תוכן aviran9111 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

aviran9111

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    163
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי aviran9111

  1. אחד האנשים ציין פה שפשוט אין DMZ בראוטר ביתי, וזה מה שעיצבן.

    מעבר לכך - לא נראה לי שמישהו שאל מה פותח השרשור הזה באמת רצה לדעת -DMZ או DMZ HOST

    שבכל מקרה, הכוונה שלי היה ל-DMZ HOST כמובן אבל תנסה אתה להגיד ולרשום את זה 100 פעם ביום, גם אתה תתרגל לקרוא לזה DMZ.

    דיברנו על שני דברים, יכול להיות שמשם נבעה הטעות.

    אגב, מצחיק שאתה אומר את זה - כי בתחום הזה רמת הידע היא שקובעת ולא הניסיון. אתה יכול להיות בעל ידע רב כמו שלך ובעל ניסיון לא רע בכלל אבטחת מידע, לעומת זאת יבוא האנלייזר עם הוכחות בשטח על ידיעתו באבטחת מידע ויעדיפו אותו. אז עדיף שלא נכנס לתחום הזה.

  2. DMZ host בציוד ביתי זול זה לא DMZ.

    הכותב שאל על DMZ, ואם תחפש אימולטורים של אודיוקודס (המשווקת הרשמית של מתאמי השיחות בארץ), אתה תראה שגם שם אתה יכול לקבוע את ה-IP של ה-DMZ.

    ואני אוהב אנשים שקובעים שבציוד ביתי, בגלל שהוא זול, הנתון שם זה לא מה שהם חושבים. אם אתה כל כך אוהב להישאר עם האף למעלה, לך תיקנה ראוטר של סיסקו ב-1,000$, אבל תדע שגם בציוד הביתי ה*זול* זה קיים גם אם זה לא לרצונך.

  3. VoIP זה בדבר האחרון שהייתי שם בDMZ במיוחד לא את הIP PBX שלי.

    בגלל שזה תחת סודיות אני לא יכול לפרט יותר מדי אבל כל הספקיות פועלות עם DMZ ואין לך בכלל גישה למתאם שלהם כי הסיסמה משתנה בכל פעם שהם שולחים לו קובץ חילול (שלא לדבר על כך שזאת סיסמה מאותיות גדולות+קטנות+מספרים+סימנים+מעל 10 תווים סה"כ). מה שקורה הוא פשוט מאוד - במצב שבו יש מודם-נתב אמביט בבית, הספקיות לא יכולות להשתמש במתאם שלהם אז מה שעושים זה לחלק נתבים בחינם, לנטרל את יכולת הראוטר של הAMBIT, להפוך אותו ל-Bridge, ולהגדיר IP סטאטי בנתב שהוא ה-IP של ה-DMZ של המתאם על מנת שאת כל הפניית הפורטים אתה תעשה אך ורק בנתב בלבד (כי למתאם אין לך גישה). במצב של מודם-נתב של ה-DMZ מבוטל.

    עריכה - גם במצב של מתאם ונתב מהספקית, הם יגדירו בנתב IP סטאטי שהוא ה-DMZ של המתאם ובנתב עצמו יבצעו הפניית פורטים.

    הבנת?

  4. הסבר לא בדיוק מדוייק.

    המטרה של DMZ היא בסה"כ להפריד שירותים שפתוחים לגישה מחוץ לחומת האש משאר הרשת שיושבת מאחורי החומה.

    הרב הפעמים תראה שרתי FTP בארגונים יושבים בDMZ למשל.

    גם במצבים של מתאמי שיחות (באם אתה מנוי לשירותי VOIP של אחת החברות) יש DMZ פעיל.

    DMZ stand for DeMilitarized Zone

  5. טעות לגבי הנשיקות. בשביל להדביק על ידי רוק נדרש לפחות 6 ליטר של רוק, וכידוע לכם, אדם צורך ביום פחות מ-4 ליטר מים (אלא אם הוא ספורטאי), לכן רוק לא אפשרי.

    הבעיה עם מין אוראלי היא שבבסיס איבר המין הגברי יש חלק מתחת לפטרייה (לא להיעלב, זאת השפה הרפואית) יש חלק רגיש מאוד שאינו מוגן על ידי שכבה חיצונית ולכן כלי הדם בו מעבירים את הסממנים שבהם (בין היתר גם HIV), וזה מה שגורם להדבקה בכל קיום של יחסי מין. והקשר של זה למין אוראלי הוא שבמידה ולצד האקטיבי יש פצעים בפה, ולרוב יש, הוא יכול מאוד להידבק. מעבר לכך שגם זרע יכול להעביר HIV אך נמצא שגם זרע החודר לגרון מועבר בקנה האכילה ולא מגיע למערכת הדם. בחלק מהמקרים נמצא שכן הגיע, והנושא הזה עדיין בבדיקה (רמז, אם זה מגיע מהקנה, והרי גם אוויר עובר מהפה, אולי אפשר להחדיר כמה חמצן בצורה שיהרוג HIV? זה מה שבודקים).

    לכן, ההמלצה הכי פשוטה - לבצע מין אוראלי עם קונדום או לפחות לחכות 2 דק' כשהזרע באוויר העולם והחמצן הורג את הנגיף ואז להכניס לגרון.

  6. aviran9111,

    די כבר לפרסם פה שטויות במיץ!

    אנשים אשכרה קוראים את העצות פה, אתה מבין את זה? קצת אחריות!

    חוץ משתי השורות בהודעה הראשונה, פשוט כלום ממה שכתבת כאן בינתיים נכון. כלום.

    נאה דורש - נאה מקיים. תביא הוכחות שאני טועה. בינתיים לי יש אדם עם דרג ג' בחשמל - חשמלי בכיר, מה שאומר שהוא מורשה לעבוד עם כל סוגי המתחים (גם מעל 10,000 V, מספיק מזה שנייה בשביל לטגן אותך), והוא בעצמו אמר את זה. הוא התעסק בחשמל ב-30 שנה האחרונות. רוצה להתווכח?

  7. הGforce שציינת הוא לא חזק במיוחד.

    והמאוור מסתובב כי מאוורר צורך בין 7-15 W (תלוי בגודלו ומשקל הרוטר) לעומת הכרטיס שלך שצורך כמה מאות יותר.. מעבר לכך שמאוורר יכול לפעול על זרם AC, לעומת הכרטיס שלך שחייב זרם DC, מה שיכול להביא אותי למסקנה שאו שהזרם הועבר כי פשוט לא היו נגדים שיעצרו אותו וזה הספיק רק למאוורר או פשוט כי הספק שלך לא יודע לשנות באופן מלא מתח AC ל-DC ולכן רק המאוורר עבד.

    העניין הוא - כמה כניסות למסילות מספק הכוח יש לכרטיס שלך?

  8. כשאני קונה לוח אם למחשב חזק, אני מעדיף לקנות או Gigabyte או - חברות גדולות, אמינות ולרוב גם מספקות תמיכה טכנית.

    בכל מקרה, סלוט הגיוני לגמרי (החדש היום הוא אומנם PCIE 2 X16, זאת אומרת הדור השני של PCIE), אז אני מניח שזה הספק. נסה לחבר אותו במקום שבו הספק הוא לפחות 500W.

  9. לשאול מי? כשאתה שואל חרדי הוא לעולם לא יקבל טעות. רק אדם שהיה שם ונלחם בזה, שיכול להציג את הצדדים באופן אובייקטיבי או לפחות הרבה הרבה יותר קרוב לזה מאשר החרדי, יקבל טעות.

    אגב, מה זאת אומרת ציונות מסורתית? הרי מי אמר שמסורת זו דת? מסורת זה בהחלט יכול להיות, לדוגמה, לחגוג כל מיני חגים גם נוצריים כי הורגלת לזה. אף אחד לא אמר שזה חייב להיות דתי.

  10. מה זה דת-ואמונה?

    חוץ מזה, יש את פורום חופש בתפוז. אני מעדיף להגיב שם. אם יש משהו שלמדתי מהכשלונות של הוא שמלחמה עדיף לנהל בשטח שלך.

    מעבר לכך שאין הפרכות. אתה יודע מה החרדים עושים להפריך? שורפים חנויות שמוכרות את הספר הזה, מאיימים על חיים ופרנסתם של המוכרים וכו'. כל הכבוד למגזר.

  11. יצא לי לראות כמה הודעות שלך - מעולם לא ראיתי כאלה שקרים .

    מי זה אותו אדם יוצא בהשאלה -מר ידען חח.

    בניגוד אליך, מר ידען מביא ציטטות מהמקרא והרבה מאוד מקורות ומביא את הפירושים שנתנו להם (אנשים כמו הרמב"ם, רש"י וכו') ורק מראה איך היחס אליהם כיום. אתה יכול לגגל את זה ולראות שמה שהוא כתב בספרו פשוט נכון.

    מעבר לכך שאני נגעל מההגנה שלך על החרדים. לידיעתך, גם צה"ל פירסם ש-90% מהחרדים לא מתגייסים ועל פי נתוני מבקר המדינה ולשכת האוצר, רק המגזר החרדי לבדו מקבל 8 מיליארד! אף מגזר אחר לא! והחילונים לא מוגדרים מגזר כי הם הרוב ולכן הם אלה שמן הסתם יקבלו הכי הרבה. למה חרדים צריכים הרבה כסף? בוא נחשוב - מפליצים 15 ילדים, לא עובדים עד גיל 40 (וגם אז, אם בכלל, חצי משרה), לא משלימים מיסים, לא משלמים על לימוד ילדיהם אגורה, מקבלים תקצוב מהמדינה על הלימודים שלהם ועוד ועוד.

  12. באמת שאין לי את הכוח להכנס לזה...

    אבל רק לזה שמעלי /

    חב"ד שייך לעדה החרדית? ניתן לך לחשוב שוב.

    העדה החרדית מתנגדת לציונות?[השאלה איזה] ,ועוד יותר מדינה יהודית? תנסה לחשוב .

    רובם ממש אינם לוקחים כספים ,למרות שהמדינה לוקחת מהם.

    הפגנות בבני ברק? טעות בעיר.

    תבדוק שוב. המליארדים הולכים אליהם, לאגו"י ולתנועה של ש"ס ששכחתי כרגע את שמה.

    והם בהחלט מתנגדים לציונות וזה נאמר גם מפי יוצאים בשאלה מהעדה החרדית.

  13. אתה מודע לכך שאצל היהודים לפני 500-600 שנה היה מקובל נישואים בתוך המשפחה וכמעט כולם עשו את זה רק כדי שלא ינשאו ללא יהודים? מה יש לך להגיד על זה? אולי נשמיד את כל היהודים, נשרוף אותם חיים, ללא שאלות, כי הם עשו מה שאמרת? חשבתי כך.

    והרוב כמעט אף פעם לא צודק, זכור זאת. תסתכל על הדמוקרטיה שלך - היא יצוגית ולא ישירה. ביוון בעבר היו נהוג שבכל פוליס התאספו גברים מעל גיל 18 בלבד ודנו בחוקים שיוטלו במדינה. היום לך אין זכות לקבוע חוקים אלא רק לבחור את מי שיקבע, והוא אמור לייצג אותך, זה נוצר כי ידוע שאנשים הם טיפשים ולא יודעים לקבל החלטות נבונות.

  14. האדם הדביל שמגיב פה שוכח שחב"ד שייך לעדה החרדית שידועה כמתנגדת לציונות ומדינה יהודית. ההבדל בינהם לנטורי קרתא (הכוללים את הסאטמרים) הוא שהעדה החרדית מוכנה לקבל כספים מהמדינה ועדיין להתנגד לקיומה (ראו הפגנות בבני ברק) ואילו הנטורי קרתא לא מוכנים לקבל כסף מהמדינה ומתנגדים לקיומה.

  15. מאיפה לעזאזל הגעת למסקנה שהרוב צודק? הרוב פשוט מביעה את דעתו, זה הכל. הרוב בדר"כ טועה. פעם הרוב חשב שהעולם שטוח. פעם הרוב חשב שכדור הארץ עומד והשמש זזה מסביב. פעם הרוב חשב שהים והשמש הם אלים בכלל. הרוב מטומטם רק בגלל הדת שמונעת מאנשים להתפתח. שים לב לכך שאנשים משכילים, דוקטורנים ופרופסורים לא נמנים על הרוב הזה.

    בהקשר לילד, אי אפשר למנוע מהם. היום אתה מונע מהם, מחר מונעים ממך מאותה סיבה. פעם עיקרו נשים בכפייה בגלל זה. הבעיה היחידה שאני רואה היא שיש סיכוי שגנים רצסיבים יבואו לביטוי במקרה כזה, אבל נשאר למדענים לתת את דעתם לעניין.

    זה מזכיר לי שלפני שנתיים זוג בבריטניה שחיו ביחד 10 שנים גילו שהם אח ואחות שהופרדו בלידה אחרי שהוריהם מתו.

×
  • צור חדש...