תוכן LooseCannon - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

LooseCannon

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    118
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי LooseCannon

  1. איזה באסה :(

    התקשר אלי היום מישהו מUPS ואמר לי שיש לו חבילה בשבילי אבל לא הייתי בבית (אנשים אחרים היו) והוא חייב אך ורק את החתימה שלי.

    עכשיו אני צריך לחכות עד יום שלישי :s07:

    מוזר, המסך שלי היה על שם אמא שלי אבל אני חתמתי בלי בעיות.

    זה ממש מעצבן שUPS מתקשרים כשהם ליד הבית ולא מודיעים שהם מגיעים לפני זה, גם נקסטופ לא טרחו להתקשר ולהודיע שהמסכים נשלחו.

  2. קיבלתי את המסך מנקסטופ, נראה מעולה בלי פיקסלים/אשכים שרופים.

    הבעיה שלא קיבלתי תעודת אחריות, אחרים קיבלו?

    בקשר לאחריות של דל, לפי האתר של יעל פתרונות הם נותנים את השירות הזה:

    --------------------------------------------------------------------------------

    אחריות בלעדית בישראל על השירות הבינלאומי החדש של DELL (DBS Dell Branded Services ). מתן שירות בשם חברת DELL לכל הלקוחות אשר רכשו מוצרים עם אחריות היצרן הבינלאומית של חברת DELL

    http://www.yaelsoft.com/hardware/WebPages/TechnicalHelp.aspx

    אני אנסה להתקשר אליהם ולברר עם המספר הסידורי של המסך שלי.

  3. DAMN :kopfpatsch:, אשת המכירות שם הטעתה אותי לגמרי. שפעם הבאה תהיה ברורה יותר! :nixweiss:

    בכל מיקרה חפיף דליל, אז עוד כמה שורות טקסט בובזו במרחב הקיברנטי.

    לא הייתי סומך על שום דבר שאנשי המכירות שם אומרים, הם הטעו אותי בכמה נושאים בגלל זה חיכיתי שיעקב יחזור מחו"ל כדי לשאול אותו כמה שאלות על האחריות.

    יעקב אמר שיש אחריות בינלאומית של למשך 3 שנים למסכים, למרות שהוא אומר שלמסכים אין Service Tag אלא מספר סיריאילי ותאריך ייצור, הוא אמר שכל המסכים זה ככה ולא רק של נקסטופ, לא הבנתי בדיוק אז איך בודקים את האחריות אם אין Service Tag? טעות שלי שלא שאלתי אותו יותר בנושא הזה.

    האחריות של נקסטופ לפיקסלים שרופים אחרי השבוע הראשון היא כמו האחריות של - פיקסל בהיר אחד או 6 פיקסלים מתים, יש גם נקודת איסוף בבני ברק למסכים שצריכים תיקון.

  4. נושא האחריות בNextop עדיין לא ברור לגמרי, המנכ"ל כתב פה שבמסגרת האחריות יש מעבדה בבני ברק שניתן להגיע אליה אם יש תקלה במסך, אבל אותי מטריד מה קורה אם נקסטופ נסגרים. בנוסף בשום מקום לא מציינים לכמה פיקסלים שרופים האחריות אחרי השבוע הראשון (כולל בתקנון באתר של נקסטופ), כשבאתר של העולמית זה פיקסל אחד לשלוש שנים, ובאתר הישראלי זה לא רשום.

    לפי האתר של יעל פתרונות לבדיקת אחריות של המסך אפשר להכניס את הservice tag באתר העולמי של , זה אומר שאם למסך יש אחריות בינלאומית של הוא מכוסה ע"י יעל פתרונות. אני עדיין לא קיבלתי את המסך מנקסטופ אז אני לא יכול לבדוק את הservice tag ואת משך האחריות, אבל כשהתקשרתי לנקסטופ לפני שהזמנתי את המסך נציגת השירות אמרה לי שהוא מכוסה בנוסף באחריות של דל העולמית למשך שנה (לא שלוש כמו שאמור להיות).

    אני אנסה להתקשר ולדבר עם המנהל שם כדי לקבל תשובות בנוגע לכל נושא האחריות כי זה עדיין לא ברור מספיק.

  5. יש לי שאלה בנוגע לאחריות על המסך- לפי תיאור המוצר באתר של דל יש על פיקסל שרוף ראשון החלפה של המסך למשך כל תקופת האחריות

    http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=uk&l=en&cs=ukdhs1&sku=198660

    The Premium Panel Guarantee ensures replacement of your monitor should even one bright defective be found on the screen during the warranty period.

    האם בארץ נותנים אחריות כזאת?

  6. בוא נגיד שהאתר הזה קשור בדיוק להשמצה.

    ו-crazyfunk בדרך כלל שאתה קונה דברים, והכל זורם טוב, אז אין בעיה, עד שמתעוררת בעיה שצריכים לטפל בה.

    נראה לי שהאתר הזה יותר לצרכנים פרטיים מאשר לדילרים, לא נראה לי ש200 דולר זה מחיר כזה זול ליבואנים, במחיר כזה אחרי משלוח ומע"מ מה הרווח שלו? 100 שקל למסך? דרך אגב רשום שם גם בתחתית העמוד "Purchase limit of 5 systems/customer/week".

    אני הזמנתי כבר מהמכירה אז נקווה לטוב...

  7. לפי מה שהבנתי המחיר המיוחד הזה של ה1000 שקל זה בגלל שהם הביאו מלאי חדש במחיר זול מאוד, והמסך של לב היה האחרון מהסטוק הישן (לכן המחיר היקר יותר).

    נסגרה המכירה הראשונה ועכשיו נפתחה מכירה שניה על 1050, שאלתי אותם בטלפון למה העליה במחיר ואמרו לי בגלל הדולר... איזה שטויות הדולר בקושי זז כבר חודשיים.

×
  • צור חדש...