאן מאז ומעולם), אין סיבה לmultithreading כיום, ולמרות שעלולה להיות סיבה כזו בעתיד,זה יהיה כרוך בפיתוח מאסיבי למדי שהופך בסופו של דבר את הפיתוח ללא-כדאי.אולי המפתח הוא בפיתוח כלי שמפתחים יכולים לעבוד איתו ויודע לנצל את יתרון של כפולי הליבות ... לפי מה שאני יודע ב D3 יש המון חלקים בסיסיים מ Q3 - וכמו שרוב החברות קונות מנועים גראפיים/פיזיקליים וכלים מקצועיים לפיתוח כך אולי בעתיד יהיה כלי שיקרא מפצל משימות או משהו בסגנון - DX או OGL רק לעיבוד נתונים..
פורסם 2005 ביוני 1520 שנים זה שהחומרה תמיד מקדימה את התוכנה , זה ברורזה שאנחנו קונים את מה שאנחנו רוצים ולא את מה שאנחנו "צריכים" , גם זה ברוראם היינו קונים רק מה שאנחנו צריכיםהעולם היה נעצר והכלכלה הייתה מתמוטטת !
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.