עבור לתוכן

שאלון 006

Featured Replies

פורסם

למה להיות מגעילים? זה ששנה שעברה היתה בגרות הכי קלה בעולם אז השנה צריך כמו נדנדה מצד לצד, לעשות קשה?

בספר מיקוד של אנקורי אין אינדוקציה עם שורש (תקנו אותי אם אני טועה), בספר של רכס יש אחד וכתוב לידו "* תרגיל ברמה אלגברית גבוהה".

זה סוג התרגילים שנותנים במבחן שבוחן את התלמיד 5 יח' הממוצע? ההספק היה קל בטירוף אבל למי שהולך ישר לאינדוקציה כי הוא יודע שהוא טוב בזה, זה פשוט בזבז המון זמן.

פורסם

לא נכון, אני הצלחתי את האינדוקציה טוב ובחלק של הבעיה אני לא מבין כלום...

כל הקטע שאתה רואה את השורש אל תבהל ישר, תמשיך כרגיל ובסוף זה יסתדר... וזה יסתדר...

עשיתי את האינדוקציה, אחר כך את שאלה 4 על המינימום שגם אותה הצלחתי.

הטריגו היה תרגיל שבחיים שלי לא ראיתי אז ויתרתי. אז הלכתי על 5 וטעיתי שם בחילור פולינומים כנראה אבל המשכתי עד הסוף אז אני מקווה שלא יורידו לי על זה הרבה ניקוד.

בכל מקרה, כל מי שפגשתי אותו שעושה 5 יחידות ועשה את הטופש הזה אמר שהוא נרשם למועד ב'.

פורסם
  • מחבר

הטריגו היה דומה קצת לשאלה מרכס....

לא יודע אינדוקציה לא עבדנו על שורש בכלל..

פורסם

נכון גם אני לא עבדתי על שורש, אבל אחרי שפתחתי וארגנתי הכל לצד אחד אז יצא לי:

1-

קו שבר----

כל מיני בסוגריים ש-N כלול שם- כפולות ואז זה היה חיובי בטוח....

ואז כל הביטוי שלילי... או שעשיתי בריבוע אני לא זוכר..

אבל בהחלט די דפקו אותנו הבחינה הזאת, וגם שמעתי שאת ה-005 דפקו.

פורסם

וואו, היה כ"כ קל! טוב נו לא ממשששש קל, אבל בכלל לא רמה גבוהה, רמה סבירה ולא יותר.

אני ממש לא מבין איך כל כך הרבה אנשים לא הצליחו... כנראה רק בגלל שהשאלות היו טיפה מאתרגות מבחינת המחשבה... מבחינה טכנית הכל היה סטנדרטי...

מעצבן אותי לראות שאנשים אומרים "שורש באינדוקציה זה מסובך! זה לא היה בספר מיקוד!" נו באמת... לא היה צריך לעשות שם שום דבר שונה מאינדוקציה רגילה... מכניסים N+1 , משתמשים בהנחה ואז משווים מונים. זה הכל.

את ההספק עשיתי בסוף בשביל הכיף, נשארו לי 20 דקות מיותרות... אני די גרוע בהספק ובכל זאת הצלחתי תתרגיל הזה בלי בעיה...

בטריגו במרחב אני די גרוע, לא הסתכלתי על השאלה אפילו... ממה שהבנתי היא לא הייתה קשה כמו שהשרטוט גרם לה להיראות.

שאלה 4 הייתה ממש לא מסובכת, לקח כמה דקות רק להבין איך למצוא את הגובה של המשולש הקטן (עם דמיון), משם זה רק לחבר את השטחים ולגזור

(יצא לי 3.54, מישהו יכול לאשר?)

שאלה 5 גם לא הייתה מסובכת, אולי הרמז על זה ששיפוע המשיק שלילי קצת בלבל אנשים. אבל חוץ מזה היא ממש לא הייתה ברמה יותר גבוהה מכל מה שיש בספרים של בני גורן. וכולם היו מוכנים לחילוק פולינום, משרד החינוך ממש צע על המורים ללמד את זה...

בקיצור, אני פשוט לא יכול להבין על מה אנשים נפלו במבחן הזה. זאת הרמה שצריכה להיות, וזה יעציב אותי אם בגלל המבחן הזה יורידו בשנה הבאה את הרמה אפילו יותר.

פורסם

וואו, היה כ"כ קל! טוב נו לא ממשששש קל, אבל בכלל לא רמה גבוהה, רמה סבירה ולא יותר.

אני ממש לא מבין איך כל כך הרבה אנשים לא הצליחו... כנראה רק בגלל שהשאלות היו טיפה מאתרגות מבחינת המחשבה... מבחינה טכנית הכל היה סטנדרטי...

מעצבן אותי לראות שאנשים אומרים "שורש באינדוקציה זה מסובך! זה לא היה בספר מיקוד!" נו באמת... לא היה צריך לעשות שם שום דבר שונה מאינדוקציה רגילה... מכניסים N+1 , משתמשים בהנחה ואז משווים מונים. זה הכל.

את ההספק עשיתי בסוף בשביל הכיף, נשארו לי 20 דקות מיותרות... אני די גרוע בהספק ובכל זאת הצלחתי תתרגיל הזה בלי בעיה...

בטריגו במרחב אני די גרוע, לא הסתכלתי על השאלה אפילו... ממה שהבנתי היא לא הייתה קשה כמו שהשרטוט גרם לה להיראות.

שאלה 4 הייתה ממש לא מסובכת, לקח כמה דקות רק להבין איך למצוא את הגובה של המשולש הקטן (עם דמיון), משם זה רק לחבר את השטחים ולגזור

(יצא לי 3.54, מישהו יכול לאשר?)

שאלה 5 גם לא הייתה מסובכת, אולי הרמז על זה ששיפוע המשיק שלילי קצת בלבל אנשים. אבל חוץ מזה היא ממש לא הייתה ברמה יותר גבוהה מכל מה שיש בספרים של בני גורן. וכולם היו מוכנים לחילוק פולינום, משרד החינוך ממש צע על המורים ללמד את זה...

בקיצור, אני פשוט לא יכול להבין על מה אנשים נפלו במבחן הזה. זאת הרמה שצריכה להיות, וזה יעציב אותי אם בגלל המבחן הזה יורידו בשנה הבאה את הרמה אפילו יותר.

זה בדיוק מה שהמורה הפרטית שלי אמרה לי... המורה שלי בכיתה לא ממש התרכזה על חילוק פולינומים יותר מדי וזה היתה הטעות שלה.

למרות שעשיתי את החילוק פולינומים כנראה טעיתי שם... ובקשר לתשובה שלך ב-4 היא כנראה נכונה היה צריך לצאת שורש של 12.5 אני חושב.

למרות זאת האינדוקציה לא היתה כל כך קשה, אבל איך בדיוק אתה פתרת את זה? כאילו אני העלתי בריבוע בשלב מסוים אני מקווה שמותר...

פורסם

שאלון 6:

גם אני עשיתי את השאלון היום ולא היה קל, אבל למזלי כול התשובות שלי נכונות(בדקתי עם חברים).

ההספק היה אידיוטי

אינדוקציה- לא למדתי בכלל ואני לא אלמד.

מרחב- לא הסתכלתי אפילו, אבל שמעתי שהיה קשה.

מינמקס- רק הגיאומטריה של התרגיל לקחה לי עמוד. הקטע של הגזירה היה דיי פשוט.

אינטגרל- השאלה הכי קשה במבחן לפי דעתי מה עוד שהרבה מורים לא לימדו בכלל חילוק פולינומים.

תשובות:

1.

ברז 1: 18 ושני שליש.

ברז 2: 14

ברז 3: 24

4. AM שווה שורש 12.5

5. השטח שווה 12.375.

אני מאמין שהתושבות נכונות מאחר והשוותי אם חברים "חכמים."

גם אני אגש למועד ב' כדי להבטיח את ה-100. :)

פורסם

זה בדיוק מה שהמורה הפרטית שלי אמרה לי... המורה שלי בכיתה לא ממש התרכזה על חילוק פולינומים יותר מדי וזה היתה הטעות שלה.

למרות שעשיתי את החילוק פולינומים כנראה טעיתי שם... ובקשר לתשובה שלך ב-4 היא כנראה נכונה היה צריך לצאת שורש של 12.5 אני חושב.

למרות זאת האינדוקציה לא היתה כל כך קשה, אבל איך בדיוק אתה פתרת את זה? כאילו אני העלתי בריבוע בשלב מסוים אני מקווה שמותר...

מותר רק צריך להסביר למה, אם לא עשית את זה אז ירדו לך נקודות בודדות. נראה לי אחת.

ובאמת היה קל למדי, בקושי למדתי למבחן הזה, יום לפני קצת למדתי. אבל אורן תפסיק להציק לאלה שלא הלך להם הכי טוב בעולם!

פורסם

כן... שורש 12.5.

5 זה אכן 12.375

במינ\מקס לא היה כ"כ הרבה גאומטריה... רק לחפוף את שני המשולשים בצדדים ואז לעשות דמיון כדי למצוא את הגובה של המשולש הקטן.

אם היה לי זמן הייתי מעלה עכשיו פתרון של האינדוקציה, אבל אני הולך עכשיו להופעות של יום הסטודנט ;D

אולי אני אעלה תשובות מסודרות בלילה אם מישו ירצה.

אז ביי בינתיים, תהנו במועד ב (:

פורסם

כן... שורש 12.5.

5 זה אכן 12.375

במינ\מקס לא היה כ"כ הרבה גאומטריה... רק לחפוף את שני המשולשים בצדדים ואז לעשות דמיון כדי למצוא את הגובה של המשולש הקטן.

אם היה לי זמן הייתי מעלה עכשיו פתרון של האינדוקציה, אבל אני הולך עכשיו להופעות של יום הסטודנט ;D

אולי אני אעלה תשובות מסודרות בלילה אם מישו ירצה.

אז ביי בינתיים, תהנו במועד ב (:

לא ידעתי מה רמת הנימוק הנדרשת, אז נמקתי הכול ובגלל זה יצא לי ארוך.

פורסם

חחחחחח אל תדאג גם אני כתבתי להם מגילה שם, ליתר בטחון....

פורסם

זהו גם אני ז***תי את השכל!

והצלחתי לפתור את התרגיל האחרון בלי חילוק פולינום! פשוט הוצאתי גורםים משותפים... לקח לי אמנם זמן להבין מה להוציא אבל הצלחתי.

פורסם

לי אישית הלך ממש ממש גרוע...

האינדוקציה פתרתי בלי בעיה ממש מהר (5-10 דקות מקסימום)

ואז פשוט לא הלך לי...

מכירים שאתם עושים את אותם טעויות מפגרות שוב ושוב ולא מבינים

למה יוצא אותו הדבר, כשאתם יודעים שזה לא נכון? אז בדיוק זה מה שקרה לי...

לקח לי כ"כ הרבה זמן עד שחשבתי על חילוק פולינומים (למדנו את זה לפני כ"כ

הרבה זמן, ובדוגרי כמעט שלא זכרתי איך כבר...) ואחרי זה אני חושב שהיה בסדר

האינטגרל, אבל עדיין קצת זוועה

והמינימום מקסימום הלך לי ממש גרוע

חפפתי בין 2 המשולשים, עשיתי דמיון בין שני המשולשים ולא יצא לי משהו נורמלי

אכן זה שורש של 12.5 (לפי חברים שלי שפתרו) אבל לי לא יצא כלום פשוט

טוב נו, נעשה את מועד ב'... רק אין לי יותר מדי זמן להתכונן, זה 6 ימים אחרי שחוזרים

מהמחנ"ק (צופים...) ואחרי המחנ"ק יש עוד כמה דברים, מה שמשאיר כיומיים להתכונן

(מה שאמור להספיק האמת נראה לי)

ובקשר ל05 שגם ניגשתי אליו היה לי קל ממש...

עשיתי את הסדרות, הגיאומטריה השני (שמעתי שהראשון היה קל ממש, אבל אני שונא מעגלים)

וההסתברות הקלאסית

בדוגרי היה שכונה ממש, בטח יורידו לי על חוסר הסברים, אבל לא נורא

תגידו, אם אני ניגש גם למועד ב', איזה ציון נחשב? המאוחר (כלומר מועד ב') או הגבוה יותר?

עריכה:

למישהו יש לינק לאתר עם פתרון ל06? אני רוצה לראות בדיוק איך עשו את האינטגרל ואת המינימום מקסימום...

(או שמישהו יעלה פתרון אם יש לו כוח)

פורסם
  • מחבר
גם אני אגש למועד ב' כדי להבטיח את ה-100.

את הציון שלך אתה תדע כבר לפני המועד ב'. שבוע לפני בערך, או קצת פחות. 4-3 ימים לפני כבר בטוח יודעים..... המורה שלי אמרה לנו וזה די הגיוני, כדי שאנשים ידעו אם הם צריכים מועד ב' או לא.

פורסם

אני זוכר ש-שנה שעברה היית חייב להירשם לפני שידעת את התוצאות

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים