תוכן danvis - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

danvis

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    623
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי danvis

  1. YZ - מניסיון זה לא מדוייק. יש הרבה משחקים שדרשו קאפ משלהם או מקסימום הכילו 2 משחקים על הקאפ. ביניהם: WITHCER 2, CRYSIS 2, DIRT 3 וכו...

    הדרייבר הוא אותו דרייבר לכולם, כל פעם שמשחק חדש יוצא לעומת זאת אתה תצטרך לחכות לפרופיל בשביל ביצועים מקסימליים. מה שכן, ראוי לציין שמעטים המשחקים שממש דורשים את הפרופיל לקרוספייר בשביל לתפקד כמו שצריך. זה בעיקר היה CRYSIS 2, WITHCER 2 ו-BLACK OPS שבלי הקאפ פשוט לא יכלת לשחק. רוב המשחקים הקאפ פשוט ישפר את הביצועים. זה בעיקר תופס, מניסיון, לשלבים היותר מאוחרים בחיים של הכרטיסי מסך, כשהם כבר מתחילים להתעייף. בהתחלה עם הזוג 4850 שלי הייתי מוריד עדכוני תוכנה/פרופילים רק פעם ב.. ולא באופן תדיר. ככל שמשחקים יותר חדשים יצאו, והכרטיסים התעייפו, נהייתי תלוי באופן הרבה יותר כבד בתמיכת .

    הספק - כמו שאמרתי אני אישית מעדיף את את ה-650GHN, אבל אני לא יודע אם הוא משתלם כלכלית ב-TMS. אני יודע שב-RSM הוא כן כי הוא בא עם באנדלק של CM690II ב-709 ש"ח.

  2. דווקא את דגם הספק שבחרת אני קצת פחות אוהב. אני מעדיף את ה-80GHN, שהוא בעל נצילות סילבר. אבל עד כמה שידוע לי הוא עוצר ב-650.

    בכל מקרה, המארז מצויין, הספק אני מאמין שיחזיק, אבל אם מתוכנן OC רציני למעבד כן כדאי לקחת משהו באזור ה-750.

    חשבתי שאתה מתכנן מולטי-טסקינג, ואתה לוקח רק סטיק אחד של 4GB? טעות לפי דעתי.

    אני אישית מעדיף כרטיס אחד חזק על פני 2 כרטיסים. אבל זה מישהו שהיה לו CF ולא היה מרוצה ממנו (לא מבחינת ביצועים, שהיו מעולים. אלא מבחינת רעש/אבק/צריכת חשמל/תמיכה בדרייברים). מצד שני כמו ש-YZ או גיל אמרו - ה-6850 בעלי נצילות של 100% כמעט, קירור טוב וכמעט בלי רעש, ככה שאולי CF הפך כן להיות דבר כדאי יותר מאשר לפני 3 שנים שקניתי מחשב.

    בכל מקרה, למערך שבניתי לחבר ולזה שאני מתכנן לשלי אני מתכוון לקחת GTX570 ולעשות לו OC. עם העלאת מתח, ניתן להביא אותו למהירויות שעון של 950 ומהירות זיכרון של 4,200 אפקטיבית (את זה ראיתי בבנצ'מארק על ה-GS של GAINWARD, אבל עם מארז איכותי וקירור טוב אין סיבה שגם כרטיס רפרנס לא יוכל להגיע קרוב לזה) שממצבים את הביצועים שלו מעל GTX580 ובערך על אותה ישורת עם זוג של 6850.

    סך הכל בעולם הגיימינג יש הרבה אפשרויות, וכל אחד צריך ללכת על מה שמתאים לו.

    בכל מקרה, כרטיסי המסך של ATI מדגם 7XXX היו אמורים כבר להיכנס למלאי, אבל הם נדחו במספר חודשים (לא ברור בדיוק כמה). הם באים בליטוגרפיה שונה לחלוטין של 28NM, אבל כמו ה-CAYMAN עם תצורה של VLIW4.

    לא יצאו עדיין בנצ'מרקים ואין לאף אחד מושג אמיתי איך הם יתפקדו, חוץ מזה שהמעבר לליבה קטנה יותר אמור להניב צריכה חשמל נמוכה יום, טמפ' נמוכות יותר ורוב הסיכויים ביצועים טובים יותר. דרך אגב, NVIDIA לא רחוקים מאחורי וגם צפויים לשחרר את הסדרה בחודשים הקרובים.

    לכן - אם כן מתוכנן שדרוג עוד שנה וחצי, הייתי מציע לקחת 6950 במחיר הזול ביותר שאתה יכול למצוא, לעשות לו אולי OC קל, ולסחוב איתו עוד שנה וחצי-שנתיים, שאותם הוא יעשה בלי בעיות. לאחר מכן תוכל כבר להחליף כ.מסך לסדרת ה-28NM החדשה.

  3. רוני, אני בהחלט לא מסכים עם הרעיון האחרון שלך.

    לקחת 6950 ולהוסיף עוד אחד עוד שנה זה פחות טוב מאשר לקחת זוג של 6850 עכשיו, או 5870/6950 (הזול ביותר שאפשר למצוא עכשיו) ולהחליף אותו קומפלט.

    הדור הבא של הכרטיסים יהיה בליטוגרפיה של 28NM ויציע ביצועים אחרים לגמריי (כך על פי הדיווחים). מה גם שאם הדור החדש יוצא עוד מעט, עד שנה וחצי הוא כבר יהיה אמור להגיע ל-peak שלו. הרבה יותר חכם לקחת זוג אחד של 6850 עכשיו ופשוט להחליף אותם בעתיד בכרטיס אחד בודד. באותה מידה אפשר גם לקחת כרטיס מסוג של GTX570 ולעשות לו OC. עם טוב והעלאת מתחים קטנה, ניתן להביא גם אותו לרמה שמעבר ל-GTX580.

    אבל לקחת כרטיס אחד עכשיו מתוך מחשבה להוסיף עוד אחד בעתיד זה טעות לפי דעתי. או שאתה הולך עם CF עכשיו, או שתלך עם יחיד ותחליף אותו. אבל אל תלך עם יחיד במטרה להוסיף לו כרטיס מאותו הסוג.

  4. זוג 6850 עולים בביצועים שלהם גם על GTX580, לא רק על 570. ה-620 של סיסוניק הוא ספק איכותי, אבל כך גם ה-700 של FSP.

    אני לא חושב שה-620 יספיק בשביל זוג של 6850, ויהיה צורך בספק של 750W. אם זה CF כן הייתי מעדיף מארז עם מאוררים בצד שייזרקו על הכרטיסים אוויר.

    לוח אם אתה צריך שמתאים ל-OC ול-CF לכן קח בחשבון שזה כן יהיה הוצאה יקרה יותר.

  5. זה אינדיוידואלי לחלוטין. אם לך זה לא מפריע כל פעם שיוצא משחק חדש לחכות שבועיים, להיכנס כל יום לאתר של בתקווה שהיום הם כבר העלו את ה-CAP, לגלות שהוא עוד לא מושלם, להצטרך להמתין עוד שבועיים, לשחק בינתיים על כרטיס אחד ואז בסוף שהפיתרון יהיה פשרה - זה בסדר גמור (אגב, לא מקרה שהמצאתי. זה מה שקרה עם Witcher 2) וכמו שאמרתי, זה אינדיוידואלי לחלוטין.

    הכל תלוי בדרישה ובמה שאתה מוכן לעשות בשביל זה, כמו גם בתכנונים העתידיים. לקחת מערך של 6850 עכשיו ל-3 שנים זה בהחלט דבר אפשרי וחכם לעשות. לקחת GTX570 יחיד ועוד שנה וחצי להחליף אותו בכרטיס חדש יותר באותו המחיר זה גם דבר שאפשר לעשות (וחלק יגידו לך שזה חכם יותר כי אין לך את הכאב ראש של CF/SLI, והוא יהיה חזק יותר מכל צמד שאתה יכול לחבר היום).

    זה הכל טוב ויפה - תלוי במה שפותח הת'רד רוצה. אם הוא רוצה מחשב ל-3-4 שנים בלי לעשות שום שדרוג ושום כלום - כן הייתי ממליץ ללכת על CF של 6850.

  6. אני לא מסכים איתך YZ.

    ל-CF כל הזמן יוצאים CAP חדשים, והרבה פעמים זה מגיע לרמה של 5-6 CAP לכל חבילת CCC עד שיוצא עדכון חדש. 95% מהמשחקים החדשים אתה מוכרח לחכות 3-4 ימים עד שייצא ה-CAP שיאפשרו תמיכה טובה יותר ב-CF, בעוד שכרטיס בודד לרוב יש לו את מה שצריך גם בלי תמיכה שוטפת כדי לעבוד טוב.

    לך על מה שמתאים לך - יש כאלה (כמוני למשל) שלא ייתקרבו שוב למערך של CF או כי הם נכוו ממנו, ויעדיפו לבחור בדרכים אחרות (שדרוג של כרטיס מסך בודד אחד למשל עוד שנה-שנה וחצי). מצד שני מערך של 4850 שירת אותי מעולה לאורך השנים, יחד עם מארז טוב ומקורר ורק עכשיו, 3 שנים אחרי הם מתחילים טיפה לקרטע (ועדיין יכולים להריץ משחקים על 1920X1200 בהגדרות בינוניות, כן?).

    אין שספק שמערך של CF הוא פיתרון טוב ויצירתי. הכל תלוי בדרישות ובתכנון.

  7. אבל האמת שלא הייתי הולך על זוג של 5850 בגלל הנצילות הנמוכה שלהם. אם כבר עדיף זוג של 6850 שיהיו יקרים יותר רק במעט אבל יציעו ביצועים קרובים יותר לאלה של GTX280 (אין ספק שבמהותו ה-5850 חזק יותר מה-6850, אבל הנצילות השתפרה פלאים בסדרה 6 ומגיעה גם ל-100% לפעמים).

    פותח הת'רד - קח בחשבון שאלו עדיין מערכים של קרוספייר שסובלים מכל הבעיות של קרוספייר (תמיכה מתמדת של , רעש, אבק, צריכת חשמל).

  8. YZ - מה הצורך ב-P67 G45? זה לוח שנועד ל-OC ולקרוספייר. הוא לא מתכנן לא את זה ולא את זה. במחיר של ה-5850 אפשר כבר לשים 6950 שעדיין עדיף עליו. לא מתוכנן OC כך שה-650W מיותר (וגם עם OC אני חושב שה-FSP 550 היה מחזיק את המערכת, תקן אותי אם אני טועה).

  9. אתה די צודק מה שאתה אומר. בעיקרון אם אני אשים משחת קירור על הכרטיסי מסך אני מניח שאני אוכל למשוך איתם עוד כמה חודשים.

    הספק גבולי, רוב הסיכויים שאני אצטרך להחליף אותו לספק יותר חזק. מארז וכונן קשיח אני מסודר.

    בנוגע ללוח אם והזיכרונות - הלוח אם הוא Gigabyte X48-DS4 והזיכרונות הם 4gb.

    הם לא יוכלו לשרוד עם מעבד חדש וכרטיס מסך חדש? או שהתושבת של המעבדים החדשים לא מתאימה יותר ללוח אם הזה?

  10. תודה על התגובות!

    העניין הוא שאני עוד רגע מתחיל ללמוד ואין לי כסף להוציא על מערכת חדשה לחלוטין. הסיבה שאני רוצה לשדרג זה כי הכרטיסי מסך הנוכחיים שלי (צמד HD4850 בקרוספייר) כבר מתחילים לחרוק ולעשות לי בעיות, ולכן אני מעדיף להחליף אותם מאשר מערכת שלמה שתעלה לי באזור ה-5-6 אלף.

    המעבד הזה רץ כבר כמעט שנתיים וחצי, עם יחסית טוב ובלי OC, ולכן אני מעדיף להצמיד לו כרטיס מסך חדש ולהמשיך לרוץ עם אותה מערכת אם זה אפשרי. כמובן שאם נוצר צוואר בקבוק אז אני כבר אשקול את כל העניין מחדש, כולל החלפה של לוח אם/מעבד וכו..

  11. שלום כולם,

    יש לי כרגע במארז מעבד E8400 ואני מעוניין לשדרג את הכרטיס מסך שלי ל-HD6950. שאר החלקים - לוח אם: Gigabyte x48, זיכרון -G.Skill 4gb, ספק - 450W. מסך - 24 אינץ', רזולוצית 1920X1200 (בכל המשחקים שאני משחק).

    האם הכרטיס החדש עלול ליצור צוואר בקבוק? ואם כן הוא יהיה מאד מורגש או שולי שאפשר להתעלם ממנו?

    תודה רבה לכל העוזרים!

  12. gigabyte=זול=יקר - הלוחות שלהם זולים יותר מאסוס, למה, כי לגיג'ה בייט יש אחריות סה"כ לשנה, ולכן שווה להשקיע יותר ולקבל אחריות 3 שניםשל אסוס.

    טענה מטופשת לחלוטין.

    בוא נתחיל מזה, שעל ה-X48 שלי יש לי אחריות של 3 שנים.

    בוא נמשיך לזה שמבחינת תאימות חלקים, ASUS נופלת מ-GIGABYTE (יעידו על זה הזכרונות המעולים של Viesta Extreme שידוע כי יש להם בעיה עם ASUS). נוסיף גם שהכשל של לוחות מעט גבוה יותר (לא בהרבה, אבל זה כן).

    ובוא נקנח בעובדה הנחמדה שאני כבר 6 שנים משתמש בלוחות של GIGABYTE והם פשוט מעולים, לעומת חבר שמשתמש בלוחות של וכבר נאלץ להחליף פעמיים.

    אז מה היה לנו כאן?

    התחלנו, המשכנו, הוספנו וקינחנו:

    1+1+1+1=GIGABYTE חברה מצוינת שלא נופלת מ- אלא רק עולה עליה.

    עכשיו לך תעשה 5 יחידות מתמטיקה, תסיים בציון של 96, ובוא נמשיך את הדיון.

  13. שוב המילה הזו, "מתקדם"....

    אדון נכבד, אתה יכול לפרט כאן מה לוחות P45 מציעים בפועל מעבר למה שמציעים לוחות הP35?

    נכון, ישנו עניין הPCIE 2.0, אבל אתה יודע טוב כמוני שההבדל הנובע מכך הינו זניח לחלוטין. לגבי CF - למקרה שלא ידעת, יש לא מעט לוחות P35 שמציעים את האופציה, אבל אף אחד לא קונה מערך כדי להפעיל אותו על X8 ממילא, נכון?

    תראה.. אם אני אפרט לך את הפיצ'רים בהם הוא מתקדם יותר, זה ישנה למשתמש הממוצע שככה"נ לא מבין במחשבים כל כך לעומק? אני יכול להתחיל לברבר לך על גשר דרומי ICH10R ועל כל מני מושגים כאלה.

    אם בסופו של דבר נרד לשורה התחתונה, אין שום הצדקה לעבור מ-P35 ל-P45. הבעיה זה שגם קצת קשה להשוות ביניהם כי אם לא נועדו לאותו השוק.

    לעומת זאת, אם פותח התרד' מעוניין ב-CF, המינימום שלו זה P45.

    אני חולק עלייך גם בקטע של "זניח לחלוטין" מכיוון שהוא לא כזה זניח (חוץ מזה, גם אם הוא יירצה לשדרג בעתיד את הכרטיס מסך בלי להחליף , אני מאמין ש-PCIE 1.0 ייצור לו צוואר בקבוק במערכת, כאשר הכרטיסי מסך יילכו ויצטרכו יותר ויותר נפח תעבורה.

    בניגוד ל"מי שקונה היום CF לא הולך על 8X" ההבדלי ביצועים בין CF במערך של 8X לבין זה של 16X, כמו שאמרתי, הם 10% בלבד. ההבדל מחירים בין P45-DS3 לבין X48-DS4 (גרסא בסיסית של ה-X48 של GIGABYTE) הם בסביבות ה-350 שקל. אז תעשה אתה, ידידי המלומד, את השיקול של יחס עלות/תועלת.

    בכל מקרה אין שום הצדקה לקנות P35, מכיוון שה-P43 יקר ממנו ב-20 עד 50 שקל (בכל גרסאות הלוח אם) ומציע שיפורים כמעט בכל תחום. מה שלא ידעתי באמת, זה שיש הרבה לוחות שמציעים תמיכה ב-P35. אודה לך מאד אם תפנה אותי לכמה קישורים שמצביעים על לוחות כאלה. ונקודה למחשבה בנושא: אני מניח שה-P35 ייתמכו במערך של 4X לכל היותר, עם PCIE 1.0. נראה לי שבמקרה הזה, שיקול היחס עלות/תועלת הולך בהחלט לכיוון ה-P45.

    תקן אותי אם אני טועה.

  14. תודה רבה לך. אני בכל זאת רוצה P45.

    ורשמתי עוד הודעה בנוגע ל2 לוחות אם של GIGA BYTE.

    תוכל להכנס לעזור לי בזה גם?

    הינה אשכול:

    http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=350741.0

    תודה רבה לך :)

    בשמחה, תתחדש.

    להבא תשתדל לא לפחות כמה ת'רדים באותו נושא, זה מקל עלינו לסייע לך וזה לא מכעיס את המודרייטורים.

  15. תאמת אני לא יודע כלכך מה הבדל בין ה P45 ל P43, למרות שזה לא ברור לי... בפורום אחר, אמרו שP45 זה צי'פסט לא טוב.. זה לא פורום שני חושב שמבינים בו כלכך... אז בגלל זה באתי לפה כדי לקבל המלצה מקצועית.

    ההבדל בין P43 ל P45 הוא משמעותי מבחינת ביצועים, ולOC, ומפחינת מחיר? אני גם חושב על העתיד.

    מה היה עדיף יותר.

    ותודה רבה לך על העזרה

    ההבדל המהותי היחיד בין P43 ל-P45 זה ש P45 תומך במערך CF ב-PCIE 2.0. אמנם מערך של CF ב-8X. אבל עדיין זה CF.

    P43 מציע גם הוא תמיכה ב-PCIE 2.0. אבל לא מציע תמיכה ב-CF.

    מלבד זאת, ה-P45 טיפה יותר מתקדם, אבל לא בהרבה.

    מבחינת OC אני חושב שהם די דומים. מבחינת מחיר, ה-P43 מן הסתם זול יותר מה-P45. אני מציע לך להיכנס ל-www.iqpc.co.il ולבדוק את המחירים שלהם שם.

  16. danvis וה-P43 מתאים פחות ל- OC ? יש מגבלות ?

    לא עד כמה שידוע לי. בסופו של דבר זה תלוי כמה ה-OC קיצוני. ל-OC בינוני נראה לי שהוא יחזיק. ל-OC קצת יותר קיצוני, אני הייתי ממליץ על ה-P45.

    אם אתה רוצה OC ממש קיצוני, אז באמת שכדאי כבר להתקדם אל ה-X48 (שהוא יקר יותר בהרבה, אבל גם תומך במערך מלא של 16X) שהוא לוח שהשבבים שלו נבחרו במיוחד בשביל OC.

×
  • צור חדש...