canon powershot s1 vs a520 vs a95 - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

canon powershot s1 vs a520 vs a95


dannyboy

Recommended Posts

שלום חברים.

אני רוצה לקנות דיגיטלית בתקציב של עד 2000 שח (רק למצלמה)

דוד שלי המלץ לי על ה- canon a95 התכלתי להסתכל ומצאתי גם את הדגמים s1 ו- a520 מישהו יכול בבקשה להגיד לי מה מבין אלה הכי טוב...אני לא צלם מקצועי ואפילו לא חובב...מצלמה ראשונה שלי(וכמו כולם אני רוצה משהו טוב...חחח ;D )

אז השאלות שלי איזו מבין מצלמות אלה היא הכי טובה ובמה?

תודה רבה לעוזרים

דניאל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי , אם אתה לא הולך להגדיל את התמונות לגדלים מטורפים וכאלו , 3.2מגה פיקסל שיש בS1 בהחלט יספיקו לך , הS1 מצלמה(לדעתי) מעולה , ואני הייתי מעדיף אותה על פני הA95 בגלל הזום האופטי , גם העדשה שלה מצויינת והיא אחלה , A95 הינה קומפקטית חצי מקצועית שאפשר להוציא איתה תמונות מדהימות , אבל לS1 יש זום אופטי הרבה יותר גדול וזה נותן לה יתרון , גם הS1 יחסית קומפקטית וגם חצי מקצועית רק עוד פעם , עם זום אופטי גדול בהרבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש תודה על התגובות

ויש לי עוד 2 שאלות:

1.ל-a520 יש 4 מגה פיקסל ו- זום אופטי של x4 ול- a95 יש 5 מגה פיקסל ו 3x זום אופטי אז השאלה שלי היא האם הפיקסל הנוסף ב-a95 עדיף על הזום האופטי ב-a520 ?

2. ל-s1 יש רק 3 מגה פיקסל זה לא נורא מעט?(זה יספיק?)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפיקסל הנוסף מול ה-A520 לא משמעותי, אבל המסך המסתובב בהחלט כן. מול ה-3MP של ה-S1, ה-5MP של ה-A95 כבר מתחילים להיות יתרון משמעותי. זה שימושי לא רק בהדפסות גדולות, אלא גם כשעושים crop לתמונות. המסך הקטן של ה-S1 הוא עוד חיסרון די משמעותי. ל-S1 יש זום גדול, אבל הוא די מיותר לרוב הצלמים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה לי ניסיון עם הA95 והA520 , חוץ מהמגה פיקסל הA520 הרבה יותר טוב(קטנה יותר  , פחות , מסך גדול)

אבל , בצילום , אם אתה קצת יותר מחובבן , אז ב520 קשה לא לזוז בגלל שהיא גם יותר קלה מה95 , בכל מקרה , במקומך הייתי הולך על ה520 כי אתה חובבן ולא יותר מזה(וגם אם תרצה יותר מזה , ה520 תשרת אותך נאמנה.)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא רק שהמסך של ה-A520 לא יותר גדול מזה של ה-A95, הוא גם לא מסתובב. אני לא רואה איפה יש לה יתרון במסך. חוץ מזה, יש דברים שבהם ה-A520 הולכת אחורה בהשוואה לדור של ה-A95:?

"Now, the bad news. Two things have gotten worse since the A75/A85, and a few things haven't changed when they should've. Where the old models could focus well in low light, the new models cannot. I don't know why, but they just don't like to focus in dimly lit rooms, despite having an AF-assist lamp. You've got manual focus to back you up, but you shouldn't have to use it for some of the shots where the AF failed for me. Another disappointment is in terms of flash photos -- redeye is much worse than on the older models."

http://dcresource.com/reviews/canon/powershot_a510_a520-review/index.shtml

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיקרון אני חושב שאני אלך או על A95 או A520 מה שאני עדיין לא מבין מה יותר חשוב יותר מגה פיקסל (A95) או יותר זום אופטי (A520) וגם נאמר ע"י BreezeNET שהחישן של ה-A95 יותר גדול וזה יותר טוב...זה יוצר הבדל גדול בין שתי המצלמות (לטובת ה-a95) ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...