פורסם 2005 באפריל 2420 שנים שלום לכולם יש לי כרטיס כרגע על הלוח משהו 850 והיה לי קודם לכן את ה creative 5.1 הרגילאני רוצה כרטיס קול שיוציא לי צליל יותר טוב מהם האם ה 24 ביט יתן לי שיפור בסאונד?אגב יש לי מערכת 5.1 שמתחברת למחשב אנלוגית(לא משהו מיוחד מערכת קולנוע ביתית של גרטס עם 5 רמקולים וסאב של פיוניר 300rms )רציתי ללכת על ה creative 7.1 24bit שעולה כ 199 שח אצל הדוביםהשאלה אם ה24 ביט יתן לי שיפור בסאונד
פורסם 2005 באפריל 2420 שנים אם התקציב שלך הוא 199 ש"ח אם תישאר עם ה ON BORD שלך.חבל לבזבז את הכסף .אל תישכח שבשביל לקבל איכות בסואנד תצטרך לשפר גם את הרמקולים שלך ... והנה אתה ניכנס ללופ של הוצאות כספיות.השאלה מה עיקר המשימה שלך בסואנד ?משחקים ?עריכת אודיו ?הקלטה ?מוסיקה בסטיראו ?בכול מקרה , ב תקציב הנוחכי , המלצתי להישאר עם מה שיש .דרור.
פורסם 2005 באפריל 2420 שנים מחבר רגע אתה רוצה להגיד לי שהמעבר מ 16 ביט ל 24 ביט לא יניב הבדל רב?אגב זה לא רק התקציב..אתה יכול לתת איזה כרטיס קול שאתה חושב שישפר את איכות הסאונדהשמיעה שלי במחשב היא מאד הקפית אני חולה על מוזיקהיש לי הרבה הופעות חיות ב ac3 שאני אוהב לשמוע בפול ווליוםורוצה גם לשמוע איכות טובהיש לי גם כרגע איכות אבל אני רוצה להגביר אותה(תמיד יש שאיפה ליותר)את המערכת שלי בחדר זה ברור שאני יחליף..אגב לא ציינתי שזה אצלי בחדר..אני רוצה להביא רסיבר של דנון עם 5.1 רמקולים של cv אבל זה יקח קצת זמןבינתיים אני רוצה להחליף את כרטיס הקול שלי במשהו שיתן לי שיפור עכשיוי קל ושיפור טוב יותר (עם המערכת החדשה) בעתיד
פורסם 2005 באפריל 2420 שנים כל דבר עדיף על On Board שתמיד יסבול מרעש אלקטרוני מהטריליון צ'יפים שלידו על הלוח הענק הזה שנקרא לוח אם. עדיף שהסאונד שלך יעבור ליד כמה שפחות דברים שלא שקורים אליו. מה שנכון, שלא תרגיש יותר מדי הבדל בין 16 ל24 במקרה שלך. בעבודה מקצועית, כשאתה נכנס עם 24 ביט אתה גם תרצה לעבוד ב24 ביט, אבל אם אתה שומע דיסקים וסרטים וכו', האיכות היא "רגילה", כלומר לא מקצועית, ולכן זה פחות קריטי.אז בגדול כרטיס נפרד עדיף בכל מקרה.
פורסם 2005 באפריל 2420 שנים אם אתה רוצה כרטיסים איכותיים בשביל שמיעת מוסיקה אל תתקרב לCREATIVE!יש לך את הAUDIOTRACK MAYA 7.1 ואת הM-AUDIO רבולושיון שאלה הכרטיסים היחידים שהאיכות שלהם גבוהה ב5.1 מתחת ל1000 שקל
פורסם 2005 באפריל 2420 שנים מחבר כל דבר עדיף על On Board שתמיד יסבול מרעש אלקטרוני מהטריליון צ'יפים שלידו על הלוח הענק הזה שנקרא לוח אם. עדיף שהסאונד שלך יעבור ליד כמה שפחות דברים שלא שקורים אליו. מה שנכון, שלא תרגיש יותר מדי הבדל בין 16 ל24 במקרה שלך. בעבודה מקצועית, כשאתה נכנס עם 24 ביט אתה גם תרצה לעבוד ב24 ביט, אבל אם אתה שומע דיסקים וסרטים וכו', האיכות היא "רגילה", כלומר לא מקצועית, ולכן זה פחות קריטי.אז בגדול כרטיס נפרד עדיף בכל מקרה.לא כל כך הבנתי את מה שאמרת"בעבודה מקצועית, כשאתה נכנס עם 24 ביט אתה גם תרצה לעבוד ב24 ביט"מה זאת אומרת נכנס לעבוד רוצה לעבוד?איפה כן מרגישים את ההבדל ביין 24 ביט ל16 ביט?24 ביט זה איכות סאונד יש מכשירים שקוראים דיסקים לאוטו שהם 24 ביט מה שמעלה את איכות השמעמה הקשר לעבודה?אם אתה רוצה כרטיסים איכותיים בשביל שמיעת מוסיקה אל תתקרב לCREATIVE!יש לך את הAUDIOTRACK MAYA 7.1 ואת הM-AUDIO רבולושיון שאלה הכרטיסים היחידים שהאיכות שלהם גבוהה ב5.1 מתחת ל1000 שקלתמליץ לי על אחד כזה בבקשה ,ושוב אני לא עורך סאונד או משהו (אולי מידי פעם אבל זה לא נושא חשוב)העיקר זה שמיעה של הופעות חיותסרטים ומשחקים
פורסם 2005 במאי 220 שנים לא כל כך הבנתי את מה שאמרת"בעבודה מקצועית, כשאתה נכנס עם 24 ביט אתה גם תרצה לעבוד ב24 ביט"מה זאת אומרת נכנס לעבוד רוצה לעבוד?איפה כן מרגישים את ההבדל ביין 24 ביט ל16 ביט?24 ביט זה איכות סאונד יש מכשירים שקוראים דיסקים לאוטו שהם 24 ביט מה שמעלה את איכות השמעמה הקשר לעבודה?תמליץ לי על אחד כזה בבקשה ,ושוב אני לא עורך סאונד או משהו (אולי מידי פעם אבל זה לא נושא חשוב)העיקר זה שמיעה של הופעות חיותסרטים ומשחקים אין לי המלצה לכרטיס, אבל בקשר לשאלה שלך: אם היית מקליט ועובד על המחשב שלך, היית רוצה 24 ביט - כמה שיותר ביטים זה אומר יותר דגימות בשניה - וכמה שיותר דגימות האיכות עולה. אבל אם אתה מקשיב לקבצים או דיסקים רגילים, שהם בפורמט 16 ביט, ה24 ביט הזה לא מוסיף לך כלום - זה רק ניראה טוב על הקופסא וגורם לך לקנות את זה. אם אתה מקליט למחשב, אתה תקליט ב24 ביט שכאתה עובד על הקבצי שמע האלה אתה רוצה כמה שיותר איכות.
פורסם 2005 במאי 220 שנים לך על הM-AUDIO רבולושיון 7.1http://www.m-audio.com/products/en_us/Revolution71-main.html
פורסם 2005 במאי 220 שנים או שפשוט תקנה באותו המחיר את ה-ESI JULI@ שנשמע טוב הרבה יותר, ותומך גם ביציאות בלאנסד. הבעיה היחידה שלו היא שבסראונד הוא תומך רק בחיבור דיגיטלי. עם זאת, איכות קול נטו הוא עוקף את הרוולושן.עריכה:ראיתי עכשיו שאמרת שיש לך מערכת 5.1 שמתחברת אנלוגית. במידה ובמערכת העתידית שלך ישנה אפשרות לחבר דיגיטלית מומלץ ללכת על כרטיס JULIAT, בסטריאו הוא ייתן איכות מעולה באנלוגי, ובסראונד תשתמש בחיבור דיגיטלי. עם זאת, במידה וחיבור אנלוגי בסראונד הוא הכרחי, הרוולושן נראה כמו הברירה הטובה ביותר בשבילך.Anatoli.
פורסם 2005 במאי 520 שנים מחבר מצטער שאני מקפיץ אחרי הרבה זמןהשתנו כמה דברים כגון סכום כסףתקציב 600 שקלואני רוצה כרטיס תומך eax 4למשחקים..חשבתי על ה Creative AUDIGY 2 ZS Retail Sound Cardשיש אצל הדובים ב586 שחלך אנטולי יש אותו נכון?(די התרשמתי מההבנה שלך בסאונד וראיתי את הפוסט ששמת אצל הדובים בקשר לכרטיס הזה,אם זה אתה)בכל אופן אתה ממליץ לי עליו?(אני מקווה שלא יצא eax 5.0 בקרוב או משהו,שזאת לא קניה לשוו) שוב דרישות מהכרטיסהרבה משחקים..הרבה מוזיקה..הופעות ac3 ולא הרבה dvd עם dts וכאלה..
פורסם 2005 במאי 620 שנים הרבה משחקים משמעו כרטיס של קריאטיב, אין לך הרבה ברירות. במוזיקה לא תקבל את המקסימום שתוכל בתקציב הזה, אבל במשחקים בהחלט תקבל את השיא.אני את הכרטיס שלי כבר מכרתי, לא השתלם לי להחזיק אותו בשביל לשחק משחקים בסטריאו פעם בהרבה זמן, במיוחד שאני עכשיו עם ה-EMU 1212M שלי, שלמרות המחסור בחלק מהאפקטים נשמע פשוט כל כך אמיתי במשחקים שזה לא ייאמן. בזמנו חיברתי את 2 הכרטיסים במקביל, האודיג'י עשה את החישובים, והאימו את ההמרה. האיכות הטובה ביותר ששמעתי במשחקים איי פעם! פשוט מרשים מאוד.הכרטיס באופן כללי הוא כרטיס טוב מאוד (ZS) ואתה יכול לקנות אותו בלב שקט אם מה שאתה מחפש הוא הרבה משחקים בסראונד.Anatoli.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.