תוכן alexta-z - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

alexta-z

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    879
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי alexta-z

  1. איזה רומנטי איך פוגשים פה את הבחורה שלכם.. :smile1:

    באמת לא הבנתי איך פוגשים בחורות.. הלכתי למועדון והיו שם ריקודים, האם אפשר לדבר אם בחורות בדרך אחרת ?

    P.S - מישהו יודע איך עוברים את המשימה של הBOUNCE כשמשפרים את האוטו ? לא מבין מה עושים ! אני לוחץ על 2 ולצדדים כשהחצים באים והוא רושם שנכשלתי במשימה ?!

  2. ןואי זה מדהים כמה באגים יש למשחק הזה !!!! קודם כל יש משימות שפשוט נתרעות והאנשים לא עושים כלום.. אתה משחק ופתאום נעלם הסאונד ויש רק את המוזיקה מהרדיו וזהו.. חוץ מהבאים המשחק לא משהו בכלל.. ציפיתי ליותר מזה ! פשוט נמאס אחרי שאתה משחק בו איזה שעתיים... וגם מה שדפוק זה שהאזורים האחרים לא סגורים ! אתה יכול ממש לסוע אליהם ! אני למשל עזבתי את לוס סאנטוס והגעתי למקום שיש בו אופנועי הארלי רק אין לי מושג איזה אזור זה...

  3. אני ישחק בו עוד פחות מ שעה :P

    אני יגיד לכם עם הוא שווה קניה ועד כמה באמת הם שינו אותו בגירסת ה מכווה לטוב :)

    ואי אפשר בכלל להשוות אותו לVC בגודל, בעליליה ובכל בכל החידושים שיש ב SA :xyxthumbs:

    מה יש לך נל"ן ?! לדעתי יהיה משחק שווה מאד.. רק חבל שלא שמו מולטיפלייר ! היה אפשר אפילו להפוך את עולם לMMO ! מירוצי מכוניות, קרבת אגרופים וכו... נשמע מגניב

  4. לי אישית כבר נמאס לשמוע עד כמה אנחנו מסכנים וכמה צריך לרחם עלינו ! אף אחד לא חשב שיש יותר אנטישמיות כי אנחנו דוחפים את השואה והיהדות לכל מקום ?! אולי לאנשים נמאס כבר לשמוע על יהודים וממש לא אכפת להם כי יש להם חיים משלהם...

  5. כפולי הליבה בדרך, ותוך ימים ספורים הם בשוק.

    ציין מה צרכי המחשוב שלך ואומר לך אם לדעתי זאת מציאה מבחינתך, לרוב המשתמשים עדיין האתלון 64 3200+ או 3000+ הוא המעבד הכדאי ביותר.

    ה2500+ שלי מספק אותי ולא נראה לי שאני אצטרך משהו חדש בשנתים הקרובות כי אני אהיה בצבא.. וחוץ מזה נמאס לי לזרוק כסף לאוויר כשכל יום יוצא משהו חדש

  6. OMG אני פשוט לא מאמין כמה שהפורום הזה התדרדר O_0

    מאוד מקווה שהמנהלים ישימו לב לת'ראד הזה מהר.

    אני חושב שאנשים מסוימים שהשתתפו בדיון הזה פשוט דורשים באן.

    נכון ! אנשים כמו פותח התראד שבא לפה להפיץ את התורה שלו וזהו ! הוא לא נרשם למטרה אחרת ! רק כדי ללבב את הרוחות !

  7. לא כדאי שאני אתחיל לדבר על הסמולנים אם אתה כבר מלכלך על הדוסים, הם האיידס של המדינה פשוט אין להם תרופה, הם אוהבים\רוצים\משתוקקים לחורבן עצמי למען שלום מדומה.

    מסכים איתך במאה אחוז ! הורסים את המדינה ! יעשו הכל כדי שלפלשתינאים תהיה מדינה ואחרי שהם יצטרכו להסתלק הם יתחילו לתפוס את הראש אבל אז זה יהיה כבר מאוחר מדי !

  8. ד"א, התמונה בצד מראה בדיוק מה אתה חושב על עצמך, כדור בראש וגמרנו, מה אתה אומר?! :D

    בכיף.. רק אל תשכח שאני אקח אותך איתי וכמה שיותר מהחברים שלך.. ככה תוכל להגשים את החלום שלך ולפגוש את סבא אלוקים !

  9. אם אלוהים היה קיים אתה יודע מה הוא היה עושה עכשיו?

    מוצץ לי!

    ( הרי הוא הכל יכול , אז הוא יכול לשתנות לאיזה כוסית ולמצוץ!)

    :xyxthumbs:

    ודבר יפה על fenriz!

    אתה ואני חושבים על אותו גל ! אני מכבד אותך

  10. אתה יודע בדיוק למה אני מתכוון כשאני אומר פריק, רק חסר לך סמל של כת השטן הרי הוא הידיד שלכם, מעדיפים אותנו על פני אלוקים, אבל הבחור המזעזע בתמונה שלך בצד "עושה את העבודה" גם טוב.

    אלה שאונסים, רוצחים וגונבים בוחרים מרצונם לעשות זאת, אלוקים נתן לנו בחירה, אם זה מה שהם בחרו אז הוא יתחשבן איתם בבית דין של מעלה.

    עכשיו ברצינות, כמה חורים יש לך בגוף? אתה בטח כמו בסרטים המצויירים שכשהם שותים אז כל הנוזלים מתנקזים דרך החורים, מגניב. :smile1:

    ה"פריקים" האלה הם אנשים יותר טובים מאשר שאתה אי פעם תחלום להיות ! הם עובדים, עושים מצויינת, מחתנים ועושים כל מה שבן אדם נורמלי עושה !

    ומה אתה עושה ? קורא ספרים חסרי תכלית ולא עובד ! מוליד 25 ילדים ולא עובד ! מקבל על זה כסף, מוצץ כסף מהמדינה ועוד בא לאחרים בטענות !

    אצם האפסים של החברה המודרנית וצריך להפטר ממכם כמה שיותר מהר

  11. הוא בא בשליחות של עובדיה יוסף אחרי שאבא שלו מכר אותו לעובדיה והרבי אנס אותו בטוסיק ! הוא "החזיר אותו בתשובה" לא ידעת ?!

    וידיעתך חזירים שוחים בבוץ ולא בחרא של עצמם.. אולי דוסים שוחים בחרא..בטח בגלל זה הם כאלה מסריחים, לך תבין !

  12. אני אוהב בייקון... אתה שם לב באיזה זלזול אתה מדבר לאנשים אחרים שהם לא יהודים ! זאת בדיוק הבעיה אתכם אנשים.. מי שלא כמוכם הוא ישר אפס וזבל אוכל ג'וקים ! ואני חושב שהדתיים הם מטונפים (כיפות שחורות) כי הם מסתובבים ב38 מעלות עם מעיל וכשאתה עומד לידם באוטובוס בא לך לזרוק את עצמך לכביש רק שלא תריח את הסירחון שלו.. לכן אני חושב שאפילו חזיר יותר נקי מהאיש הזה כי חזיר לפחות לא מסריח ככה, הוא רק טעים :-)

  13. אני מרגיש שאני כמו מעיין שמתמלא במים, זה פשוט מציף אותי בשמחה! אוהב את כולכם יהודים יקרים כי לא משנה מי אתם ומה אתם חושבים העיקר אתם יהודים שזה בחינת יהלום לא מלוטש, אם לא היום אז בעוד כמה שנים, כשתזדקנו ותלמדו מאנשים מבוגרים עם הרבה ניסיון תבינו, אני זכיתי, מקווה שגם אתם תזכו.

    ואם מישהו לא יהודי ? אז אתה מחשיב אותו לאפס או לנחות ממך ? רק מי שיהודי הוא "יהלום לא מלוטש"

×
  • צור חדש...