סיפור+בקשה - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפור+בקשה


shuy

Recommended Posts

מצאתי לפני שבועיים גורת חתולים בת חודשיים מייללת, עקבתי אחריה במשך יומיים וראיתי שאין אמא בסביבה, אז החלטתי לקחת אותה ולאמץ אותה, לשלום אפילו הצלחתי לשכנע את הכלב שלי לא לנבוח עליה ואפילו לשחק איתה, פשוט חומד של גורה...

היום ראיתי אותה מתה, דרוסה על הכביש, עצוב לי עכשיו, למרות שיש לי אותה רק שבועיים נקשרתי אליה (ולדעתי הכלב שלי גם מחפש אותה).

אני לא יודע מי דרס אותה, ואני לא בטוח שאני יכול להאשים אותו (היא היתה קטנה כ"כ), רק בקשה קטנה, כשאתם נוהגים, שימו לב לחתולים קטנים שנמצאים על הכביש, קצת תשומת לב תוכל להציל הרבה חתולים ממוות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק.

אכן לא נעים... ואני מבין אותך, באמת נקשרים אליהם מאוד מהר.

עם זאת, לא תמיד אפשר להיזהר. כבר ראיתי מס' פעמים חתולים שפשוט קפצו לכביש לתוך גלגלי מכונית (מתוך בהלה, התבלבלו וקפצו לכביש במקום להישאר במקום... :-\ ). לנהג לא היה סיכוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גר בבית פרטי עם חצר די גדולה, יש לי בערך 10 חתולים שאני מאכיל כל יום שנמצאים בחצר (רובם מפחדים מבניאדם ולכן הם לא נכנסים הביתה), היא לא פחדה ולכן היא קיבלה פס חופשי הביתה, אבל החודש הראשון לחיים שלה עבר עליה ברחוב מה שעושה אותה לחתולת רחוב (כלומר, חתולה שרוצה לצאת החוצה מידי פעם) אני לא יכלתי להכריח אותה להישאר כל הזמן בבית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...