תוכן Tbox27 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Tbox27

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    68
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Tbox27

  1. המאוורר לא מוגבל במהירות אלא עובד לפי חיישן חום. כשהטמפרטורה של המעבד עולה, עולה גם מהירות הסיבוב של המאוורר. זה נע בערך בין 2500 ל4500 ואולי יותר... זה המקסימום שהגיע אצלי ב60 מעלות.

    כמו שVOODOO3 אמר, לא תנצל את הפוטנציאל של המעבד והלוח, אבל זה לא אומר שאתה לא יכול להתחיל בואברקלוק כבר עכשיו בשביל לקבל תוספת ביצועים.

    הרעיון הכללי הוא להעלות את הבאס דרך הביוס. בהתחלה אל תתעסק עם דברים כמו מתחים. תעלה כל פעם את הבאס ב3MHZ ותפעיל מחדש.

    באיזה באס אתה ממליץ להתחיל להעלות מתחים ?

  2. תראה אולי אתה צודק הלוח לא ממש מיועד למי שהדבר היחיד שבשבילו הוא קונה את המחשב זה OC בגלל כמה עובדות מעצבנות שרק עכשיו גיליתי כמו העובדה שאי אפשר להעלות את המתח של הזכרונות ביותר מ 0.1 דבר מעצבן במיוחד ! ובכל מקרה הוא נותן אפשריות OC בסיסיות לצד ביצועים נחמדים ותמיכה בהמון פיצ'רים במחיר שווה .....

    לדעתי זה לוח שמתאים למי שרוצה להנות מכל העולמות כמובן שיש לוחות שעושים את זה יותר טוב מהלוחות של ג'יגה בייט אבל בדרך כלל המחיר שלהם גבוהה יחיסת ללוחות של ג'יגהבייט.

  3. זה שזה כיום לא ממש מגובה ביכולות מצד הלוח זה משהו אחר...

    אתם אולי מוכנים לפרט יותר כשאתם אומרים 'יכולות' ?

    ולדעתי הם מיצרים לוחות בעלי שילוב מצוין של יכולות מלא פיצ'רים ומחיר הגיוני .....

  4. קראתי את הביקורת על הלוח Chaintech Zenith 9CJS ואני חייב לציין שהביקורת הייתה מצוינת מקיפה מעמיקה ורואים שמישהו בעל ידע נרחב כתב אותה. בקשר ללוח עצמו אני חושב שהרבה חברות צרכות ללמוד מ Chaintech איך צריך להיות באנדל של לוחות גם בקשר לביצועי האוברקלוק אפשר ללמוד מהם . החיסרון היחיד ולדעתי הוא חיסרון עצום זה המחיר 1300 ש"ח זה המון כסף !!!

    ולדעתי אפשר למצוא תחליפים הגונים במחירים שפויים יותר אומנם לא באותה רמה כמו ה Chaintech Zenith 9CJS אבל עדיין מספקים לא פחות .

    ועוד כמה הערות

    קודם כל אני חושב שצריך לשבח את האתר ואת הצוות על הנכונות להתחיל לסקר נושא שהוא בכלל לא פשוט לסקירה עד עכשיו היה מאוד קשה למצוא בארץ ביקורות על לוחות אם והמבול הזה של הביקורות עשה רק טוב !

    דבר שני , אחרי עיון קצר בת'רד הזה קיבלתי את הרושם שהרבה מהאנשים פה מחשיבים את לוחות של ג'יגה בייט כ 'פחות טובים' לאוברקלוק

    אז אני רק רוצה להוסיף ולחזק כמה מהדברים שאמרו לפני הלוח הראשון שעבר את רף 3 GHZ היה של ג'יגה בייט ! הלוחות שלהם נוחים מאוד לתפעול וקל מאוד לעשות איתם הכל מוצג בביוס בצורה מובנת ופשוטה בלי צורך להתחיל לחפש איך פותחים אפשריות נעולות ...

    והדבר הכי חשוב בלוחות שלהם זה הדאל ביוס שמי שקרס לו המחשב פעם אחרי צריבת ביוס מבין כמה הוא חיוני ....

    טוב זהו אני חושב .....

×
  • צור חדש...