למרות שהגדרתי למערכת לא להשתמש ב-SWAP FILE הוא עדיין בשימוש. (תמונות בפנים) - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למרות שהגדרתי למערכת לא להשתמש ב-SWAP FILE הוא עדיין בשימוש. (תמונות בפנים)


shuy

Recommended Posts

הויינדוס משתמש כברירת מחדל ב-SWAP FILE

כל מה שעשית  זה לא לשמור מקום בכונן קשיח ל-SWAP FILE 

כי אם אין לך 4GB ראם (וגם אז אולי)

הראם שבמחשב לא מספיק והווינדוס משתמש בחלק מהכונן קשיח

כתחליף לראם שחסר

נתייחס לתמונות שלך:

שם לב שיש לך 54 תוכניות ברקע מה שבטוח דורש ראם ואם אין לך מספיק ראם פיסי

אז המחשב ישתמש ב-SWAP FILE

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שה page file מורכב גם מה אבל אל תתפוס אותי בזה...

בכל אופן עשית טעות, אתה חייב להפעיל את ה page file.

יש מקרים קיצונים שאם נגמר ה המחשב פשוט נתקע וזה מניסיון.

בקיצר תחזיר מהר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, יש לי גיגה זיכרון ומתוכו תמיד פנויים לפחות 350 מגה (וזה אם אני מריץ הרבה משימות במקביל) (השתמשתי בתוכנת ניטור, ביטלתי את ה-PAGE FILE והשתמשתי רגיל במשך יומיים ואח"כ בדקתי את גרף הזיכרון הפיזי הפנוי, הוא אף-פעם לא ירד מתחת ל-350MB פנויים).

SWAP FILE ו-PAGE FILE זה 2 שמות שונים לאותו הדבר בדיוק.

והוא מבוטל כבר די הרבה זמן ולא הבחנתי בבעיות מיותרות (אפילו פוטושופ רץ חלק, למרות האזהרות בהתחלה), מה שכן השתנה זה שהמערכת פועלת הרבה יותר מהר ממה שפעלה קודם (ואפילו שה-HD שמריץ את מערכת ההפעלה הוא RAPTOR 36GB).

פשוט אני לא מבין למה זה עדיין פועל (ה-SWAP FILE) למרות שהגדרתי לו שלא יפעל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המינימום המותר ל- virtual memory בו נמצאים קובצי swap הוא 2 מגה. אתה הגדרת 0. יכול להיות שהמחשב רואה בפעולה זו כפקודה לא חוקית ומתעלם ממנה. נסה לשנות את  הערך שנקבת בו ל- 2 מגה. עדיין לא ברור לי מה הטעם בביטול הזכרון הוחרטואלי. אם מנהל הזכרון משתמש בו אז יש בו צורך. שום תועלת לא תצמח מביטולו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-PF Usgae זה לא הכמות שימוש ב-Pagefile, זה סך כל כמות הזיכרון שמוקצית למערכת הפעלה ולתוכניות הרצות (ואם תשים לב זה תמיד זהה לערך שב-Commit Charge:Total)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-PF Usgae זה לא הכמות שימוש ב-Pagefile, זה סך כל כמות הזיכרון שמוקצית למערכת הפעלה ולתוכניות הרצות (ואם תשים לב זה תמיד זהה לערך שב-Commit Charge:Total)

אני חושב שהבנתי, בעצם המערכת מייצרת "SWAP-FILE" וירטואלי בזיכרון ומשתמשת בו, בעצם ההגדרה של SWAP-FILE הוא לאו דווקא קובץ SWAP שנמצא ב-HD אלא גם כזה קובץ שנמצא בזיכרון, האמת זה מתחיל להישמע הגיוני...הבנתי נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה משהו כזה.

ה- מתייחס לכל הזיכרון במערכת - ה-pagefile והזיכרון הפיזי עצמו ביחד - כאל Virtual Memory. כלומר, אם יש לך 512MB פיזי ו-512MB של pagefile (או swapfile), אז יש לך וירטואלי של 1GB.

אני לא יודע למה ב-Task Monitor זה רשום PF Usgae אבל למיטב הבנתי, מכיוון שה- מתייחס לכל הזיכרון כאל מיקשה אחת (ה-Virtual Memory) הוא מציג שם את סך כל כמות הזיכרון שהוא משתמש בה כרגע (מתוך כל ה-Virtual Memory), וזה לא מעניין אותו אם הזיכרון הזה מוקצה בזיכרון הפיזי או ב-pagefile.

לדעתי, התיעוד והכיתוב של התוכנה (ה-Task Monitor) קצת לוקה בחסר. אם אתה רוצה לבדוק את זה יותר לעומק, קודם תעשה באמת כמו שאמרו מעלי. תבדוק אם יש לך קובץ pagefile.sys במחשב. אם לא, ואם אין לך בעיות כלשהן עם ה-, כנראה שהמערכת שלך באמת לא משתמשת ב-pagefile. בנוסף, אם אתה מכיר את ה-Performance שנמצא ב-Administrative Tools, אתה יכול לפתוח אותו ולהוסיף בו פרמטרים לתצוגה שמתעסקים ב-pagefile ולהבין קצת יותר (או להתבלבל יותר ;)) מה קורה אצלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"האם לבטל את הזיכרון הוירטואלי?!

אי אפשר לבטל את הזיכרון הוירטואלי, מה שכן אפשר לבטל זה את השימוש בקובץ ההחלפה (page file)!

החיסרון הוא בזבוז עצום של - כאשר תכנה מבקשת הקצאת זיכרון וירטואלי, היא עשוייה לבקש כמות גדולה של זיכרון מאשר מה שהיא באמת הולכת להשתמש (מעין "הכנה" לכל מצב שלא יבוא) - וסה"כ עשוי להגיע למאות של מגה-בייטים. הקצאת הזיכרון הזו צריכה להעשות ממקום כלשהו, ומערכת ההפעלה עושה זאת בד"כ עם קובץ ההחלפה. באם לא קיים קובץ כזה, אזי יוקצה זיכרון לשטח זה מתוך ה-, והשטח יהיה נעול לשימוש תוכנה זו בלבד ולא ישמש שום תכנה אחרת גם יהיה "פנוי".

צריך לשקול את ההשלכות של ביטול קובץ ההחלפה!!! "

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...