פורסם 2005 במאי 2220 שנים בזמן האחרון המחשב שלי החליט להאיט את הקצב,הדבר מתחיל עוד בהעלת המערכת ונמשך זמן רב מין הרגיל.רציתי לדעת אם ישנם תוכנות אפשר יכולות לאבחן את המערכת או לחילופין "לשפץ" אותה קלות ?עוד נושא שרציתי תשובה עליו,בתיקיה windows ישנם מלא קבצים בודדים שאינני יודע אם הם שימושיים או לא,איך אני יכול לגלות מה אפשרי למחוק ומה לא ?תודה מראש.
פורסם 2005 במאי 2220 שנים בקשר לאיטויות אז תבצע סריקת וירוסים וספייוור...שני תוכנות לסריקת ספייוור Ad-Aware SE PersonalSpybot Search & Destroy
פורסם 2005 במאי 2220 שנים תוריד את התוכנה HijackThis , תדאג שהתוכנה תהיה ממוקמת בתוך תיקיה מסודרת(כדי שהתוכנה תייצר גיבוי)תפעיל את התוכנה , תלחץ על הכפתור Do a system scan and save a logfile.תמתין שהסריקה תסתיים ותפרסם כאן את הלוג שתקבל בסוף.אם תוכנות אנטי-ספייוור אחרות לא מצאו כלום , אז השלב הבא הוא להשתמש ב-HJT , שכן היא תוכנה שסורקת באזורים שתוכנות אנטיספיוור אחרות לא מגיעות אליהם.
פורסם 2005 במאי 2220 שנים מחבר Logfile of HijackThis v1.99.1Scan saved at 6:28:23 PM, on 5/22/2005Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)Running processes:C:\WINDOWS\System32\smss.exeC:\WINDOWS\system32\winlogon.exeC:\WINDOWS\system32\services.exeC:\WINDOWS\system32\lsass.exeC:\WINDOWS\system32\svchost.exeC:\WINDOWS\System32\svchost.exeC:\WINDOWS\system32\spoolsv.exeC:\WINDOWS\Explorer.EXED:\Symantec_Client_Security\Symantec AntiVirus\DefWatch.exeC:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exeC:\PROGRA~1\mcafee.com\PERSON~1\MPFSERVICE.exeD:\Symantec_Client_Security\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exeC:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exeC:\WINDOWS\system32\slserv.exeC:\WINDOWS\System32\svchost.exeC:\WINDOWS\system32\svchost.exeC:\Program Files\Intel\Intel® Active Monitor\imonnt.exeC:\WINDOWS\System32\Fast.exeC:\PROGRA~1\mcafee.com\PERSON~1\MPFAGENT.EXEC:\Program Files\Microsoft Hardware\Mouse\point32.exeC:\Program Files\Intel\Intel® Active Monitor\imontray.exeC:\Program Files\Logitech\iTouch\iTouch.exeC:\WINDOWS\System32\RunDll32.exeC:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb08.exeC:\PROGRA~1\mcafee.com\PERSON~1\MPFTRAY.EXEC:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd.exeC:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcagent.exeD:\Winamp\winampa.exeC:\Program Files\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exeD:\SYMANT~1\SYMANT~1\vptray.exeC:\Program Files\Windows Media Player\wmplayer.exeC:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exeD:\SpyCQ\SpyCQ.exeD:\ICQ2003aa\icq.exeD:\lkjk\HijackThis.exeR0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://Www.walla.co.ilR0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://Www.walla.co.ilO2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocxO3 - Toolbar: (no name) - {BA52B914-B692-46c4-B683-905236F6F655} - (no file)O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocxO4 - HKLM\..\Run: [POINTER] C:\Program Files\Microsoft Hardware\Mouse\point32.exeO4 - HKLM\..\Run: [iMONTRAY] C:\Program Files\Intel\Intel® Active Monitor\imontray.exeO4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartupO4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Program Files\Logitech\iTouch\iTouch.exeO4 - HKLM\..\Run: [soundFusion] RunDll32 hercplgs.cpl,BootEntryPointO4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb08.exeO4 - HKLM\..\Run: [MPFExe] C:\PROGRA~1\mcafee.com\PERSON~1\MPFTRAY.EXEO4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd.exeO4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installO4 - HKLM\..\Run: [MCAgentExe] c:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcagent.exeO4 - HKLM\..\Run: [MCUpdateExe] C:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcupdate.exeO4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] d:\Winamp\winampa.exeO4 - HKLM\..\Run: [sunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exeO4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\System32\\NeroCheck.exeO4 - HKLM\..\Run: [vptray] D:\SYMANT~1\SYMANT~1\vptray.exeO4 - HKCU\..\RunOnce: [iCQ] D:\ICQ2003aa\icq.exe -traybootO8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office10\EXCEL.EXE/3000O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dllO9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dllO9 - Extra button: ICQ Pro - {6224f700-cba3-4071-b251-47cb894244cd} - D:\ICQ2003aa\ICQ.exeO9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ - {6224f700-cba3-4071-b251-47cb894244cd} - D:\ICQ2003aa\ICQ.exeO9 - Extra button: Web Searcher - {70D0B6DC-C0D6-4288-B757-79CA323805B4} - C:\Program Files\ComTry Web Searcher\ctws.exe (file missing)O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\MSMSGS.EXEO9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\MSMSGS.EXEO16 - DPF: {00B71CFB-6864-4346-A978-C0A14556272C} (Checkers Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/msgrchkr.cab28578.cabO16 - DPF: {15AD6789-CDB4-47E1-A9DA-992EE8E6BAD6} - http://static.windupdates.com/cab/MediaAccessVerisign/ie/bridge-c8.cabO16 - DPF: {1DB93715-3B60-43EE-93E6-279BB3E1DF76} (OCXDownloadChecker Control) - http://62.219.235.151:81/cab/OCXChecker_6100.cabO16 - DPF: {27527D31-447B-11D5-A46E-0001023B4289} (CoGSManager Class) - http://gamingzone.ubisoft.com/packages/GSManager.cabO16 - DPF: {2BC66F54-93A8-11D3-BEB6-00105AA9B6AE} (Symantec AntiVirus scanner) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/vc/bin/AvSniff.cabO16 - DPF: {346685E3-C383-11CF-A5A4-00AA00A45705} (ActiveX Control) - http://imd.gonext.co.il/escape/zazabox/pc/SISActiveX.cabO16 - DPF: {4E330863-6A11-11D0-BFD8-006097237877} (InstallFromTheWeb ActiveX Control) - http://wow.bezeq.co.il/wownew/downloads/update/iftwclix.cabO16 - DPF: {4E888414-DB8F-11D1-9CD9-00C04F98436A} (Microsoft.WinRep) - https://webresponse.one.microsoft.com/oas/ActiveX/winrep.cabO16 - DPF: {4ED9DDF0-7479-4BBE-9335-5A1EDB1D8A21} (McAfee.com Operating System Class) - http://download.mcafee.com/molbin/shared/mcinsctl/en-us/4,0,0,83/mcinsctl.cabO16 - DPF: {51C98AC0-31D3-4049-B659-24389E0D94E3} (TCM3Control Control) - http://video.icellcom.co.il/TCM3Viewer.cabO16 - DPF: {556DDE35-E955-11D0-A707-000000521957} - http://www.xblock.com/download/xclean_micro.exeO16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab28177.cabO16 - DPF: {A3009861-330C-4E10-822B-39D16EC8829D} (CRAVOnline Object) - http://www.ravantivirus.com/scan/ravonline.cabO16 - DPF: {AD8D3C68-0C60-4B53-8A9E-BC654BBB36FE} (download_35mb_com.applet) - http://www.35mb.com/downloadapplet.cabO16 - DPF: {CAFEEFAC-0014-0000-0000-ABCDEFFEDCBA} (Java Runtime Environment 1.4.0) - O16 - DPF: {D32C3BAD-5213-49BD-A7D5-E6DE6C0D8249} (CRAVOnline Object) - http://www.ravantivirus.com/scan/ravonline.cabO16 - DPF: {DBAFE6AD-DC14-45DF-A3F7-F8832289A1CD} (DownloadFile Control) - http://62.219.235.151:81/cab/DownloadFile_6100.cabO16 - DPF: {EF791A6B-FC12-4C68-99EF-FB9E207A39E6} (McFreeScan Class) - http://download.mcafee.com/molbin/iss-loc/vso/en-us/tools/mcfscan/1,5,0,4329/mcfscan.cabO16 - DPF: {F00F4763-7355-4725-82F7-0DA94A256D46} (IMDownloader Class) - http://www2.incredimail.com/contents/setup/downloader/imloader.cabO16 - DPF: {F59AB0C4-3443-4551-A78F-C101F9DE0215} (LauncherV1 Class) - http://irc.tapuz.co.il/sp_new/launcher.cabO16 - DPF: {FEC3E5A3-50F7-4B0C-97D8-01CF69DFBFC7} (Measurement Service Client) - http://ccon.madonion.com/global/msc.cabO17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{567C3D3F-6F12-41CF-B628-ABBC38D586A2}: NameServer = 62.219.186.7 192.115.106.35O20 - Winlogon Notify: NavLogon - C:\WINDOWS\System32\NavLogon.dllO23 - Service: DefWatch - Symantec Corporation - D:\Symantec_Client_Security\Symantec AntiVirus\DefWatch.exeO23 - Service: Intel® Active Monitor (imonNT) - Intel Corp. - C:\Program Files\Intel\Intel® Active Monitor\imonnt.exeO23 - Service: Intel PDS - Intel Corp. - (no file)O23 - Service: McAfee SecurityCenter Update Manager (mcupdmgr.exe) - Networks Associates Technology, Inc - C:\PROGRA~1\McAfee.com\Agent\mcupdmgr.exeO23 - Service: McAfee Personal Firewall Service (MpfService) - McAfee Corporation - C:\PROGRA~1\mcafee.com\PERSON~1\MPFSERVICE.exeO23 - Service: Symantec AntiVirus Client (Norton AntiVirus Server) - Symantec Corporation - D:\Symantec_Client_Security\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exeO23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exeO23 - Service: SmartLinkService (SLService) - - C:\WINDOWS\SYSTEM32\slserv.exe
פורסם 2005 במאי 2220 שנים 1. תיכנס למצב בטוח(Safe Mode)2. תריץ את הסריקה של HJT שוב.3. תסמן ב-V את הפריטים הבאים שאני יגיד לך בהמשך.4. אחרי שסימנת את כל מה שאמרתי לך , תלחץ על Fix Checkedתסיר את הדברים הבאים:O3 - Toolbar: (no name) - {BA52B914-B692-46c4-B683-905236F6F655} - (no file)O9 - Extra button: Web Searcher - {70D0B6DC-C0D6-4288-B757-79CA323805B4} - C:\Program Files\ComTry Web Searcher\ctws.exe (file missing)O16 - DPF: {15AD6789-CDB4-47E1-A9DA-992EE8E6BAD6} - http://static.windupdates.com/cab/MediaAccessVerisign/ie/bridge-c8.cabO16 - DPF: {1DB93715-3B60-43EE-93E6-279BB3E1DF76} (OCXDownloadChecker Control) - http://62.219.235.151:81/cab/OCXChecker_6100.cabO16 - DPF: {DBAFE6AD-DC14-45DF-A3F7-F8832289A1CD} (DownloadFile Control) - http://62.219.235.151:81/cab/DownloadFile_6100.cabO16 - DPF: {F00F4763-7355-4725-82F7-0DA94A256D46} (IMDownloader Class) - http://www2.incredimail.com/contents/setup/downloader/imloader.cabO23 - Service: Intel PDS - Intel Corp. - (no file)כמו כן , אני ממליץ שתבצע איחוי לעיתים קרובות יותר.תנקה שאריות רג'סטרי ותתקן ערכי רג'סטרי פגומים.תנקה קבצים זמניים ותדאג שמערכת ההפעלה תישאר מעודכנת.
פורסם 2005 במאי 2220 שנים מחבר הפתרון שהצעת לא עזר לצערי,אתה רואה דרך אחרת לבעיה או שנפה לפירמוט ? :'(
פורסם 2005 במאי 2220 שנים ניסית את הפיתרונות האחרים שהצעתי:כמו כן , אני ממליץ שתבצע איחוי לעיתים קרובות יותר.תנקה שאריות רג'סטרי ותתקן ערכי רג'סטרי פגומים.תנקה קבצים זמניים ותדאג שמערכת ההפעלה תישאר מעודכנת.כעיקרון זה פיתרון די בסיסי שאני מניח שאתה עושה אותו , אבל בכל זאת...עוד דבר - האם הכונן שבו נמצאת מערכת ההפעלה מלא?אם כן , אז תפנה מקום.פתרון אחרון שיש לי להציע לך , הוא לעשות טוייקים למערכת ההפעלה. זה יכול להיות רעיון טובאבל תנסה קודם כל את הדברים הקודמים שהצעתי לך לעשות.אם אתה מעוניין בטוויקים למערכת , פשוט תריץ חיפוש בגוגל(אתה תמצא תוצאות רבות של טוויקים למערכת , משום שזה דבר נפוץ מאוד)
פורסם 2005 במאי 2220 שנים אתה משתמש באנטי וירוס של NORTON ? הוא מאוד כבד ויכול להיות שהוא גורם לכבדות , והאם אתה מריץ משהו של MCAFFE במקביל ?
פורסם 2005 במאי 2220 שנים שמע אם אתה כבר במצב של לפני פירמוט - אולי תנסה להוריד אותם ולראות עם זה עוזר , להזיק זה כבר לא יכול .
פורסם 2005 במאי 2220 שנים מחבר איחוי וכו' מבוצע על בסיס קבוע..תודה מה שמוזר לי שהאיטיות מתחילה עוד בלוגו של windows (שיש את הדבר הכחול הזה שרץ) שם זה לוקח זמן רב,ולאחר מכן בחלון "ברוכים הבאים",הסטארט אפ שלי נקי לגמרי אז אני לא מאמין שזאת תוכנה כלשהי. טוויקים זה באמת דבר מיותר לדעתי,עדיף לפרמט
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.