תוכן mtnhtmn - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

mtnhtmn

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    15
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי mtnhtmn

  1. משחק מעולה, אני כבר רמה 25 וזה רק נהיה יותר כיף, כ''כ הרבה נשקים, שידרוגים, אני לא זוכר משחק עם כ''כ הרבה אפשרויות, אחלה של שילוב עם הRPG, צריך לעשות עוד משחקים כאלה, זה לא עוד סתם FPS עם שלבים, צריך ממש לדעת איך לעצב את הדמות במשחק.

    קחו בחשבון שלפני כל משימה שבוחרים רואים למטה גם לאיזו רמה המשימה מומלצת, ואל תלכו תמיד לפי היהלום במפה, אתם יכולים לשנות לאיזו משימה שאתם רוצים, כך תעלו רמות ואז תחזרו למשימות שבהם היה לכם קשה.

    ותמיד תמיד תשתמשו במחסה, זה מאוד קשה לא להיות קרוב למוות כשיורים עליך מס' אויבים, גם כשהם בכמה רמות מתחתיך.

    לאויבים שחזקים ממכם תפתחו טקטיקה מסוימת על מנת לנצח אותם, ואני באופן אישי גם ממליץ על רובים שמחוברים לToxic או חשמל, הם פשוט מפרקים את האויב.

    אם יש משהו שמאוד מאכזב במשחק הזה זה הAI של האויב, לא פעם ולא פעמיים הרגתי אויבים בצורה מאוד מוזרה וקלה, ופעם אחת גם זה השפיע על רמת הקושי של המשחק, כשהרגתי בוס מאוד קשה מבלי לזוז בכלל, אבל בסה''כ מדובר במשחק מאוד מיוחד וחדשני, עם מקוריות שלוקחת את הFPS צעד אחד קדימה, בתור אחד שזה הז'אנר המועדף עליו, מאוד אהבתי את השילוב עם הRPG, כי כך המשחק מקבל הרבה יותר צבע.

    בקשר לאונליין, עוד לא ניסיתי אבל אני יודע שזה אחד הפלוסים החזקים של המשחק, וזה דבר שחובה לנסות, אם מישהו מכאן רוצה לשחק אז שיוסיף אותי (GT:mtnhtmn, אני משחק בXBOX) אם אתם גם משחקים וצריכים עזרה אני גם אשמח לעזור.

  2. זו אכן דילמה התקופה הזו

    אם גם ככה הכרטיסים החדשים יעלו יקר מידי, אז למה לא לקנות עכשיו GTX295 ולסגור את הסיפור?

    אני עומד לקנות מחשב חדש ואני כבר שבועיים תקוע כי אני מחכה לכרטיס מסך חדש שיצא, אבל עושה רושם שכשיצאו הכרטיסים החדשים, רק אז אני אתחיל לחכות.

  3. אתה מוכן להשקיע 2000 שח בכרטיס מסך ???

    תשמע אני קונה מחשב חדש, אני רק מחכה שהכרטיסים יצאו, ברור שאני לא אומר שאני בונה עליו, כי יכול להיות שהוא סתם עולה יקר, ועדיף לקנות את ה1GB.

    אבל אם לא, אז אני כנראה אלך עליו, יש לי תקציב שנותן לי אפשרות "לדחוף" אותו איפשהו (6.5K) אז כן אני מוכן להשקיע 2000 שקל בכרטיס מסך, אבל שוב, אם זה שווה את המחיר ולא סתם בגלל שהוא הכי חזק כרגע.

    וזה עוד מבלי להזכיר את הGT300, לפי איך שזה נראה הGT300 יתעלה עליו, אבל אני לא מתכוון לחכות לו חודשים עד שיצא.

  4. אני לא סוגר על כמות הפריימים שהעין יכולה לזהות בשניה, אני רק יכול להגיד שהמינימום שאני מרשה לעצמי לשחק זה 40-50, פחות מזה - ואני ארגיש כאילו אני מכריח את עצמי לשחק, במולטיפלייר למשל, המינימום בשבילי הוא 125 קבוע (גם באיזורים מלאים בשחקנים עם הרבה תנועה) אחרת אני פשוט מתעצבן.

    וזה לא עניין של לבדוק כמה פריימים אני יכול לזהות, אני מתייחס לFPS כמס', שככל שהוא יותר גבוה, המשחק רץ יותר חלק, ואת זה אני מבדיל גם בין 20, 40, 60, וגם בין 70 עד ל125, אני לא מצליח לזהות את הפריימים במדויק, אבל המשחק רץ יותר חלק ואת זה כן אפשר להרגיש.

    75 פריימים לשניה הם מעולים לסינגל פלייר, אבל מצד שני הם גרועים למולטי פלייר, זה הכי בולט כשאתה משחק ברשת ואתה מרגיש שהמשחק יותר "זורם" ככל שהFPS עולה.

  5. זו לא תהיה טעות בשום מצב.

    מתי תבינו את זה ?

    גם אם כרטיסי NV יצאו ויתנו קצת בראש ל ATI זה יקרה ( סביר להניח ) רק בתחילת שנה הבאה.

    בנתיים, אפילו 5850 מסכן ( מסכן ... :lol: ) מנגב את הרצפה עם כל מה שיש כיום בתור דור קודם.

    תקנה, תשחק ותמכור בעוד 5 חודשים במידה ואתה ממש מטורף ביצועים ב CRYSUS וחברים.

    הכרטיסים הגיעו לרמה כזאת שהם כבר זיקוקים וציפצופים, כל מה שרץ מעל ל 30 בשנייה ברזולוצייה הכי גבוהה

    ( במינימום ) עם כל ההגדרות על מקסימום פשוט לא נתפס על ידי העין והמוח.

    זה כבר לא משנה אם NV או ATI או החברה של סבתא שלי

    מפציצים אותך ב 7000000 מיליון פריימים בשנייה, זה פשוט בילתי נתפס ובילתי נראה ומיותר.

    זה אכן מוצדק מה שאתה אומר, אבל בקנית מחשב\כרטיס מסך חדשים, המחשבה היא יותר לגבי העתיד מאשר העבר, אם הייתי מעוניין רק להריץ את הדרישות של היום, הייתי מסתפק בGT260, כשאני משקיע סכום נכבד ע''מ לקנות כרטיס חזק, אני מצפה לקבל את המקיסמום מההשקעה שלי, לכן אם הכרטיסים של יהיו ברמה אחת מעל הHD5870, זה משהו שאני צריך לשקול, אני לא מתכוון לשדרג את המחשב שלי כל חצי שנה.

    עם 7950GT אני מריץ את המשחקים של היום בהגדרות נמוכות-בינוניות, אני בטוח במאה אחוז שהמשחקים של היום לא קוראים תיגר על הכרטיסים החדשים, השאלה הגדולה היא מהי התמורה הכי גדולה שאני יכול לקבל כשאני משקיע סכום מסוים של כסף עבור כרטיס מסך כיום, או שיש צורך לחכות לכרטיסים של Nvidia? (בידיעה שהם אוטוטו מגיעים, ולא שנה הבאה)

  6. באמת נראה מרשים, השאלה היא אם יש צורך לחכות לתשובה של ? יש למישהו הערכה מתי הכרטיס ישווק?

    אני זקוק לכרטיס מסך עכשיו, ז''א, אני קונה מחשב חדש והחלק שחסר לי בפאזל זה רק הכרטיס מסך, אני לא רוצה להמר כאן ולקנות את הHD5870, ולגלות אחרי 3-4 חודשים שזו הייתה טעות.

    מצד שני, עושה רושם שלחכות לכרטיסים של זו המתנה לא קצרה בכלל, חיכיתי כבר הרבה זמן (עוד מההשקה של GF9) ופשוט נמאס לי לחכות.

×
  • צור חדש...