עבור לתוכן

FAR CRY ב 64 ביט

Featured Replies

פורסם

טוב אני לא מתכוון להמשיך את הווכוח חסר הפשר הזה. אתה רוצה להמשיך לחשוב ש64bit זה כפתור קסם להכפלת הביצועים בכל דבר תמשיך לחשוב כך.

  • תגובות 43
  • צפיות 3.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני לא חושב כך.

אני חושב ש64 ביט יכולים לתת יותר ביצועים אם מתמשים בהם.(ולא רק עושים RECOMPILE).

64 ביט זה העתיד אם תרצה או אם לא תרצה.

פורסם

ברור ש 64 ביט זה העתיד, אבל צריך לזכור ש 32 ביט עדיין יהיה פה בשנים הקרובות.. אפילו LONGHORN שמיועד לסוף שנה הבאה יצא גם ב 32 ביט וגם ב 64 ביט, ואני מניח שכל המשחקים אפילו אחרי זה יצאו גם ב 32 ביט וגם ב 64 ביט. אכן, המעבר מ 32 ביט ל 64 ביט פחות דרסטי ממעברים קודמים, בגלל שלא הגענו בשימוש הביתי הרגיל למגבלות של 32 ביט הנוכחיות. מה שכן, ישנם שיפורים במעבדי 64 ביט שכן אפשר לנצל, כמו תוספת רגיסטרים, תמיכה ב SSE3, דברים שבמידה והקומפיילרים ינצלו היטב, יביאו לשיפור בביצועים של תוכניות ומשחקים...

פורסם

זה ממש לא כך. אם מכריחים אותי לקנות 64 ביט כדי להנות ממשחק זה לא במקום וזה אפילו מרגיז. תאר לך שמחר NVIDIA תוציא משחקים שיעבדו רק על כרטיסי מסך עם PCIE ולא יעבדו על כרטיסי מסך עם AGP?

אם המגמה הזאת תמשך נמצא את עצמנו מחליפים מערכות ללא שום צורך כדי למלא את הכיסים של אינטל, AMD ואחרים.

פשוט הוצאתה לי את המילים מהפה כבר עכשיו תחום החמורה יחסית נשלט עי" התוכנה ודיי מכריחים אותנו לעשות שידרוגים כשבאמת לא ממש צריכים אותם אבל זה באמת מוגזם ואם לא יצא טלאי דומה ל מערכת32 ביט (ואז גם יהיה אפשר באמת לבדוק הבדלי תמונה וביצועים) זה יהיה ביזיון כי כמו שנאמר וזה בוודעות נכון כל השינויים של איכות תמונה עודו כמה דברים ניתנים לעשות גם בפלטפורמה של 32ביט.

לגבי טכנולוגיית 64 ביט היא ממש אבל ממש לא קסם אכן היא נותנן שיפור ביצועים בכל מיני אפליקציות ושימושים שונים ומי שצריך את זה כדי שיקנה אבל באמת לא צריך לצפות שפתאום אחרי שקניתה A64 3500 והיה לך INTEL 3.2 אז המשחק ואני מדגיש המשחק (כי רוב האנשים פה משתמשים במחשב למשחקים) ירוץ פתאום פי שניים יותר טוב.

פורמט ה 754 (מנטיסה ) עכשיו יותר גדול וזה הגיוני שיהיה שיפור בטכנולוגיית 64 ביט אבל לא במשחקים לפחות לא כרגע.

פורסם

תגידו, FAR CRY 64 Bit יעבוד על AMD 64 עם מערכת הפעלה Windows xp 32 Bit? או שצריך xp עם 64?

פורסם
  • מחבר

יעבוד לא קראתי טוב. FAR CRY 64 ביט לא יעבוד על מערכת 32 ביט. רק על מערכת 64 ביט.

פורסם

אם המשחק אחרי הPATCH עובד גם על מערכת הפעלה 32ביט זה ברור שלא יהיה שינוי בביצועים דרסטי, אני לא מבין למה הם עשו את זה למה פשוט לא לעשות אופטימיזציה ל מערכת הפעלה 64 ביט.

פורסם

תגובות לכמה אנשים כאן :

DOGMA ו urielka : אתם מבלבלים בין שני דברים שונים , יש X86-64 ויש 64 ביט , הישום של X86-64 במוסף לעובדה שהוא נותן אפשרות לשימוש ב64 ביט הוא גם מאפשר אוגרים נוספים , אבל אין קשר ישיר בין 64 ביט לאוגרים הנוספים - אלו שני דברים חדשים שבאו עם X86-64 . האוגרים הנוספים האלו באמת עשויים לשפר את הביצועים עם קימפול טוב (עיינו בכתבה של Anand שמראה על בערך 4% שיפור לAMD ובערך 6.5% שיפור לאינטל) . בכל מקרה דוגמא אתה מגזים מאוד , אני יודע למשל שהמשחק Vampire:bloodlines בנוסף לחצי ג'יגה DDR שהוא רוצה הוא דורש גם עוד ג'יגה וחצי של זכרון וירטואלי , אני משער שבעקבות זה הזמני טעינה שלו כל כך נוראיים - פשוט יש לטעון המון מידע מהזכרון הוירטואלי לRAM , אומנם אפשר לפתור את זה גם במסגרות המגבלות של 32 ביט על ידי הכנסה של 2GB זכרון וביטול הזכרון הוירטואלי (מה שיתן לך את ה2GB שהמשחק דורש בזמינות הרבה יותר גבוה) אבל להתחשב בעובדה שהמשחק יצא לפני חצי שנה אני לא אתפלא אם תוך שנה שנתיים יהיו משחקים שיוכלו להנות מאוד (לפחות בצורת זמני טעינה) גם מיותר מ2GB זכרון ,מה שאני מסכים איתך זה שבכל הנוגע לרינדור כמות גדולה של טקסטורות שמתאפשר רק ב64 ביט אנחנו עדיין תקועים מבחינת עוצמת הGPU (ואולי גם הCPU) , אבל מכאן ועד לבטל לחלוטין את היתרון של 64 ביט הדרך ארוכה מאוד, ד"א נושא שדובר עליו לאחרונה זה מחירי הזכרון  , כיום אפשר להשיג בחול כבר 4GB של DDR 3200 בפחות מ320 דולר (כ1400 שקל) ככה שהטענה שזכרון יקר מידי היא גם לא פרקטית , מה שצריך לבדוק אבל זה איך הבקר זכרון של A64 מתמודד עם כאלו כמויות של זכרון (ולא REGכמו באופטרון שבאמת אין לו בעיה לעבוד עם ככמויות אדירות של זכרון) כמו כן גם צריך תמיכה של יצרניות לוחות אם בכמויות גדולות של זכרון , לא זכור לי שראיתי בינתיים לוח 939 עם תמיכה ביותר מ4GB  , השאלה אם זה ניתן לתיקון בעדכון ביוס או אם זה בכלל בעיה או שזהו פשוט ציון של יצרנית לוחות האם בהתאם למה שנבדק ויכול להיות שכמויות גדולות יותר גם יעבדו.

לכל האנשים שמדברים על הפאטצ' - מה שלא הבנתם זה שיש כאן שני פאטצ'ים שונים - אחד שמכיל שיפורים ל64 ביט מבחינת ביצועים והשני הוא מין "חבילת מתנה" של AMD (כמה מצחיק שזה פועל גם עם אינטל) , זה חבילה שכללת כמה שלבים חדשים ושיפורים בגרפיקה , במאמר של אננדטק הריצו את המשחק בלי ה"חבילת מתנה " ונראה שם 4 עד 6.5 אחוזים של שיפור ביצועים , שזה חביב אבל לא מהפכני במיוחד. למיטב הבנתי אין אפשרות להתקין את החבילה על מערכת הפעלה של 32 ביט (צעד שנעשה על מנת לעודד הגירה ל64 ביט , כמה שזה אתי או לא זה כבר נושא לדיון אחר) וברור שאי אפשר להתקין את הקוד האמיתי של 64 ביט על מערכת הפעלה של 32 ביט (כמה שתרצו לא תוכלו להכניס לEAX מספרים של 64 ביט , אפילו אם באמת תבקשו יפה)

ד"א שווה לברר אם אתם לא במקרה עוברים על זכויות היוצרים אם אתם מתקינים את החבילה במעבדי אינטל 64 ביט :) אני חושב שהיא שייכת לAMD ומוענקת בחינם רק לבעלי מעבדים של AMD ככה שיכול להיות שיש כאן בעיה חוקית , לא שמישהוא שם זין... ;)

פורסם

ניראה לי שפספסתם תרעיון פה של ה 64 ביט כי כמו שמישהו אמר פה ה 64 ביט יתן שיפור במנועים הפיסיקלים וזה מה שיתן דברים יותר מעניים אולי האיכות תמונה לא כל כך תשתפר אבל המנועים הפיסקלים יתשפרו ותיהיה חווית משחקת אחרת (שונה) ממה שאנחו עכשיו...

פורסם

ואיך מנוע הפיסיקלי ישתפר משימוש ב 64 ביט?

פורסם

קבוע הכבידה יהפוך מ9.8 ל9.800

פורסם

מרוב מידע ודיבורים יצאתי מבולבל אבל יש לי שאלה ואבקש תשובה פשוטה

אם אני קונה מחשב 64 ביט אני צריך גם משחקים שתומכים ב 64 ביט

ז"א לזרוק את כל המשחקים הישנים ( 32 ביט ) ?

פורסם

מרוב מידע ודיבורים יצאתי מבולבל אבל יש לי שאלה ואבקש תשובה פשוטה

אם אני קונה מחשב 64 ביט אני צריך גם משחקים שתומכים ב 64 ביט

ז"א לזרוק את כל המשחקים הישנים ( 32 ביט ) ?

במעבדי AMD64 יש תמיכה מלאה לאחור וכל תוכנה של 32 ביט תרוץ

פורסם

אני אצטרך להסכים עם IB32 ודוגמה פה ...

אין שום ייתרון ל-64ביט במשחקים.. וגם לא יהיה שום ייתרון בשנים הקרובות (ובתכלס גם לא לשום דבר שלא דורש חישובים בעלי רמת דיוק גבוהה .. וזה בתכלס 99% מהתוכנות שאתם מריצים).

גם מבחינה המנוע הפיזיקלי לא יהיה הבדל, כי אנחנו פשוט לא דורשים כזה סוג של דיוק לחישוב הפעולות האלו (אלא אם אתם רוצים ממש לחשב דברים ברמה גבוהה יותר וזה פשוט בזבוז משאבים, וגם קירוב ברמה של 32ביט בהחלט מספקת). חוץ מזה, איזו חברה אחת שיחררה עכשיו כרטיס שכל מטרתו הוא חישובים פיזיקליים.. אם זה יתפוס, לאף אחד לא יהיה איכפת אם המשחק 64ביט או לא :-)

אורילקה ... אתה חי בסרט.. המעבר ל-64ביט ממש לא קשור למה שאמרת... גם אם אתה מסוגל להחזיק כמות כפולה של מידע, זה לא אומר שום דבר לגבי מהירות החישוב. אז במקום להחזיק את המספר 10, הוא מסוגל להחזיק עד 20.. אבל אם לא צריך מספרים גדולים מ-10, מה זה עוזר ?

בכל מקרה, רג'יסטרים, לא מאכסנים פקודות, אלא נתונים. היתרון היחיד במעבר ל-64ביט זה אם אתה מעוניין לאכסן מספר בעל רמת דיוק גבוהה, ובמשחקים אין צורך בכזו רמת דיוק (לפחות לא במה שהמעבד צריך לעבד).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים