תוכן yadaaa - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

yadaaa

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    73
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי yadaaa

  1. עובד באג יקר,

    לא הבנתי את המבצע: DINOVO EDGE עולה 1034 אחרי 30% הנחה? ככה היא נמכרת במספר חנויות בלי שום מבצע

    יתכן שזה 1034 לפני הנחה?

    לי יש את הWAVE, ואני מרוצה ממנה. אני מניח שהביקורות טוענות שזה לא הסט הכי מומלץ למשחקים וכד', אבל אני לא משחק איתה כך שאני לא יודע מה הDOWNSIDE שלה בנושא הזה.

  2. אני חייב להוסיף:

    במפרט הנוכחי שלי, אחרי אינספור התקנות של כל מני גרסאות של חלונות לאורך השנים, אי אפשר להתקין XP.

    אני חוזר: אי אפשר להתקין XP. אני מניח שזה בגלל מתאמים מחורבנים של 2.5 ל-3.5 שאני משתמש, או בגלל שדיסק ההתקנה של XP לא יודע להתמודד ממש עם סוגים מסוימים של כונן אופטי SATA. שאר החומרה תקינה לחלוטין. בפעמיים שהתקנתי וניסיתי להתקין - הותקן באופן חלק וללא תקלות. - פשוט לא אפשרי.

  3. ויסטה נהדרת. אני עובד איתה כמעט שנה, על המפרט שיש לי - והיא עובדת חלום. לא יכול לדמיין שחוזר ל-XP. גם במשחקים עם 1950P הכל עובד מוצלח מאוד. נכון לומר שבהתחלה, לפני כשנה רוב רובם של המשחקים לא כ"כ הסכימו לעבוד עם ויסטה. היום אין את הבעיה הזו. וד"א, לא התקנתי שום עדכונים משפרי ביצועים.

    לגבי כל אלה שבוכים על התרסקויות למיניהן, כשיש להן - מדהים איזה בכיינים יש בעולם. כש חלונות 95 הייתה בשיאה, לא היה אפשר כמעט לדחוף עכבר מסכן בלי שהיא תתרסק. 98 הייתה יציבה יותר אבל גם לה לא חסרו בעיות, והתקנת התקני לדוגמא, הייתה "חוויה". לא זוכר שאנשים בכו כ"כ הרבה - ואז אף אחד לא התנצל על התקלות, אלא הבינו שעם השינויים, צריך לקבל את הדינאמיות של . פשוט לא מצליח להבין את נהרות הדמעות שעוברות פה על מערכת ההפעלה המסכנה הזו.

×
  • צור חדש...