תוכן JentuS - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

JentuS

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    755
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי JentuS

  1. שלום.

    תציין בבקשה את השימושים של המערכת העתידית שלך בכדי שיוכלו לעזור לך , וגם אם אתה רוצה לקבל הצעה לגבי מערכת מחשב בכללי אז אולי עדיף שתפתח נושא בפורום למפרטי מחשב , שם תוכל לקבל הצעה של מערכת טובה ביחס למחיר , רק לא לשכוח למלא את השאלון שבסטיקי.

  2. הנקודה למחשבה שלי עם הזמן ועם התגובות רק הולכת וגדלה שבמקום שאני אקנה FX-8150 או FX-8120 בשביל המערכת השניה שלי שאני רוצה להרכיב , אז עדיף לי כבר כנראה לקנות ולבנות מערכת על i5-2500K , איך לא בא לי בכלל לטעות בבחירת מעבד עם פלטפורמה עבור המחשב שאני רוצה להרכיב ::) , אני ממש מתלבט לגבי בחירת המעבד :nixweiss:

  3. אני רואה שלאט לאט המלאי של מעבדי הבולדוזר מופיע בחנויות כגון KSP , RSM , TMS , IQPC ו-GOLDTOP , השאלה שלי האם יש פה מישהו שכבר קנה\בנה מערכת על בסיס אחד ממעבדי הבולדוזרים או מתכנן לעשות זאת בקרוב ? , פשוט מעניין אותי העניין , אולי אם יש מישהו כזה ויוכל לשתף אותנו בחוויית השימוש במעבדים האלו , תודה :)

  4. ואני אתמול התקשרתי ל-KSP ושאלתי אותם :

    איך זה יתכן שהם מוכרים רק שתיים מהמעבדים החדשים של מתוך ארבע (ה-6100 וה-4100) , איפה שניים האחרים וגם למה אפילו לשניים שהם מוכרים אין תואם אחד מכל המלאי שלהם.

    אז הבחור אמר לא לדאוג כי בעוד שבוע-שבוע וחצי הם אמורים למלא את המלאי בכל המעבדים החדשים ובכל הלוחות המיועדים עבור הבולדוזרים.

    אז אני מאמין שצריך לחכות עוד איזה 10 ימים ונראה האם זה באמת יקרה

    תיקון : עכשיו שמתי לב שיש להם 4 לוחות אם של עבור התושבת +AM3 אבל אלו הם הלוחות הפשוטים שבפשוטים :(

  5. מוזר , עברו כבר שבועיים מאז השקת הבולדוזרים ועדיין אין מלאי של כל המעבדים בכל רשתות\חנויות מחשבים המוכרות , חוץ מפלונטר שיש להם את כל 4 המעבדים וחוץ מ-KSP שיש להם רק שניים מהמעבדים , מעניין למה זה מתעקב להגיע לחנויות בארץ , או שהספקים\החנויות לא רוצים להביא את המעבדים האלו.

    מה שעוד יותר מוזר זה שהרבה מלוחות האם בעלי צ'יפסט 9XX ובמיוחד 990 בעלי התושבת AM3+ שהיו מיועדים למעבדים האלה פשוט נעלמו מהמלאים בחנויות , וזה באמת כך , כי אני אפשר להגיד עקבתי אחרי זה , ועד לא מזמן באמת היה יותר מבחר של לוחות אם אלו אבל בזמן האחרון המבחר פשוט נעלם , נשארו לוחות בודדים בחנויות בודדות , משהו פה לא נראה לי , משהו פה לדעתי ''מסריח'' :s05: :nixweiss:

  6. סןף סוף המעבדים מתחילים להופיע בחנויות לאט לאט , אבל ה-6100 ובמחיר של 1020 ש''ח , באמת נראה לי מוגזם , אם ככה אז כמה יעלה ה-8150 ? , מה איזה 1500 ש''ח או יותר :s05: , טוב , נחכה ונראה , אולי המחירים עוד יתאזנו אני מקווה .

    בפלונטר ה-6100 עולה כמעט 100 ש''ח פחות (923 ש''ח) :)

    http://www.plonter.com/detail.tmpl?sku=FD6100WMGUSBX

    ה-8150 עולה 1300 ש''ח

    http://www.plonter.com/detail.tmpl?sku=FD8150FRGUBOX

    ה-4100 עולה סה''כ 595 ש''ח

    http://www.plonter.com/detail.tmpl?sku=FD4100WMGUSBX

    וה-8120 עולה 1085 ש''ח

    http://www.plonter.com/detail.tmpl?sku=FD8120FRGUBOX

    אלו המחירים הראשונים כמו שאנו רואים , כמו שאמרתי בהתחלה , נקווה שהמחירים עוד יתאזנו ובתקווה שירדו :)

    רק דבר אחד לא ברור לי , אם בהשקה שיחררו את ה-8120 אז למה הם שיחררו רק את זה שעם מעטפת טרמית של 125W , הרי אנו יודעים שיש אותו מעבד גם עם 95W , אז למה גם אותו לא שיחררו בהשקה לצד ה125W , לדעתי הרבה אנשים היו שמחים לקחת מהמדפים גם את אותו המעבד רק ''שאוכל'' פחות חשמל , העניין הזה באמת לא ברור לי :nixweiss: , אולי מישהו יסביר לי :)

  7. נראה לי לא הגיוני שעם 32nm המעבד הזה צורך כל כך הרבה חשמל כמו שכתבו בלינק שהצגת (4.8GHz = 585Watt) , ממש לא הגיוני , זה רק היום הראשון של המבחני ביצועים , אין להסיק מסקנות מהר מידי , לדעתי צריך לחכות כמה ימים ליותר ויותר מבחני ביצועים והשוואת ותוצאות בכדי שנוכל באמת לקבל את התמונה האמיתית לגבי המעבדים האלו

  8. כמו שהגבתי כבר בסקירה אני שוב פעם אומר , סוף סוף המעבדים האלה יצאו לאור , ואני חושב ש- עשתה צעד גדול קדימה עם המעבדים האלו לאומת המעבדים מסדרות הקודמות שלה . אני רואה שמבחני הביצועים כבר צצים מכל עבר ברשת כמו פיטריות אחרי הגשם וזה טוב כי אנו מקבלים התרשמות מהמעבדים האלו ומה הם מציגים לנו , רק נשאר לחכות למחירים ומלאים יציבים אצלינו בחנויות וכל אחד כבר יחליט בשבילו האם הוא צריך\רוצה מעבד מהסדרה הזו או לא.

    אני כמעט בטוח שאני הולך לשדרג חלק מהמערכת הקיימת שלי כיום עם אחד מהמעבדים האלו , כי חלקים מרכזיים מהמערכת שלי כמו לוח האם , המעבד כמובן והזכרונות ילכו לטובת בניית מערכת מחשב שניה :)

  9. אני לא יודע איך ב-TMS או ב-RMS , לא היה לי איתם ניסיון אבל ב-KSP כאשר אתה קונה מוצר כלשהו הם בעצמם מציעים לך לבדוק את המוצר בחלון של המחסן במקום , יש אפילו דף מודפס ברור ליד החלון של המחסן בו האנשים מקבלים את המוצרים שקנו וגם בדף רשום , אנא בדוק את המוצר לפני עזיבתך , ולדעתי זה דבר נכון , ישר בחנות לפתוח את המוצר במקום , לבדוק , אם הכל בסדר , לפחות מבחינה ויזואלית אז יפה , אם לא אז במקום מראים למוכר את הבעיה ומטפלים במקום , לפחות זה חוסך ריצות מיותרות , לדעתי כל החנויות צריכות לעשות כך , ואם לא החנויות אז הקונים בעצמם צריכים לקחת יוזמה , לפתוח ולבדוק כל מוצר אשר הם קונים לפני שעוזבים את החנות :xyxthumbs:

  10. הייתי רוצה להוסיף סיפור מהניסיון האישי שלי עם זכרונות שקשור לנושא.

    לי יש את המעבד פנום 2 965 ולוח אם

    Crosshair IV Formula של אסוס

    עכשיו , אם תסתכלו באתר של אסוס במאפייני הלוח אם שלי אז שם רשום שהוא תומך בזכרונות בתדר עד 1333 ללא אוברקלור , אני קניתי לעצמי זכרונות עם תדר של 1600 והופתעתי לראות שמשום מה הם עובדים אצלי על תדר 1066 למרות שלפי הנתונים צריכים לעבוד על 1333 כי זה מקסימום שהלוח אם שלי תומך בלי , אז אני אמרתי לעצמי , אני אנסה לעלות את התדר של הזכרונות (אוברקלוק) ואם כבר אז אעלה אותם ישר לתדר 1600 שבמקור זה התדר שלהם , אבל אחרי שעשיתי זאת שמתי לב שהזכרונות התחילו כל פעם להביא לקריסות המערכת , עכשיו זה לא אמור לקרות בלוח אם שלי כי הוא תומך בתדר זכרונות של עד 2000 באוברקלוק ואני שמתי סך הכל רק 1600 אז מפה אני מבין שאולי באמת יש איזו הגבלה מבחינת המעבד שיכול להתמודד עד תדר מסויים של זכרונות כמו שרשם בשאלתו פותח התרד.

    עכשיו מה שמעיד על זה זאת גם העובדה שרשמתי בהתחלה שגם בלי הזכרונות שלי אמורים לעבוד על 1333 כסטנדרט כי זה התדר המקסימלי שהלוח אם שלי תומך אבל גם זה לא קורה , ולמה ?? , כנראה באמת למעבדים מסויימים יש איזו השפעה על תדרי הזכרונות ואם זה אכן כך אז אני בכלל לא מרוצה מהעניין הזה כי זה אומר שצריך להסתכל לא רק בלוחות האם את המאפיינים שנוגעים לזכרונות אלא גם במעבדים , רק מה , עוד לא ראיתי מעבד אחד שבכלל מפרט משהו שנוגע לזכרונות , משהו פה לא בסדר , משהו ''מסריח''

  11. טוב בקיצור , החלטתי , אני מעדיף כרגע לקנות SSD אחד בודד בנפח 120GB Sata III , ובעתיד , אולי עוד שנה פחות או יותר מקסימום אני אקנה כבר עוד אחד , אולי גם אז המחיר יהיה יותר נמוך , אז עכשיו אני זריז חוסך כסף ורץ לקנות את הראשון

    רק האם מישהו יכול לייעץ לי איזה בדיוק לקחת בנפח של 120GB Sata III ? , אני חשבתי לקחת את ה- Agility 3 120GB , האם הוא טוב ביחס למחירו (1170 ש''ח ב-KSP ) או שיש משהו יותר טוב במחיר הזה בערך , אשמח לשמוע להצעות שלכם , תודה.

  12. תודה רבה על הכתבה , רק צריך יום שלם כדי לקרוא אותה , מכל העניין עדיין לא הבנתי את התשובה לשאלה שלי , האם שני Sata III ב-Raid 0 יהיו מהירים יותר מ- בודד (כמובן גם ב-Sata III) , וגם לא הבנתי מהכתבה שדיברו שם הרבה על קונטרולרים (בקרים) של ''מרוול'' ושל ''אינטל'' שאחד מהם חוסם את כל הפוטנציאל של ה- , משהו כזה , אם מישהו ידע להסביר לי את זה בשפה יותר פשוטה אני מאוד אשמח :)

  13. אוקיי , אז מכל מה שרשמתם פה ועל זה תודה רבה לכם , אני החלטתי את שני הדיסקים המכניים שלי להשאיר כמו שהם , לא לעשות להם Raid l , לא 0 ולא 1 , לדעתי זה לא מצדיק את ההפיכה של ה-2TB שלי ל-1TB , ככה אני חושב.

    רק עכשיו אני בדילמה לגבי ה- מה לעשות , האם לקנות אחד בגודל 120GB או לקנות שניים בגודל 60GB (שזה יוצא כמעט אותו המחיר) ולעשות להם Raid 0 ?? , האם שניים קטנים יותר ברייד 0 באמת יעבדו במהירות עוד יותר גבוה מהמהירות הסטנדרטית שלהם (ובכמה מהר יותר יעבדו) או שבכל זאת עדיף לקחת אחד של 120GB וזהו , מה אתם מציעים ??

  14. אהה , עכשיו הבנתי , תודה על ההסבר , אבל בתכלס , מה אני צריך את זה ועוד במיוחד אם אי אפשר אחרי זה להתקין מערכת על ה- הזה .

    בפורום אחר בנושא הזה שפכו לי שמן למדורה ועקב ככה הייתי רוצה לשאול את השאלה הבאה פה ,

    אמרו לי שאני פשוט יכול במקום אחד בנפח 120GB לקנות שני לדוגמה בנפח 60GB ופשוט לעשות להם Raid 0 , השאלה היא האם במצב כזה הם יעבדו עוד יותר מהר מהמהירות הסטנדרטית שלהם או שהבקר בלוח אם שלי (במקרה שלי הוא Sata 6Gb/s ) לא יאפשר זאת או משהו אחר ?? :s05:

  15. רגע רגע , בשתי התגובות האחרונות קצת בילבלתם אותי , מה זה בדיוק ה-Adapter הזה ? , ומה התכוונת Art Tatum כשאמרת שזה 3GB/s , מה בדיוק , אני רק אוסיף ואזכיר ששני ה-HDD שלי הם 64MB Sata III והחיבורים בלוח אם שלי הם Sata 6GB/s למרות שיש בעצם חיבור אחד בלבד של Sata 3GB/s בלוח אם , תסבירו למה שניכם התכוונתם כי אני לא כל כך הבנתי :facepalm::)

×
  • צור חדש...