עבור לתוכן

כפולי הליבה של AMD בארץ הקודש!!!

Featured Replies

פורסם

כן

  • תגובות 53
  • צפיות 3.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

וגם קימפול תוכנות(אפשר להריץ כמה במקביל) ושרת לTHIN CLIENTS

פורסם

שאלה שאלתית: האם שAMD אומרים ליבה כפולה 2.2GHz זה כל ליבה במהירות הזו? או כל אחד 1.1Ghz ככה שמסתכם ב 2.2Ghz?

פורסם

שאלה שאלתית: האם שAMD אומרים ליבה כפולה 2.2GHz זה כל ליבה במהירות הזו? או כל אחד 1.1Ghz ככה שמסתכם ב 2.2Ghz?

כל ליבה זה 2.2

פורסם

מישהו ספר כמה פעמים אנשים אמרו LOL?

שמישהו ינסה להבין כיום אין כמעט אף תוכנית אשר מנצלת טוב את הכגפולי ליבה ככה שאי אפשר להשוות

הדבר היחיד שאפשר להשוות זה הנתונים ולפעמים הם לא משקפים

7 כולל שלך

פורסם

עד שלא יוסט הדגש מגרפיקה לדברים כמו פיזיקה וAI, שמנצלים את הCPU, אני לא רואה שימוש לdual cores בשבילנו.

ועזבו רגע את מה שאני רואה, תחשבו על מפתחי המשחקים. גם כך פיתוח של כותר AAA (נגיד Far Cry) כרוך בהרבה מאוד זמן, עבודה, כוח אדם וסבל.

תכניסו למשוואה Multithreading והכל נהיה קשה פי 2.

מאוד קשה לכתוב תוכנות שינצלו סביבת mutlithreading, ועל אחת כמה וכמה דבר כמו מנוע משחק. והקטע הכי נחמד הוא שבסופו של דבר, מנועי המשחק נזרקים (לפחות על ידי האפליקציה המקורית, לעיתים קרובות הם ממשיכים הלאה לכותרים מדרג ב'). אני מוכן להתערב שב3D Studio Max האחרונה יש לא מעט קוד מ3D Studio Max מלפני חמש שנים, אני לא חושב שזה המצב בDoom III למשל.

כפי שהבהיר Tim Sweeny (וכפי שאני טענתי כאן מאז ומעולם), אין סיבה לmultithreading כיום, ולמרות שעלולה להיות סיבה כזו בעתיד,

זה יהיה כרוך בפיתוח מאסיבי למדי שהופך בסופו של דבר את הפיתוח ללא-כדאי.

הDualcore כרגע הוא בסך הכל חלק ממכונות הPR של יצרני המעבדים. אין כמויות סבירות, המחירים בשמיים וברור שהכוונה היא לא להעביר את כל הקונים החדשים לDualcore, אלא סתם לספק איזה גימיק שמעיד על עליונות טכנולוגית. דומה לסדרת הFX.

למי כן שווה לשים dualcore? כל מי שצריך מחשב מרובה מעבדים כיום.

אני למשל הייתי שוקל לקנות אחד כזה (לא ב4.5K כמובן, אולי ב2.5K) בגלל כמויות פיתוח התוכנה שאני עושה על המחשב, אבל בוודאי שלא בשביל משחקים.

בשבילם, הייתי חוסך את הכסף לSLI או משהו.

פורסם

כלומר רק עורכים צריכים את זה

פורסם

עד שלא יוסט הדגש מגרפיקה לדברים כמו פיזיקה וAI, שמנצלים את הCPU, אני לא רואה שימוש לdual cores בשבילנו.

ועזבו רגע את מה שאני רואה, תחשבו על מפתחי המשחקים. גם כך פיתוח של כותר AAA (נגיד Far Cry) כרוך בהרבה מאוד זמן, עבודה, כוח אדם וסבל.

תכניסו למשוואה Multithreading והכל נהיה קשה פי 2.

מאוד קשה לכתוב תוכנות שינצלו סביבת mutlithreading, ועל אחת כמה וכמה דבר כמו מנוע משחק. והקטע הכי נחמד הוא שבסופו של דבר, מנועי המשחק נזרקים (לפחות על ידי האפליקציה המקורית, לעיתים קרובות הם ממשיכים הלאה לכותרים מדרג ב'). אני מוכן להתערב שב3D Studio Max האחרונה יש לא מעט קוד מ3D Studio Max מלפני חמש שנים, אני לא חושב שזה המצב בDoom III למשל.

כפי שהבהיר Tim Sweeny (וכפי שאני טענתי כאן מאז ומעולם), אין סיבה לmultithreading כיום, ולמרות שעלולה להיות סיבה כזו בעתיד,

זה יהיה כרוך בפיתוח מאסיבי למדי שהופך בסופו של דבר את הפיתוח ללא-כדאי.

אולי המפתח הוא בפיתוח כלי שמפתחים יכולים לעבוד איתו ויודע לנצל את יתרון של כפולי הליבות ... לפי מה שאני יודע ב D3 יש המון חלקים בסיסיים מ Q3 - וכמו שרוב החברות קונות מנועים גראפיים/פיזיקליים וכלים מקצועיים לפיתוח כך אולי בעתיד יהיה כלי שיקרא מפצל משימות או משהו בסגנון - DX או OGL רק לעיבוד נתונים..

פורסם

זה שהחומרה תמיד מקדימה את התוכנה , זה ברור

זה שאנחנו קונים את מה שאנחנו רוצים ולא את מה שאנחנו "צריכים" , גם זה ברור

אם היינו קונים רק מה שאנחנו צריכים

העולם היה נעצר והכלכלה הייתה מתמוטטת !

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים