תוכן al74 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

al74

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    73
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי al74

  1. אם אין תקשורת סלולרית, תוסיף רק מעמ (16 אחוז). עלות משלוח ממוצעת של לפטופ במאסטופ (mustop.co.il) שאני משתמש בו לא מעט למשלוח לארץ של חנויות שלא שולחות לישראל הינה כ-90 עד 100 דולר. את המעמ מחשבים על כל הסכום, כולל המשלוח.

    דרך אגב, אם אתה מוכן לקנות refurbished, באתר האאוטלט של דל המחירים עוד יותר מגוחכים, במיוחד עם קופונים של 20 אחוז הנחה נוספת שמסתובבים מדי פעם ברשת.. בדוק בחשבון הטויטר של דל אאוטלט על מבצעים: http://twitter.com/#!/delloutlet

  2. אני שוקל לעבור ל CCC ,אני רואה שאתה די מרוצה.

    השרות בה לפי מה ששמעתי באמת טוב יותר מחברות אחרות

    אבל לפי ביקורות ששמעתי איכות הגלישה שם דווקא לא מדהימה (בלי שום קשר לתקלה שהיתה להם).

    ההיתי רוצה לדעת איך אתה מתרשם מהמהירות שלהם ב STREAMING

    נגיד וכאלה ואיך המהירות שאתה מקבל ב טורנטים

    אני ב-CCC כבר חצי שנה ואני חייב לאמר שמאז התקלה הגלישה לארה"ב זוועתית עם פינגים של מעל 400ms. אחרי שביקשתי להתנתק קבלתי יחס מאד טוב מאחד האנשים הטכניים שם שביקש ממני להיות סבלני בימים הקרובים היות והם עדיין מתמודדים עם ריקושטים מהתקלה. נכון לאתמול מהירות הגלישה לארה"ב והפינגים עדיין גרועים ואין אפשרות לראות תכנים כבדים מחו"ל.

    מעניין אותי אם אני היחיד.

  3. בדיוק, פשוט עצוב לי לפעמים לראות ילדות בנות 11 או זקנות בנות 70 (בלי העלבה לאף אחת מהאוכלוסיות האלו) שב99 אחוז מהמקרים אפילו לא מגרדות את היכולת של המכשיר, וקונות אותו בשביל להרגיש SMART ולהיראות מודרניות....

    פשוט לא נכון. אם למכשירים פשוטים היה דפדפן ותוכנות messaging נורמליות אז מילא, אבל גם אשתי, וגם אמא שלי מאד אוהבות מדי פעם לגלוש באינטרנט כשהן מחוץ לבית, להפעיל או לשלוח אימייל. דווקא במכשירי אנדרואיד או חווית שימוש והאפשרות לבצא את הפעולות הפשוטות הללו היא הקלה והפשוטה ביותר.

    לפעמים אפשר להינות ממכשיר טוב ויקר גם אם "לא מגרדים את היכולות שלו".

×
  • צור חדש...