תוכן yambtz - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

yambtz

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    760
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי yambtz

  1. אצלנו נתנו אופציה להתנדב להדרכה בקייטנה. ההגיון זה שהקייטנה תעלה פחות להורים אם המדריכים לא מקבלים כסף. במציאות בעלי הקייטנה הרויחו ולא ההורים.

    אני לא עשיתי מחויבות אישית. התנדבתי למשמר אזרחי אבל הם קראו לי בערך פעמיים, ואחת מהן בכלל לא היה שם אף אחד. אמרתי למורה אז קיבלתי פטור, למרות שכבר היה לי כי הייתי בגדנ"ע אוויר. אם העניין שלך עם השעות זה לא אשמתך, תגיד למי שאחראי על זה אצלכם ויכול להיות שיוותרו לך.

  2. קחו אתכם שניים שלושה פלסטינים. מקסימום יחשבו היה פיגוע ושאתם ניסיתם לעצור אותו. הכי קל להאשים ערבים, ועד שאיזה עיתונאי יעלה על זה כבר תהיו בסידני.

    ולזה שאמר פלאטופ כדי להרחיק ניידות, אני חושב ש RPG יעבוד יותר טוב בקטע הזה.

  3. כל החברים שלי בצבא, אין מדורה. :\

    אני הדלקתי מדורה או שתיים עם אתנול/מתנול/אצטון וזה ממש לא מסוכן. נכון שזה עושה פטרייה קטנה אבל לא נורא. פשוט צריך לעשות שביל של נוזל מהמדורה באורך של איזה מטר וחצי וזהו.

    פעם כשעשינו בים מדורה קטנה באמצע הלילה ואז נכנסנו לשחות היה קצת קר לבנות אז לקחתי את החצי השני מהליטר אתנול שהבאתי בשביל להדליק את המדורה, החזקתי מעל המדורה והפכתי. אז נכון שהיו לי להבות סביב היד, ועד לגובה של שלושה מטר בערך אבל אפילו לא כוויה קטנה. אני ממש לא מבין איך ההוא הצליח להתפוצץ עם הבנזין.

  4. למי שלא הבין, לא סתם אין מפורטות יותר או בזמן אמת, זה גם לא מתאים לכל הקטע של ביטחון לאומי של אף מדינה, וגם אנשיים לא רוצים שאפשר יהיה לראות אותם בכל רגע נתון בלחיצת כפתור. חוץ מזה שהלווין גם לא מכסה את כל העולם, אלא חלק קטן כל פעם.

  5. אני עובד עם winlirc אבל שמעתי שיש יותר פשוטות. בכל מקרה, בתוכנה שבה אני משתמש אתה מגדיר שלט, ועובר ומגדיר כפתור כפתור. לכל כפתור אתה נותן שם. התוכנה היא מעין שרת, ותוכנות אחרות, כגון פלאג-אין לווינאמפ, מקבלות ממנה מידע (גם את הפלאג-אין צריך להגדיר כפתור כפתור).

    לוקח 15 דקות להגדיר שלט, אבל לא נורא. לא צריך להגדיר את כל הכפתורים, רק מה שתשתמש בו.

    http://winlirc.sourceforge.net

  6. כל שלט שתמצא בבית יכול להתאים. יש שלטים שעושים צרות אבל לא תדע עד שתבדוק.

    למי שיש חיבור IR בלוח אם יש גם אפשרות לעשות מקלט אך ורק עם IR receiver module ועם הכבל הדק שמחבר את הסידי לכרטיס קול ומיותר לגמריי במחשבים של היום. בלי הלחמות, בלי בלגאן, רק קצת שינוי הגדרות ב ובמערכת הפעלה. אני מנחש שהוא לא עשה את זה פשוט כי הוא רוצה בשעה, לא 10 דקות :)

    לינק: http://cmail.info.kuzbass.net/%7Enav/WinLIRC.htm

  7. היית בבה"ד חיל הים?  :D

    מקום הזוי לגמרי! שמעת על הטבח שהעיפו משם כי הוא... נהג "להוסיף חלבון" לאוכל? חחחח...  ;D

    יש דברים שעדיף לא להגיד את יודעת. יש פה הרבה אנשים שבמשך כל השרות הצבאי שלהם יהיה להם בחילה מהאוכל בגללך.

  8. בונדו זה שם של חברה שמייצרת את זה, כמו שאנחנו קוראים לסלולרי פלאפון ולרכב שטח ג'יפ. לפי מה שאני הבנתי זה חומר שמשתמשים בו למילוי של שריטות וחריצים לדוגמא ואחרי שיוף וצביעה לא רואים שהוא שם.

    לגביי פריימר, אל תתקרב לפחיות! תפוס מרחק! אם זה לא ספריי אתה לא נוגע בזה עם מקל של 3 מטר. פריימר כעיקרון זה צבע יסוד. אתה צובע שכבה עבה של זה לפני שאתה צובע בצבע הרצוי. משתמשים בצבע יסוד כי הוא תופס ממש טוב את המשטח שצובעים וצבעים אחרים נתפסים אליו טוב. הוא נותן לך משטח אחיד ונוח לצביעה עם הרבה פחות סיכוי שהצבע יתקלף.

    יש פריימר ספריי למרות שקשה הרבה יותר למצוא. אם אתה לא מוצא אל תקנה כזה שצריך למרוח עם מכחול, זה יהרוס לך את כל הצביעה ולשייף את זה כמעט בלתי אפשרי. בדוק.

  9. תסתכל בהודעה שלי בעמוד 2 או 3 נתתי לינק לקובץ PDF שיש בו מידע על כל הגדלים שיש ב ATX.

    למי שאמר שדבק חם או סיליקון לא טוב, זה תלוי איך אתה בונה את זה. תכנון "חלש" צריך דבק חזק יותר. כשאני בונה משהו אני מעדיף שהוא יוכל להחזיק גם בלי דבק ואז הדבק משמש לחיזוק.

    לגבי המריבה, אם הוא מציק לך שלח הודעה פרטית למנהלי הפורום ותחכה בשקט.

  10. 1)לוח אחד מספיק, וזה ממש לא יקר אם יודעים איפה.

    2)הוא אמר שיש לו כלים

    3)דבק חם או סיליקון גם טוב.

    4)נו באמת...

    5)חופש גדול

    6)לא ממש. לחתוך שבעה מלבנים זה לא כזה קשה. ולפי מה שאני הבנתי אולי אבא שלו מבין קצת.

    אתה נהנה לבאס אנשים או משהו? הוא בהחלט יכול לבנות את זה.

    ולפותח הת'ראד, אני יכול לשאול בשבילך איפה יש פרספקס בזול. צור איתי קשר בפרטי אם אתה רוצה.

×
  • צור חדש...