תוכן n_aviv1 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

n_aviv1

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    609
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי n_aviv1

  1. אם אתה רוצה איכות, לך על ה15-85 ולטווח הטלה קנה 70-200L.

    אלה בטוח איכותיות. רק שביחד הן יעלו לך יותר מהמצלמה! אתה צריך לעשות לבד את השיקלול בין איכות, נוחות, ומחיר! מחיר זה פרמטר חשוב! אני מניח שאין לך מספיק כסף לעדשות איכות אם 400 שקלים על הגוף נראים לך המון. בעדשות 400 שקלים זה לא הפרש כזה גדול, אתה צריך ללמוד את המחירים... בעיקרון ה18-55 היא לא עדשה איכותית בכלל, אם אתה רוצה פתרון איכותי של קנון, קח 17-55 צמצם 2.8 , עדשה עם איכות אופטית ואיכות בנייה בליגה אחרת וגם המחיר בליגה אחרת... אני אומר לך מניסיון שרק בקרופ 100% התמונה נראית באיכות פלאפון. אם תסתכל על התמונה ללא הגדלה, היא נראית מעולה! וגם בהגדלה סבירה היא מספיק איכותית

  2. ה-18-135mm לא פחות ממזעזעת באיכותה (אם אפשר לקרוא לזה בשם הנ"ל), הישמר נפשך ואל תתפה ללכת עליה בגלל הטווח.

    אין לי מושג על מה מדובר, אני לא מרגיש שום בעיות עם העדשה הנ"ל.

    דרך אגב, שאלת לגבי החלפת עדשות, תהליך מייגע זה לא, זה בסה"כ ללחוץ על כפתור ולסובב את העדשה ואז לשים את העדשה השנייה במקום.

    אבל, אם אתה מחוץ לבית ואתה צריך להוציא את העדשה מהתיק, להכניס, להסיר את המכסה עדשה, לשים על העדשה השנייה... זה גוזל איזה דקה או שתיים ולפעמים אתה פשוט מתעצל ומוותר על התמונה... תחשוב על זה שכדי להגיע מ55 מ"מ ל100 מ"מ אתה צריך להחליף עדשה לעומת לסובב עוד טיפה את טבעת הזום. אין ספק שלסובב טבעת זום הרבה הרבה יותר פשוט ונגיש/זמין. עוד יתרון בעדשה אחת שאתה יכול לסחוב עליך רק את המצלמה בלי תיק רק בגלל העדשה הנוספת.

  3. נתקלתי בשאלה כזו גם במגהפיקסל... עכשיו אני רואה שגם השם משתמש דומה, זה אתה? חחחח עולם קטן...

    אתה צריך להתפשר בין נוחות לטווח. אגב, נראה לי שה18-135 יותר איכותית מהבחינה האופטית אבל אני לא בטוח (מבחינת איכות בנייה היא מתעלה על האחרות). אני ממליץ לך לקרוא ביקורות ב The-Digital-Picture.com על ציוד (בעיקר של קנון) ויש שם גם כל מיני מבחני חדות וכו' לעדשות שתוכל להשוות באמצעותם איכות אופטית.

  4. אוקי כתבתי עכשיו שעה והכל נמחק לי אז אני אסכם:

    יש לי את המצלמה מאז פסח והיא הDSLR הראשונה אז אני לא יכול להשוות אותה למשהו מתקדם יותר, מעולה לטעמי, כדאי לך להשוות ל600D כי אולי היא עדיפה לך.

    יש לי את ה50 F1.8 עדשה מדהימה שמוציאה נהדרות וזולה מאוד! הבוקה שלה לא נחשב איכותי אם אתה סוגר את הצמצם כי יש לה 5 עלים. העדשה הזו מעולה לצילום בתנאי תאורה קשים ולפעמים אפילו אין צורך בפלאש או שאם יש צורך אין צורך להעלות ISO.

    בנוגע לעדשת הקיט, אני קניתי את ה18-135 ואני לא מתחרט, העדשה יקרה יותר אז תעשה את השיקולים שלך אבל היא נותנת לך זום גדול יותר בהרבה. אם תתרגם לכפולות כמו בקומפקית זה פשוט אורך מוקד מקסימלי חלקי אורך מוקד מינימלי 135/18=7.5. ב 18-55 זה יוצא ~3.05556.

    אני ממליץ לך להרגיש את העדשה בחנות, לשחק עם הזום, כי לדעתי ה18-55 בנוייה על הפנים (לחברים שלי יש אותה) והזום שלה לא חלק ולי זה מפריע בטירוף. יש לי חבר שרוצה להחליף אותה כי הזום לא מספיק לו והוא דיי בכיוון של 18-135.

    אני קניתי ב"רואים עולם" בפ"ת והמחירים שם מהשוואה באינטרנט מעולים. נהניתי מהשירות מאוד.

  5. פיירפוקס, ואקספלורר כשהIETABS מקרטע.

    המנהל הורדות שלו הרבה יותר נוח משל הIE

    הוא הרבה יותר מהיר

    יותר נוח (עיצוב נוח יותר, Add-Ons)

    יותר יפה (הPersonas זה אחד הנחמדים)

    כל פעם שלIE יוצאת גרסא חדשה יותר השיפורים לעומת הגרסא הקודמת מועתקים מAdd-Ons (כמו לדוגמא הcolourful tabs)

    IE רק כי כל שירותי האינטרנט הנחותים והבסיסיים מושתתים עליו (אתר בצפר לא עובד טוב בFF, עידכונים לXP)

  6. סליחה מראש שאני מתפרץ לוויכוח הסוער בלי קשר (תתעלמו אני לא קיים) ואני קצת בדיליי מהנושא הנוכחי..

    היום משרדי הפירסום הפכו לעצלנים ברמות, במקום להפציץ בפרוסמות טובות הולכים על החיים הקלים, שמועות! בדיוק כמו שבאייפון 4 "שכחו" בפאב אבטיפוס שבטעות הגיע לGIZMODO והפיץ שמועה ורעש בכל העולם על המוצר המדהים שיהפוך עולמות ובלה בלה בלה...

    מה הרעיון בלהפיץ שמועה? אני לא קונה כרטיס כי דיברו עליו, אני קונה כי הוא טוב מבחינה טכנית, כי הטכנולוגיה החדשה משכנעת אותי שהיא באמת תיתן לי משהו, שיפור כלשהו משמעותי. לא כי הוסיפו פלאש לאייפון ושינו עיצוב בקטנה ולא כי ב"טעות" פרסמה את הכרטיס שלה רגע לפני ההכרזה הרשמית כי היא ראתה שהמתחרה (AMD) מקדים אותה...

    אם יש לך משהו להתגאות בו, תפרסם, אל תעשה רעש לשווא! שלא תעיר את השכנים xD

  7. תודה רבה על התגובה המהירה

    ובגלל שזו החלטה שלי אני מחליט להתייעץ כי אני לא יודע מה היתרונות ומה החסרונות בכל אחת מהאפשרויות...

    1. זאת החלטה שלך בהתאם לצרכים שלך.

    ובגלל שזו החלטה שלי אני מחליט להתייעץ כי אני לא יודע מה היתרונות ומה החסרונות בכל אחת מהאפשרויות...
  8. אני מתכנן להתקין על המחשב הזה כבר הרבה זמן win7 64bit וכעת יש לי את ההתקנה. ככל הנראה זו גירסת אולטימייט באנגלית.

    עכשיו יש לי מספר שאלות:

    1. האם כדאי לי להתקין את מערכת ההפעלה בנוסף לXP או במקומה?

    2. האם יש דרך להשאיר את המחשקים, הדרייברים והתוכנות "במקומם"?

    3. מאיפה אני משיג את הדיסק של השדרוג לעברית?

  9. האות לא יעביר bit-perfect (אות דיגיטלי נקי ללא עיוותים) מפני ש[glow=red,2,300]וינדוס משתמשת בסקריפטים שונים שאני לא רוצה להכנס לזה עכשיו שמונעים מהאות להיות נקי[/glow].

    לכן יש כל מיני פתרונות, כמו שאמרת מזרימדיה או ממיר USB לSPDIF (שעוקף את הדרייברים של הוינדוס, קרא את הלינק שהוספתי כמה פוסטים אחורה). עדיין משתמש בוינדוס ולכן הוא לא בדיוק פתרון אידיאלי.

    וכן יהיה הבדל מבחינת , אבל רק אתה באוזניך תוכל לכמת את ההבדל.

    :o ? אתה אומר שוינדווס מסרסת את האודיו? נשמע לי מטומטם משהו... איזה אינטרס יש למייקרוסופט לעשות את זה?

    אולי הבנתי אותך לא נכון... אשמח אם תסביר

  10. הG7 לא נוח לך - פסול, אל תקח משהו שלא נוח לך.

    אני בעקרון מעדיף כמעט בכל דבר את הפתרון הותיק והטוב - הכבל.

    אין כמו דברים חוטיים! ברוב המקרים, שום דבר לא יעלה על ביצועים של חוטי! אצלי בבית לדוגמא יש 3 מחשבים שמחוברים באלחוטי והמחשב שלי הוא היחיד שמחובר לראוטר באמצעות כבל. אצלי אין בכלל בעיות באינטרנט! האינטרנט עובד חלק, לא צריך סיסמא ולהתחבר כל פעם, פלאג אנד פליי. אצל האחרים כל הזמן אין קליטה, מתנתק כל רגע, בעיות סיסמאות בלאגנים... אצל אבא שלי בלפטופ יש עכבר וכל נגיעה קטנה בדונגל של הUSB הוא איזה שניה וחצי כאילו מנותק ואז הUSB קולט שהוא מחובר וכל הזמן יש נגיעות כי העכבר ממש קרוב ובערך כל תזוזה קדימה עם העכבר יש נגיעה.

    עוד חיסרון של זה בטריות. אם אתה שוכח לכבות העכבר/ לשים אותו בטעינה הבטרייה תתחסל.

    עריכה: אמרת על הMX revolution שהמקלט גדול, עזוב אותך מזה, זה בכלל לא שיקול, עוד מקרה בו הגודל לא קובע :)

  11. אין לי. אני בסה"כ בן 15 שההורים שלו הפקידו לו את כל הכסף בבנק עד שהוא החליט שהוא רוצה לחסוך לZ-5500 של לוג'יטק (אני כבר שנה וחצי +- מפנטז עליהם) ועד שהגעתי לסכום של מה שהיה אז יחסית "יקר" הקפיצו את המחירים. גם אם היו מעלי טיפה את המחיר עוד איכשהו הייתי מסתדר. המחשב הוא לא מחשב שלי, גם אח שלי משחק בו אז הייתי אומר להורים שלי שאם הם לא מוכנים להשתתף במימון כל פעם שאני לא בבית / לא על המחשב הרמקולים מנותקים/ כבויים ואז הם היו חייבים לעזור לי לממן כי אם לא אז אין אחרים באיכות סבירה...

  12. גם ה2300 עדיין יקר מדי, איפה לעזאזל ה1900 איפה? כשעוד היה אפשרי בקנייה קבוצתית להוריד אותו! אין מצב שזה בגלל ייצור, אם באתר של לוג'יטק המוצר עדיין מופיע, סימן שהם עוד מייצרים אותו. והקטע של המשלוחים זה בולשיט אחד ענק, אין מצב שהמחיר עלה בכמעט חצי מחיר רק בגלל משלוח. גג 300 ש"ח בהגזמה גסה וענקית! מרגיז שבישראל פשוט מעדיפים למכור לנו לוקשים במקום במחירים שפויים :pissed:

  13. לא הבנת... לפני איזה שנה המחיר היה 1900 ועכשיו הוא 2700= קפיצה לא מובנת של 800 ש"ח! המחיר שהבאת הוא הנחה יחסית משמעותית אבל זה עדיין לא מספיק נמוך (לא שני מצפה שתצליח להוריד אותם ל1000 או משהו אבל עדיין...) בשבילי וממש חבל לי. זה לא שאני לא קונה כי זה נראה לי יותר מדי, זה פשוט מעבר לכמות המזומנים שיש לי... :( אם תצליח להוריד אותם אני אשמח מאוד!

×
  • צור חדש...