עבור לתוכן

FAR CRY ב 64 ביט

Featured Replies

פורסם

פטץ' ל64

  • תגובות 43
  • צפיות 3.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

"אקסקלוסיבי ל AMD ". אבל יעבוד גם על אינטל 64 ביט.

[attachment deleted by admin]

פורסם
  • מחבר

ביצועים של מעבדי 64 ביט במשחקים זה לא קשור למעבדים?

פורסם

קשור, אבל יותר קשור למשחקים

בגלל זה רשמתי: "זה לא כזה קשור" ולא "זה לא קשור" :>

וזה גם לא כזה עקרוני זה החלטה של המנהל..

פורסם

כל עוד הפאצ' לא עובד על מעבדי 32 ביט ועל מערכת 32 ביט ה 64ביט מביא יתרון על ה 32 ביט זה לא משנה עם זה גימיק כל עוד זה מראה שיפורים שאין ב 32. :xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

זה ממש לא כך. אם מכריחים אותי לקנות 64 ביט כדי להנות ממשחק זה לא במקום וזה אפילו מרגיז. תאר לך שמחר NVIDIA תוציא משחקים שיעבדו רק על כרטיסי מסך עם PCIE ולא יעבדו על כרטיסי מסך עם AGP?

אם המגמה הזאת תמשך נמצא את עצמנו מחליפים מערכות ללא שום צורך כדי למלא את הכיסים של אינטל, AMD ואחרים.

פורסם

זה ממש טימטום איך משווים בשתי גרסאות שהם לא אותו דבר.

אי אפשר להשוות FPS בין DOOM3 בהכי גבוה לDOOM3 בהגדרות הכי נמוכות.

אם כבר זה צריך להראות משהו אחר שאפילו עם כל השיפורים הביצועים רק עולים!

וחוץ מזה הכרטיס גרפי משפיע הרבה יותר מהמעבד אם כבר תריצו UT2004 על SOFTWARE RENDER ואז אפשר להשוות.

המעבד אחראי רק לפיסיקה AI ושילוב של הכל ביחד.

פורסם

אני מסכים איתך..אבל בכל זאת עם כל חברת מישחקים תוציא פאצ'ים למישחקים שלה שיראו שיפורים ב 64 ביט ה 64 ביט טכנולוגיה מישתלמת.

64b-stronghold_sm.jpg

תראו מה יש שם ברקע.. :lol:

נ.ב

לא אחפת לי שמישחקים יעבדו רק בכרטיסי PCIE של אנוידיה...יש לי כרטיס של   :smile1:ATI

פורסם

אם לא ראית את ההבדלים אתה חייב לבדוק את עצמך אצל הרופא...

:)

הראות היא פי 10 יותר רחוקה.

הטקסטורות הרבה יותר מלאות.

יש הרבה (הרבה!) יותר אוביקטים בכל תמונה.

והאפקט של המים נראה טוב יותר (הוא נראה שונה, לא יודע כמה זה טוב יותר, אבל שונה מאוד).

ויש שיפור בצללים.

כן, שום דבר שבאמת קשור ל64 או לא64 אבל ההבדל גדול מאוד.

מה שמוזר זה שאם המשחק נראה כל כך יותר טוב אז הוא בטח גם כבד יותר, אז ההשוואה לא ממש טובה בין הגרסא של ה64 לרגילה.

ואני מציע לך לבדוק את הביקורת של HARDOCP, הפאטץ' משנה כמה דברים בהגדרות שאפשר לשנות ידנית בגרסאה הרגילה.

פורסם

שיצאו גרסה של 64 ביט של אותו משחק בלי שינוים אז שיעשו השוואה.

זה ממש חפיך,זה בכלל לא ביקורת ברמה שאני מצפה מאתר גדול.

הם פשוט ראו את המשחק שיחקו איתו שניה וכתבו מאמר.

פורסם

למה בדיוק ציפית על שטויות כמו העדכון המגוחך הזה כותבים מאמרים לא פחות מגוחכים.

פורסם

לא משנה כמה הנושא לא רציני המאמר צריך להיות רציני בשביל אתר שכזה.

אם זה יצא והם שמים לב שיש הבדל אז הם לא יכולים להתייחס לשיפור כמדד לשיפור במעבר מ32 ביט ל64 ביט במשחקים.

חוץ מזה מישהו חשב שהם לא ממש טובים באופטימציות והמשחק הזה הוא לא ממש מותאם ל64 ביט אלא מאולץ בלי שום שיפורים(מבחינת מהירות) למנוע.

פורסם

לא מבין למה אנשים עדיין חושבים ש64bit זה איזה קסם שיכפיל ביצועים, גם תוכנה שנבנתה 110% ל64bit לא חייבת להראות שום שיפור בביצועים מול תוכנה זהה(עד כמה שאפשר לפחות) שתוכננה לעבוד בסביבת 32bit. משחקים לא הולכים לראות שיפור ניכר מזה, ולא מריבוי ליבות הנושא הזה נטחן כבר בהרבה ראיונות.

פורסם

דווקא כן לדוגמא:

אם באסמבלר כדי לעשות פשעולה מסוימת הייתה צריך 100 פקודות אבל בגלל שיש לך יותר REGS ויותר מקום בכל אחד אז אתה צריך 50 פקודות אז התוכנה תרוץ פי 2 יותר מהר וזה משקומפיילרים טובים עושים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים