תוכן Cain - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Cain

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    627
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי Cain

  1. מיי פלז'ר ;)

    א) בחלק מהנגנים ישמעו פחות טוב (אלה שלא תומכים ב-pro) אבל לא בטוח כמה זה קריטי. המלצנו לך לעבוד עם WMA שמתאים לצרכים שלך כמו כפפת משי ליד גבירה.

    ב) נראה לי ברגע שהקול מתכתי אין שום דבר שאפשר לעשות, אבל אני לא מומחה . לכן אתה צריך להפחית עם הסינון הראשוני ולחפש פילטר אחר לשחק איתו (לא יכול לעזור בזה מצטער). קרוב לוודאי משהו שקשור לחסימת טווח תדרים מסויימים.

  2. דווקא, ב WINDOWS / OFFICE זה מקומות שהם לא יכולים בהכרח לספוג מחירי הפסד (בניגוד לשאר המוצרים שלהם), כי זה הבסיס שלהם והסיבה למחיר המניה שלהם, שינוי לא מבוסס (כמו ההשארות שהם יכולים להוריד את המחיר וע"י כך להגדיל את המחיר במידה מספקת כדי לשמור על המאזן), יכול לגרום לקריסה.

    אנחנו מדברים על תחרישים היפותטיים. אני לא בא להגיד שזה הגיוני שביל גייטס יקום מחר בבוקר ויגיד "תשמעו חבר'ה, היה לי חלום בלהות אתמול בלילה ואני רוצה שנוריד את המחיר של אופיס ב-50% מייד!". אבל אני בטוח שאם OO מתחיל לתפוס 10 אחוז מהשוק, בילי המתוק יוריד את מחיר אופיס בכ-10 עד 20 אחוז כמו טטלה. אם OO תופס 30% מהשוק אז בילי גייטס יוריד את מחיר אופיס ב-50%, ואם OO מתחיל לתפוס 40% מהשוק למרות כל ההורדות במחיר אז בילי גייטס יוריד את המחיר לרמה של הפסד (זמני או נצחי) בהבנה ברורה שמה שהיה היה, והגיע הזמן לחפש מקורות הכנסה אחרים לחברת מיקרוסופט, מעבר אופיס. זה לא שתהיה לו ברירה. (אגב הם כבר מכינים לעצמם מקורות הכנסה חדשים: AdCenter, מגוון ה-Live Services, רכישת חברות מוצרי אבטחה וגיבוי וכד').

    מיקרוסופט מודעים לעובדה שהם לא הולכים לחלוב את צמד הפרות אופיס-חלונות לנצח. אז הורדת מחירים שם לא תגרום לקריסה, אלא תמנע קריסה של החברה. כמו שרובנו פה מסכימים, אנחנו יכולים להישאר עם אופיס 2003 של מיקרוסופט גם 10 שנים בלי להרגיש מועקה כלשהי (חלק אפילו יסתפקו באופיס 2000). מה שאומר שבעתיד מיקרוסופט לא רק תתחרה נגד OO, אלא תתחרה גם נגד עצמה (קניבליזם) כלומר נגד גרסאות ישנות וחוקיות של האופיס שלה עצמה (או ווינדוס), שעדיין יהיה יותר טוב מאשר OO (או לינוקס)... וזו עוד סיבה לא פחות טובה מדוע מחירי התוכנה עומדים לרדת בתקופה של 5 עד 10 שנים מעכשיו. תוסיף לזה את העובדה שהיום אין סיבה טובה (לאדם "מהישוב") להחליף מחשב באותה תדירות שהיינו מחליפים בשנות ה-90 (כל שנתיים-שלוש גג) זאת למרות שהיום המחשבים הרבה הרבה יותר זולים, ותראה שלמכור תוכנה יהיה קשה ביותר בעתיד אלא אם המחיר שלה ירד דרסטית יחסית למה שהכרנו עד היום. התוכנות של היום פשוט נהדרות, הרבה מעבר ל-"טוב מספיק", וזאת אני אומר בתור אחד שעוקב אחר התפתחות תוכנה המון שנים. תוסיף לזה שבבי הצפנה שיעלימו טוטאלית את האפשרות להיות פיראט תוכנה, מה שיעודד תחרות מטורפת בשוק התוכנה, ואני כמעט בטוח ב-100% שהמחיר של מיקרוסופט עוד 10 שנים יהיה גג $20 לשנה למחשב או יותר הגיוני בכ-$70 לשנה תקבל גרסאות הכי חדישות של אופיס/ווינדוס/חיקוי ACDSEE/חומת אש ברמה גבוהה ביותר/אנטיוירוס-טרויאן-רוגלה/אימייל ווב עצבני/שירותי גיבוי אונליין/ומשהו בסגנון פוטושופ לייט. החבילה תהיה מאוד תחרותית ואנשים כמוני (שכיום לא נוהגים לשלם על תוכנה) ישלמו למיקרוסופט בכיף.

    היום יש לי את התוכנות הכי יקרות בשוק מותקנות פשוט כי אני יכול. האם אני מנצל אפילו עשירית מיכולתן? כמובן שלא. אם הייתי חייב לשלם עליהן הייתי חוקר היטב את השוק ונותן את כספי למי שיתן לי את הדיל הטוב ביותר. מן הסתם תוכל לספק את אותו מוצר טוב מכולם לדעתי (מוטמע בחבילה), בזכות היותם כל-כך מוכרים, וכל-כך עשירים. אם באמת אצטרך משהו טוב יותר למטרה מסויימת, ארכוש אותו מן הסתם אם המחיר יתאים לי. אם יהיה יקר לי מדי, אלמד להתסדר בלעדיו בדיוק כמו שלפני 20 שנה חיו נפלא גם לפני עידן המחשבים האישיים (שלא לדבר על האינטרנט).

  3. בסופו של דבר מי שמנצח זה מי שמשקיע יותר כסף במוצרים שלו. מיקרוסופט מסבסדת את ה- החדש ע"י הפסד כספי בשנים הראשונות והם יוכלו תמיד לעשות זאת גם נגד OO או לינוקס/מק במידה ויצבור תאוצה ויהווה איום ממשי כנגד המשכיות יצירת הרווחים של . אף אחד בביזנס לא מסוגל לספוג מכות כמו . מה שבטוח לדעתי זה שבשנים הקרובות מחירי התוכנה ירדו דרסטית לרווחת כולנו ויהיה קשה מאוד להעלות אותם בהרבה אחר כך (מבחינה חוקית, תחרותית, פסיכולוגית) גם כשחלק מהמתחרים ינפחו נשמתם. כך שלמרות שאני לא עובד עם פיירפוקס/לינוקס/מק/OO/יאהו-מסנג'ר/וכד' אני מאוד מרוצה מעצם היותם קוץ תמידי בישבנו של בילי גייטס.

  4. > תזכור שאחנו מדברים כאן על הטווח הארוך. מה בדיוק אתה צופה שייחסר בלינוקס של עוד 10 שנים ושיגרום לאותם משתמשים לחזור לחלונות?

    אני צופה שעוד עשר שנים לינוקס לא תוכל להריץ תוכנות לווינדוס שיהיו מבוססות managed code (בגרסת framework עתידית כלשהי) שייכתבו לעבוד יד ביד עם מגוון טכנולוגיות מאוד מורכבות של מיקרוסופט כגון WinFS ו-WinFX (ועוד טכנולוגיות סגורות שהם עוד ישלפו לנו מהשרוול). עד ש-WINE יוכל להריץ תוכנות שכתובות ל-XP כמו שצריך כבר ייצאו תוכנות לטכנולוגיות עתידיות. גם אם באיזה אורך פלאי הם יוכלו לפעול "ככה-ככה", הם לעולם לא יהיו 100% חלקים ואין דבר יותר מעצבן (אותי) מאשר לבקר אתר _בודד_ מתוך אלף שלא נראה כמו שצריך אצלי בדפדפן (כרגע מבוסס אקספלורר) - מה שאומר שאותו הדבר בדיוק אחוש לגבי תוכנות. כנ"ל לגבי איטיות מזוויעה משוערת. משחקים חדישים ביותר דרך WINE? אתה בוודאי התלוצצת...

    > בטווח הארוך לא תהיה להם אפשרות להתמודד עם מוצר סופר-איכותי שמחולק בחינם

    אבל זה בהחלט לא בטוח שהם יצטרכו לרדת עד חינמי, וגם אם יצטרכו שהם לא יצליחו לסבסד אותו ע"י פרסומות סטייל AdWords או שיעבוד משאבים לא מנוצלים אצלך במחשב. אין שום דבר שגוגל (או המליינית) עושה שמיקרוסופט לא תצליח בסופו של דבר גם לעשות, דהיינו כסף מגלישה של משתמשים באינטרנט ומשירותים מקוונים שניתנים בחינם או במחיר "הוגן" (זול).

    > OS X סובלת בדיוק מאותה בעייה מרכזית כמו - היא עולה כסף

    ידוע לכולם שדברים טובים עולים כסף כך שגם אם מישהו יתנסה בלינוקס כשאין לו כסף, יכול מאוד להיות שהוא יחסוך כדי "לעלות כיתה" אל מוצרי מיקרוסופט. אישית הייתי מעדיף לראות את ו-OO עולות בין 10 ל20 דולר, עלות זניחה לחלוטין עבור 99% ממשתמשי המחשב אולם לפחות בעיניי זה אומר שיהיה מזומנים להעסיק תמיכה משביעה רצון עבורי כשאצטרך, ושאוכל בלי להתבייש לבוא עם דרישות מדוייקות לשינוי/שיפור. ושיהיה עתיד למוצר שאינו תלוי בכמה אנשים בודדים שמפתחים בהתנדבות עד שנמאס להם או שאין להם זמן.

    בבוטום ליין הכל עניין של מחיר. יתאים לי? אשלם למיקרוסופט ברצון. לא יתאים לי? אשלם בתחושת אינוס אך אתחיל לפזול למחנה השני ולחכות לרגע המתאים בדיוק לקפוץ מהרכבת.

  5. אין לי את התוכנה מותקנת כרגע אז אני לא יכול להגיד במדוייק, אבל הרעיון הוא: קודם להגביר ווליום ולוודא שהוא לא יוצא מהסקאלה עד כדי רעש צורם.

    אח"כ כדי לנקות צריך לסמן שנייה-שתיים של רחשים בלבד (רעש "קלאסי" מאותה הקלטה, ללא דיבור או רעש משונה שנשמע אך ורק באותו הרגע). אז אתה בוחר באופצייה NOISE REDUCTION ובוחר משהו כמו GET SAMPLE או משהו כזה. ככה זה "לומד" את אותן שתי שניות בתור רעש קלאסי שצריך לנקות. בשלב זה אתה מסמן איזה קטע קצר (נגיד 10 שניות) שמכיל דיבור (ורעש כמובן) כדי לעשות כמה טסטים - אפשר לשלוט ב"חוזק" של הניקוי בכל טסט, ואז לעשות UNDO לחזור לקובץ המקורי לטסט נוסף. ניקוי יותר חזק יפחית מהרעש אבל גם יהפוך את הקול האנושי ליותר מתכתי. ברגע שמצאת את חוזק הניקוי המתאים לך אתה מסמן את כל הקובץ ומפעיל על כולו את הניקוי. מזל טוב. אני בטוח שיש שיטות יותר "נכונות" לנקות רעש אבל תצטרך כבר לשאול מהנדס או לחפש חומר בגוגל... :P

    אף אחד לא לימד אותי איך לעבוד עם התוכנה בזמנו (פשוט שיחקתי עם התפריטים והפעלתי היגיון), אז במיוחד עם ההדרכה שלהלן אני בטוח שתצלח דרכך לנקות אותו "מספיק טוב". ;D

  6. מיקרוסופט בסופו של דבר תנסה לגבות כסף (בכוח) גם מהלקוח הביתי שכרגע גונב אותם בסבבה, ואז נוכל לראות תחרות רצינית. עד אז אני בטוח שכולנו נהנה מאוד מהמוצרים המצויינים של מיקרוסופט (אופיס 2007, ויסטה, SQL2005, VS2005, אקסצ'נג, שירותי ה-Windows Live ועוד כהנה וכהנה). מאז WinXP אף אחד כבר לא בוכה שווינדוס לא יציבה (מה שהיה כביכול הסיבה העיקרית לעבור ללינוקס/מק בזמנו), ומ- אף אחד לא יבכה שווינדוס לא מאובטחת מספיק או לא סקסית מספיק כמו מקOS (מה שהיום כביכול הסיבה העיקרית לעבור ל....)... אח"כ מן הסתם יהיה העניין של המחיר, ומיקרוסופט פשוט תוריד אותו לרמה שלא יהיה שום היגיון לעבור מחנה על כל הכרוך בכך. יהיו שיעברו - אבל לא יעשו זאת בלב שלם וסביר שרבים גם יחזרו עם הזנב בין הרגליים...

    עריכה - בתגובה להודעה מעליי: אנחנו כנראה מסכימים שרק תחליט אם מתחשק לה לשנות את הסטטוס קוו של העלמת עין לגבי הפיראטיות במגזר הביתי (וגם העסקי בארה"ב אגב.. בארץ איכשהו הם הצליחו לקבל אישור לבוא להפתיע בעלי עסק - באמריקה לא שמעתי על סיפור אחד בודד שכזה ואני מכיר המוןןן עסקים שמריצים תוכנות לא חוקיות של ושל אחרים). מה שזה אומר שהם תמיד יכולים לעשות ניסויים של אכיפה מוגברת או אכיפה מוחלשת/בלתי קיימת ולראות את ההשלכות בשוק. אין לי ספק שאם הסטטוס קוו הנוכחי יכניס להם יותר כסף הם ישמרו עליו (או יחזרו אליו ובמיידי! לפני שהם מאבדים שליטה) ולעומת זאת אם הם יגיעו למסקנה שעדיף להם לאכוף באגרסיביות ובו זמנית להפחית מחירים (כדי שלא יברחו למתחרים, לא לערער את דעת הקהל החיובית כלפיהם כרגע) אז זה מה שהם יעשו.

    בשלב מסויים כולנו נקנה כל תוכנה שמותקנת במחשבנו ונשלם על כל שירות איכותי מקוון או שנגרום ליוצריהם לרווח כספי איכשהו (פרסומות, נידוב המשאבים הממוחשבים שלנו עבורם וכד). אין סיבה רציונאלית שבטווח הרחוק סרברים שמחזיקים מאות גיגות של חומר לא ינצלו הרד דיסק פנוי אצלך כדי לשרת את שכניך הקרובים פיזית ברשת (לצורכי גיבוי, הפצת תוכניות טיוי וכד). יעשה מה שיהיה צריך להעשות כדי לנצל את המשאבים של כולנו כדי לדחוף את המחיר של השירות למטה.

  7. להמיר ל WAV בכל מקרה לא מוריד מהאיכות.

    ממש לא בטוח. בימינו WAV זה כמו AVI, פורמט "מעטפת". יש תוכנות שיוצרות קובצי אך נותנות להם סיומת WAV סתם בשביל לעצבן אותך.

    בובי - אין יותר טוב מפורמט WMA בביטרייט נמוך מ-96 קילוביט, נ-ק-ו-ד-ה. אין מה לשחק עם המרות כפולות ומכופלות. קח מה שיש לך, WAV או או מה שלא יהיה ודחוס אותו אל WMA בעזרת Media Encoder בביטרייט נמוך כמה שאתה יכול בלי לסבול, לטעמך האישי, יותר מדי.

    אם זה מאוד קריטי לך אתה יכול לשפר את איכות הצליל לפני הדחיסה עם Adobe Audition (לשעבר Cool Edit Pro) - להגביר ווליום, ולנקות רעשים noise reduction. מאכילים את האלגוריתם כמה שניות של "שקט" מההקלטה (עם רחשים סטטיים בלבד, ללא דיבור) ככה הוא לומד לזהות "רעש רקע" מההקלטה המסויימת ביותר שלך, ואח"כ מריצים את אלגוריתם ניקוי הרעש על כל הקובץ. עובד מצויין מניסיון שלי של כמה עשרות שעות של ניקוי רחשים מהקלטות של הרצאות.

  8. תודות לדודי נודע לי שיש כבר בילד חדש 689 ישירות ממיקרוסופט. בזמן הרישום המהיר לביתא לוחצים על ה-download הכתום לגרסה האנגלית, או למי שכבר רשום אפשר להוריד מפה.

    אם רוצים את ה-689 בעברית אפשר להוריד מפה.

    שימו לב שיש היום בעיות עם הרבה מהפיצ'רים כגון Shared Folders. מודעים לבעייה ופועלים לפתרונה.

  9. אפשר אולי לקטול אותי על זה, אבל אני לא יודע ספציפית, כי לא ניסיתי וגם אני לא מתכוון להתנסות עם OpenOffice. אם הייתי חייב לשלם עבור MSOffice אולי הייתי חוקר את השוק יותר טוב... ;D מה שאני כן יודע, זה שכל האנשים ה"רגילים" (כלומר לא מכורי לינוקס, אנטי-מיקרוסופט בפרנציפ) שניסו OO בסוף חזרו כמו טטלה ל-MSO. חלק מהסיבות הוזכרו בדיון הזה.

    אם מיקרוסופט תתחיל באגרסיביות לאכוף את רישוי התוכנות שלהם, הרבה אנשים ינטשו (בסופו של דבר) ל-OO אין ספק. כרגע מיקרוסופט יודעת להעלים עין. אני אומר בסופו של דבר כי ייקח המון זמן עד ש-OO יגיע לרמה של MSO2003 שאותו כולם גונבים חופשי וימשיכו לגנוב חופשי גם אם יחול שינוי במדיניות מיקרוסופט בעתיד. או במילים אחרות אם העם לא יוכל לגנוב הכי חדיש ב-2011, הוא עדיין יעדיף 2003 גנוב, לדעתי...

  10. אני מסכים עם הנקודה שמיקרוסופט עלולים לאבד שליטה עוד כ-10 שנים, אולם אין סיבה טובה שזה יקרה. מיקרוסופט לא מטומטמים. אם הם פשוט יורידו את המחיר של ווינדוס ואופיס נניח ב-60%, מעט מאוד ארגונים (כולל ממשלות/עיריות וכד' שכרגע מנסות ללכת נגד הזרם עם OpenOffice) ימשיכו בדרך האידיאולוגיה פשוט כי תמיד המוצרים של מיקרוסופט יהיו כ-5 עד 10 שנות פיתוח מתקדמים מהמתחרים החינמיים/כמעט-חינמיים. מה שהיום נחשב "מספיק טוב" (וורד 2000 נניח), לא ייחשב "מספיק טוב" בשנת 2016 כאשר סוף סוף OpenOffice יגיע לרמה של שמישות של MS 2000. אי אפשר אפילו לדמיין איזה פיצ'רים ממכרים מיקרוסופט יחדירו למוצרים שלהם עד אז. קרוב לוודאי זיהוי קולי איכותי ואולי אפילו ניתוח סטייל כתיבה (מכתב עסקי, לרשויות, מאמר לאוניברסיטה, וכו') בצורה שתעזור לך להישמע (להיקרא) יותר טוב משאתה נשמע באופן טבעי. לא שאני אומר שזה משהו שמיקרוסופט ימציאו...מן הסתם אלו יהיו טכנולוגיות רציניות שהם ירכשו... כנ"ל למגזר הישראלי - זה רק עניין של זמן לפני שמיקרוסופט קונה את מלינגו ומטמיעה את _כל_ הטכנולוגייה הגאונית שלה במגוון מוצריה (ניתוח מורפולוגי של משפטים שמאפשר ניקוד אוטומטי שמאפשר הקראת טקסט/אימייל עברי וכד'). יזרקו להם עוד כמה עשרות מיליוני דולר תקציב מחקרי, ויקחו את הטכנולוגייה לרמה בינלאומית (ערבית וכד).

    הדבר ממנו מיקרוסופט הכי מפחדת זה thin clients, כלומר שנגיע ליום שבו יהיה אפשר בבניין מגורים אחד להחכיר סרבר מפלצתי אליו יחוברו מאות קליינטים ויתנו להם את מה שהם היום _לא_ מקבלים ממיקרוסופט - מדליק מסוף ויודע שלא יהיה בו (מישהו אחר דואג לזה), שהוא תמיד מעודכן טיפ-טופ, ושכל תוכנה חדישה מדליקה כבר מותקנת/נגישה כי אחד השכנים שלך ביקש שהיא תוסף "למאגר".

  11. Windows Media Encoder כן

    יש הרבה תוכנות שמגישות ממשק קצת שונה ועושות אותה עבודה פחות או יותר (בבירור יצרו אותה איכות צליל כי עובדות עם קודקים של מיקרוסופט). התוכנה המקורית של תמיד מילאה אחר דרישותיי אז לא נגעתי בשום דבר אחר.

  12. שנה-שנתיים לאחר צאת ווינדוס ויסטה, לדעתי למיקרוסופט תהיה שליטה של מעל 50% בשוק החיפושים באינטרנט. כרגע הם די זבליים (עדיין הרבה הרבה יותר טובים ממה שהיו לפני חצי שנה), אבל זה לא ממש ביג דיל להתחרות בגוגל. עבור אנשים מהרחוב המוצר צריך להיות "טוב מספיק", לא "הכי טוב". אנשים יעדיפו תמיד נוחיות של הטמעת החיפוש במערכת ההפעלה מאשר להתקין סרגל חיפוש או ללכת לגוגל ידנית. לכן אין לגוגל ממש סיכוי נגד מיקרוסופט ב-long run במיוחד שהממסד אוהב אותם (10 ביליון דולר תרומה לדמוקרטים, ו10 לרפובליקנים - you can't go wrong with that)...

    ווינדוס 95 היה זבל רעוע בלתי יציב אבל עם ממשק חמוד ביותר (תשווה את זה עם XP שהיא מערכת נהדרת ו- שהיא למעשה מערכת די מושלמת). היום MSN Search אותו דבר. כנ"ל SQL2005 שגורם ל-Oracle לחרבן קוביות בימים אלה למרות שהם תמיד צחקו על מיקרוסופט ואיך שהם כל כך יותר טובים. SQL2005 פשוט לא נחות ממנו בגרוש, לדעת מומחים בנושא איתם שוחחתי... לוקח למיקרוסופט זמן אבל בסופו של דבר? הם _תמיד_ מנצחים. זה מה שקורה כשאתה חברת התוכנה הכי עשירה בעולם, ואתה לא עושה שגיאות פטאליות. אין לאף אחד מונופול על חוכמה או פטנטים שאי אפשר לעקוף ע"י פתרון אותה "בעייה" ללא השימוש בפטנט שלך. הכל עניין של כסף, וגם תמיכת העם. העם מאוד מאוד אוהב את מיקרוסופט מהסקרים שאני ראיתי. אף אחד לא מקורי יותר - לא ממציאים שום דבר יותר. כולם מעתיקים מכולם. גם וגם קונות חברות על ימין ועל שמאל כשהן רואות טכנולוגיות סקסיות לטעמן.

  13. להיפך: אם אתה דוחס את אותו קובץ פעמיים כי אתה חייב, עדיף לך לדחוס בקודק אחר, כמו WMA. דחיסה באותו קודק תאבד הרבה יותר מידע (שקודק אחר ידע להציל בחלקו כי הוא מאבד סוג מעט שונה של מידע). לפחות בתיאוריה.

    אין כמו WMA בביטרייטים נמוכים (מתחת 96). זה המלך גם למוסיקה ועל אחת כמה וכמה לקול בלבד. לא שזה כזה קשה להוכיח את זה - האוזניים שלך לא יטעו אותך אם תבצע בדיקה קצרה.

  14. כן, זה קצת עקום מה שמיקרוסופט עשתה עם ההזמנות בשלב זה. "ללכת עם - להרגיש בלי!" 4488538.gif אז עכשיו לא צריך הזמנה ממישהו אחר... אתה צריך להזמין את עצמך (כדי לקבל הרשאה בסרבר).

    לך לאתר הבית של הביתא, ולחץ בצד שמאל על הלינק Get the beta. בדף החדש לחץ בשורה ה-20 בערך על הלינק אל "anyone can use the Live Messenger Beta". ואואללה! אתה בפנים! אל תוריד משם את הגרסה כי עדיין (בזמן כתיבת שורות אלה) הבילד שתקבל משם הוא הישן, 566.

    תהנה, מתוק! 6062879.gif

    עריכה:

    איזה יש לך לכל הרוחות?

    עזוב אחי, נושא כאוב (לא לי ;D )

  15. [כ]שאתה שולח הודעה זה מוסיף להודעה הישנה שלך..(ככה זה מראה אצלך המשתמש שאתה מדבר איתו מקבל עוד הודעה ולא הודעה אחד כמו שזה מראה לך )

    אני מת על הפיצ'ר הזה!! מאוד נוח וחסכוני על המסך! והכי יפה זה שזה כן "פותח" הודעה חדשה כשהזמן משתנה (כלומר שהדקה בשעון מתחלפת) - מגניבבבב

    עריכה: אחחחחח איזה בילד חלומי... סוף-סוף עובד אצלי הפיצ'ר של שיתוף תיקייה! מדליקקקק איך שזה עובד בחוכמה. הפלתי בכוונה את החיבור לאינטרנט תוך כדי העברה רק כדי לראות שאכן יתחבר אוטומטית למסנג'ר וימשיך את ההעברה וזה עבר את הבדיקה בהצלחה מרובה - בדיוק מהנקודה שהפסיק. שווווווההההה... [עוד דבר מתוקקק: אפשר להוסיף תכנים לתיקייה המשותפת גם כשהצד השני אופליין כרגע. כששניכם תהיו אונליין זה יעביר את החומר באיזי... גדול!]

    אגב למי שיש בעיות עם הפיצ'ר, מיקרוסופט הוציאה לאחרונה כלי בשם Sharing Folders Utility לעזור בפתרון הבעייה. במקרה שלי ניקוי יסודי עם הכלי (כלומר הסרת המסנג'ר ותיקיית הדאתא של המסנג'ר) והתקנה מחודשת פתרה את הבעייה (שבתחילה הכלי זיהה בתור usnsvc.dll לא רשום). בקיצור לשם שינוי דף העזרה בנושא ממש עשה את עבודתו.

    ועוד דבר אחרון שתוקן (בשבילי) - עד עכשיו ההעברות (שליחות וגם קבלות) זחלו לי בכ-5 קילובייט לשנייה. עכשיו זה מזרים אותם (שליחות) בכ-60 קילובייט ;D אומנם יותר נמוך מהמקסימום שלי כ-90 קילובייט אבל לא נתקטנן :P

  16. האמת שלימון הזה מתחיל לעצבן אותי כנ"ל התגובות המאופקות של חלק מהאנשים פה שכנראה לא קראו את המידע של המומחים הגדולים מכולנו בנושא (שמוכיחות מעל כל שמץ של ספק שיש פה רמאות ברורה). מה שזה אומר שאני יוצא מהדיון הזה וגם אני שולח אימייל לידיעות עם לינקים מדוייקים לממצאים אודות השימוש בהצפנה ע"מ להסתיר את האלגוריתם האמיתי שבשימוש שזו הנקודה הקריטית שיש להתייחס אליה ולא שום דבר אחר. אתם שואלים כל הזמן lossy lossless כאשר המומחים כבר קבעו והוכיחו שה-infima בסה"כ משתמשת ב-lame 4.0 alpha. כלומר אין מה להתדיין עם לימון או כל אחד אחר שמייצג את Infima כי אין להם _שום_ דרך להפריך את ההוכחות המוצקות. במשפט שדה הם היו מזמן עומדים מול כיתת יורים...

    אה עוד דבר, לימון. כי עיצבנת אותי אני עכשיו הולך לפתוח כמות מסויימת של אימיילים ייחודיים בסרבר מוגן - כתובתות שאין שום אפשרות שמישהו ינחש "אקראית". כל אימייל שיגיע לכתובות הללו הוא בשל דליפה מהאתר שלכם, במיוחד אם יגיע ליותר מכתובת אחת שאף אחד חוץ ממני לא יידע... תתחיל להתכונן לתביעה ייצוגית גם במידה ותצליחו לרמות איזה משקיע מטומטם (99% מהם ממש לא פראיירים אגב ויודעים טוב מאוד איפה שווה להשקיע ומאיפה מסריח הדג).

    מועדים לשמחה...

  17. תראו חבר'ה, אילולא הם היו שקרנים רמאים אז אולי באמת היתה עילה לתת להם צ'אנס. כלומר אני יודע שאני אישית (לפני אולי 8 שנים כאשר CD-R ריק היה עולה $6 ליחידה), הייתי משאיר את המחשב בלילה לדחוס את אותה תיקייה בעזרת כל תוכנות הדחיסה האיכותיות בשוק (בזמנו) כמה פעמים עם פרמטרים שונים (קובץ אצווה) כדי לחסוך 50 או 100 מגה מסכנים. כבר אז RAR היה המלך ברוב המקרים (אם קראת את כל המידע עליו ועבדת עם הפרמטרים הנכונים).

    אז אולי הם ישבו ואגרו מידע סטטיסטי, אודות איזה תוכנת דחיסה עם איזה פרמטרים צריך להפעיל במקרה X Y Z כדי להפיק את התוצאה הכי טובה - זה יפה מאוד ומידע שימושי ביותר (שזה בדיוק מה שאתר MaximumCompression עושה, רק ללא GUI ידידותי), כל עוד אותו מידע לא מגיע אלינו בהסוואה של אלגוריתם דחיסה "בודד" ו"מקורי" שמגיע לאותן תוצאות. הוכח כבר מעל כל ספק שהם לא משתמשים בשום מקרה באלגוריתם דחיסה משלהם - הם קוראים לאלגוריתמים קיימים ומנסים להסוות את העובדה ע"י הצפנה, שסתם מאטה את העסק ללא שום תגמול (כי הסיסמה תמיד אותה סיסמה שלהם - אין תגמול של "בטיחות"). האלגוריתם היחיד שאולי יש להם זה משהו שמסמפל את החומר שרוצים לדחוס וכך יודע עם איזה אלגוריתמים אמיתיים יש לדחוס את החומר. למרות שגם בזה אני בספק גדול... עפ"י האיטיות זה דוחס עם כמה שיטות מקובלות ואז משווה בתוצאות מה הכי קטן והולך עליו... מה שעשיתי לפני 8 שנים בקובץ BAT דפוק...

  18. אני כרגע על NOD32 והייתי איתו כבר כמה חודשים. לאחרונה שלחתי למישהו קובץ של תוכנה שהשגתי (לא משנה איך :P ) ובזמן ההתקנה אצלו ה-AVG Pro זיהה טרויאן! אז אני עכשיו לא סומך על אנטי-וירוס אחד... כרגע אני מנסה להתקין NOD ו-KAV צד לצד, אבל יש עם זה בעיות של התנגשות למרות שלא צריכות להיות אם רק אחד אקטיבי בזיכרון. AVG Pro מבחינתי הוכיח את עצמו והוא תמיד יהיה אנטי וירוס משני אצלי (הוא לא מתנגש כל עוד הוא לא memory resident כמובן). אה כן, NOD32 כמובן מעודכן ביותר לא זיהה את הטרויאן גם אחרי התקנת התוכנה הטרויאנית ובזמן שהיא וכנראה גם הטרויאן רצו במחשב ברקע. אכזבה קשה. דבר אחרון: לדעתי AVG Pro מזהה את הטרויאן רק בזמן הרצת ה-EXE מהסיבה שהטרויאן מוצפן/compacted/modified כדי להערים על אנטי .

    למי שיש ביצים ורוצה לבדוק את האנטי-וירוס שלו עם הקובץ החמקמק מוזמן לקבל לינק לאותו קובץ...

    אגב...אימייל ששלחתי לחבר שהתעניין במקרה...

    Very cool service you may wanna keep in mind: www.virustotal.com

    Have a good one ;)

    P.S. I'm still not convinced it's just adware. It may be ALSO adware-infected. AVG Pro picked up trojan horse PSW.Agent.ASH only when actually running the EXE...

    ----- Original Message -----

    From: scan@virustotal.com

    To: xxxxx

    Sent: Friday, April 14, 2006 9:37 AM

    Subject: [VirusTotal] Scan Result

    VirustotalServer response

    --------------------------------------------------------------------------------

    Results of a file scan

    This is a report processed by VirusTotal on 04/14/2006 at 15:38:03 (CET) after scanning the file "ClipMate7005.exe" file.

    Antivirus Version Update Result

    AntiVir 6.34.0.24 04.14.2006 no virus found

    Avast 4.6.695.0 04.03.2006 no virus found

    AVG 386 04.13.2006 no virus found

    Avira 6.34.0.56 04.14.2006 no virus found

    BitDefender 7.2 04.14.2006 no virus found

    CAT-QuickHeal 8.00 04.13.2006 no virus found

    ClamAV devel-20060202 04.14.2006 no virus found

    DrWeb 4.33 04.14.2006 no virus found

    eTrust-InoculateIT 23.71.129 04.14.2006 no virus found

    eTrust-Vet 12.4.2162 04.13.2006 no virus found

    Ewido 3.5 04.14.2006 no virus found

    Fortinet 2.71.0.0 04.14.2006 Adware/AllSum

    F-Prot 3.16c 04.13.2006 no virus found

    Ikarus 0.2.59.0 04.14.2006 no virus found

    Kaspersky 4.0.2.24 04.14.2006 not-a-virus:AdWare.Win32.AllSum.b

    McAfee 4740 04.13.2006 no virus found

    NOD32v2 1.1489 04.14.2006 no virus found

    Norman 5.90.15 04.13.2006 no virus found

    Panda 9.0.0.4 04.14.2006 no virus found

    Sophos 4.04.0 04.14.2006 no virus found

    Symantec 8.0 04.14.2006 no virus found

    TheHacker 5.9.7.129 04.13.2006 no virus found

    UNA 1.83 04.13.2006 no virus found

    VBA32 3.10.5 04.13.2006 AdWare.Win32.AllSum.b

    VirusTotal is a free service offered by Hispasec Sistemas. There are no guarantees about the availability and continuity of this service. Do not reply to this message. It has been generated by an automatic address that will not handle any reply. Although the detection rate afforded by the use of multiple antivirus engines is far superior to that offered by just one product, these results DO NOT guarantee the harmlessness of a file. Currently, there is not any solution that offers a 100% effectiveness rate for detecting viruses and malware.

    Terms of use

    ©1998-2005 Hispasec Sistemas.

  19. כפי שהמלצתי לך בהתחלה, אתה חייב למצוא סממנים מזהים בתוכן ההודעה שגורם לשרת או לאאוטלוק להתבלבל. אני לא בטוח איך הייתי עושה זאת בדיוק, אבל הייתי מנסה "להזריק" תוכן של הודעה בעייתית בחזרה לסרבר בתור הודעה חדשה קומפלט עם כל ההדרים והתוכן הבינארי של המקורית במדוייק (עד כמה שאפשר לזייף) כדי לראות שגם ההודעה-שיבוט גורמת לבעיות. לאט לאט הייתי מסיר ממנה חתיכות עד שהייתי מאתר את הפיסה הבעייתית ומשם פועל הלאה.

    איך הלאה?

    מחפש איזושהי תוכנה שנכנסת לשרת דואר ומשנה אצלו את תוכן ההודעה, או אולי משהו כמו שרת פרוקסי... או שהייתי מחפש שרת דואר בתשלום שמוכן לנקות לי את הבאג הזה או להתמודד איתו כראוי.

    אה, זה מעלה רעיון נוסף - נסה לפתוח חשבון חינם לתקופת ניסיון ב-fastmail או mailsnare ותקנפג את השירות החיצוני לדלות את האימייל מהשרת המרכזי (pull mail from other pop). אם גם הם שואבים אותו שוב ושוב תפנה אליהם לעזרה טכנית. אם יש מישהו שנתקל בבעייה הזו וגם יש סיכוי טוב שהתמודד איתו כראוי זה בדיוק האנשים האלה שכל מה שהם עושים כל היום זה אימייל.

    בהצלחה.

  20. שני רעיונות:

    מה הגרסה המדוייקת על O2K3 שאתה מריץ, כולל בילד/עדכונים?

    נסה לבנות פרופיל חדש על מחשב חדש. ואם הבעייה עדיין קורת, נראה שזה קשור לספק דואר שאולי "משחק" מעט עם הדואר (סורק וירוסים/מעדכן הדרים וכד'). בדוק בינארית להשוות אימיילים שיורדים שוב ושוב, אולי גודלם מעט השתנה מיום ליום מסיבה כלשהי.

    אה אולי עוד רעיון - חפש patterns אחר בהודעות הבעייתיות - 'סתכל שם בהדרים וכו'. נשלחים מאותו סרבר דואר? קליינט דואר? וכו'. אולי תמצא רמזים, שרלוק! ;D

×
  • צור חדש...