פורסם 2002 ביולי 2223 שנים לכל אלה שמדברים על DX2 sequels are always a flop Civ III הוא sequel לא רע ...
פורסם 2002 ביולי 2223 שנים אני קניתי את half life לא בשביל הסיריאל 8)קניתי אותו בגלל שלא היה לי אינטרנט מהיר וזה היה שלוש דיסקים ב130 ש"ח , עיסקה די שווה לדעתי.אני לא משחק ב c/s אבל half life עצמו הוא משחק מעולה , אפילו אם אין לו גרפיקה מדהימה ... ., אני אחכה לביקורות לפני שאני ארוץ לקנות אותו .אני הפסקתי לקנות משחקים אחרי מקס פיין , בגלל שהתחלתי יותר להבין ולהוריד בכמויות עד שהפסקתי לקנות .אם אהיה ל ut2003 סיריאל אולי אני אקנה אותו..... רק אולי ;D
פורסם 2002 ביולי 2223 שנים לקנות את Doom 3?אני דווקא אקנה, אבל כדי להגיד 'יש לי דום 3 מקורי'.העלילה שלו תהיה על הפנים ('אתה הדבר היחיד שמפריד בין העולם לגהנום' - ציטוט מהסרטון שהוצג ב E3), זה משחק שנועד להדגים מנוע, בדיוק כמו מקס פיין...
פורסם 2002 ביולי 2223 שנים כמו מקס פיין ??בעלילה הוא יהיה מאוד רחוק ממקס פיין , גם במשחקיות אני מאמין .והמנוע של מקס פיין הוא לא כ"כ פופלרי .
פורסם 2002 ביולי 2223 שנים זה בגל שהוא די כבד אבל אם אני לא טועה יש כמה משחקים שיפותחו על המנוע שלו לא?
פורסם 2002 ביולי 2223 שנים מקס פיין היה משעמם תחת.לא טוב יותר מאף Shooter אחר, חוץ מגרפיקה חביבה ואפקטים = מנוע!
פורסם 2002 ביולי 2223 שנים ועלילה כיפית, ושליטה טובה, ומקוריות, וביצוע מושלם...חוץ מזה, זה סתם עוד shooter
פורסם 2002 ביולי 2223 שנים בוא נגיד שהוא הזכיר לי את טומב ריידר, אבל בלי החידות המטומטמות.העלילה נשמעת כאילו שכתבו אותה ב 5 דקות (מפלילים שוטר ברצח והוא יוצא לנקום במאפיה, מוכר לי מאיפשהו).השליטה הייתה סטנדרטית למדי...מקוריות? זה בגלל המנוע, המשחק נועד להדגים מה אפשר לעשות עם מנוע כל כך נחמד ושינוי קל בהגדרות הזמן.ביצוע מושלם?! Hardly...
פורסם 2002 ביולי 2223 שנים בוא נגיד שהוא הזכיר לי את טומב ריידר, אבל בלי החידות המטומטמות.העלילה נשמעת כאילו שכתבו אותה ב 5 דקות (מפלילים שוטר ברצח והוא יוצא לנקום במאפיה, מוכר לי מאיפשהו).השליטה הייתה סטנדרטית למדי...מקוריות? זה בגלל המנוע, המשחק נועד להדגים מה אפשר לעשות עם מנוע כל כך נחמד ושינוי קל בהגדרות הזמן.ביצוע מושלם?! Hardly...עלילה אולי מטופשת להחריד , אבל זה היה שינוי מרענן אחרי כל משחקי החייזרים וה SOF.תראה לי עוד משחק FPS עם עלילה או סגנון דומה (ועזוב את הקטע של BULLET TIME אולי זה לא מרשים במיוחד אבל זה בהחלט העשיר את האווירה של המשחק).והמקוריות היא בהחלט לא בגלל המנוע (אלא אם אתה קורא לBULLET-TIME מקוריות, אני לא), המקוריות היא בגלל האיכות הגרפית, עיצוב השלבים ועיצוב סצינות האקשן המצויינות במשחק הזה.
פורסם 2002 ביולי 2223 שנים אגב, דווקא המנוע שהוצג ב MAX-PAYNE היה חלש ובעל חסרונות רבים ביחס למנועים אחרים. (ב3DMARK הוא הרבה יותר מרשים)בין החסרונות-א. גיאומטריה מופשטת מדי, צורות מרובעות ולא מורכבות.ב. אין אפשרויות של אפקטים כמו השתקפות וPORTAL שנפוצים בקרב הרבה משחקים אחרים.ג. סצינות חוץ איכותיות לא יכוות להתקיים על המנוע במבנה בו הוא הוצג במשחק.ד. ועוד מספר חסרונות כמו MULTITEXTURING, וכו'
פורסם 2002 ביולי 2223 שנים מחבר ולמה המחירים בשמים חשבת על זה? בשביל לנסות לחסות על הנזקים שהווארז גורם. אויי תעשה טובה, Warez זה לא שמרשש את התעשיה הזאתי! שימכרו את המשחקים במחיר הגיוני אנשים יתחילו באמת לקנות אותם במקום להוריד אותם. לדעתי מעל 60 ש"ח בשביל דיסק כלשהו (תוכנה, מוזיקה, דיוידי, פלייסטיישן או מה שלא יהיה!) זה כבר יותר מדי. הרי המדיה עצמה שווה גרושים - התוכנה שעמלו שעות רבות והשתמשו במשאבים רבים כדי להכינה באמת שווה כסף כדי לתמוך ביוצר - אבל האם כל כך הרבה?! לא נראה לי. התעשיה עושקת אותנו וחלקנו נותנים לה. לכן קיימים Warez - Mp3s - Divx במחתרת, כי באיזושהי צורה - זה מרד. זה מרד של אלו שלא מוכנים להיכנע למצב הקיים. ויש את כל הקהל מסביב שרוכב על הגל כי זה חינם. נכון - זו גניבה, וזה לא בסדר, אבל התעשיה בעצמה דפוקה ורקובה מהיסוד ורק נועדה להעשיר את הצמרת. לא את המפתחים המסכנים שבאמת עמלו והשקיעו - אלה את הספונסרים שלהם. אם המשחק הוא מוצלח והוא להיט הכסף למפתחים יגיע בכל מקרה. אתה חושב שהאמנים מרוויחים מהכסף הרב שעושקים ממך בקניית דיסק מוזיקה? כי הם לא! וברצינות, זה לא צריך לשנות להם, הם רק רוצים להפיץ את האומנות שלהם. את הכסף הם מרוויחים מהופעות ומיחסי ציבור... ובינתיים חברות התקליטים פשוט רוכבות על הכיס שלנו. ואני לא מדבר רק בארץ, כי בכל העולם המחירים הם מעל ומעבר למה שהם צריכים להיות. מי החליט שדיסק ימכר דווקא במחיר שהוא נמכר? למי יש את הזכות החלטה הזאתי? אני די בטוח שזאלו אחת השטויות הכי גדולות ששמעתי... כמה זמן לוקח ליצור דיסק מוזיקה-שלושה חודשים, שישה מקסימום, יש להקה אולפן חברת הפצה וזהו... זה יוצא בערך שישים ש"ח לדיסק עד כאן ברור עכשיו משחק... חברת פיתוח-לפעמים שניים, זה בעצם 50 עובדים (טיפה יותר מלהקה), חברת הפצה, הייפ, שנים של פיתוח... לא כמה חודשים, תחשוב שעל המשחק הזה שאתה משחק בוא כמה שבועות וזורק עבדו אנשים איזה שנתיים... לא מגיעה להם 200 שקל???? די לכתוב שטויות. לגבי משחקי קוסולה, יש גורם נוסף, החברה המפתחת צריכה לשלם לsony נגיד בשביל זכויות לפתח לקונסולה שלה, וזה עולה לה הרבה כסף... :
פורסם 2002 ביולי 2223 שנים [ די לכתוב שטויות. לגבי משחקי קוסולה, יש גורם נוסף, החברה המפתחת צריכה לשלם לsony נגיד בשביל זכויות לפתח לקונסולה שלה, וזה עולה לה הרבה כסף... : להיפך,לפי מה שאני יודע אז סוני צריכה לשלם לחברה כסף בכדי שתהיה בלעדיות על המשחק לקונסולה שלהם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.