תוכן the flying sanwich - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

the flying sanwich

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    139
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי the flying sanwich

  1. אין לי שום סיכוי להגיע ליותר מ200 FSB עם אוויר ממילא ככה שזה לא משנה!

    לגבי הדברים האחרים, כן זה נכון, אני כבר לא יודע איפה כל הדברים שכתבו לי כי משהו כמו חודש עכשיו אני ביררתי מה יותר כדי לי לקנות ואני לא סתם כותב.

    חוץ שההפרש ביצועים קיים גם בלי הDCDD אבל הוא ממש ממש זניח, ואני לא מקבל כבלים עגולים, לא RAID, לא SATA, לא כלום, לוח שנותן לי בהפרש הכי גבוהה שלו + 7 FPS בQUAKE 3... והוא םחות יציב מבחינת OC (צריך ממש לשחק עם המתח) בשביל להגיע לתוצאות שיעמדו לגמרי הPRIME 95.

  2. The issue was with the XMS3200 and a work arround was posted many times.

    וזה מה שאני הולך לקנות... ולמרות שדיברו על זה הרבה פעמים עדיין יש בעיות, ולא עניתה לי על השאלות הקודמות כי אז דיברנו בכלל על תר'ד אחר, חוץ מזה שאני ממש לא מבין למה לקנות את ה8RDA שהוא נטול פיצ'רים לגמרי (אין לו אפילו SATA) והוא פחות יציב בOC (מוכח) כאשר בעוד חמישים שקל אני יכול לקבל את 8K9A2 + שעזוב את כל הפיצ'רים שלו (אפילו כבלים עגולים ומאוורר סופר מגניב לnorth brige) ההבדל ביצועים המשמעותי היחיד הוא עם שתי סלוטים של ראם שגם ככה אין לי!!!

  3. :nono:

    אני חושב שאתה טועה, אני לא ממש יכול לבדוק עכשיו אבל בהחלט יש לו בעיות תאימות עם הCROSAIR ולגבי הNB דיברתי שלחלק מהקונים הוא בכלל לא התחמם לעומת אחרים שזה השבית להם את המחשב, לא יציב...

    והוא לא יותר מהיר אם אינני קונה שתי סלוטים של (ואני לא מתכוון לקנות שתי סלוטים כאלו) כי הייתרון ביצועים שלו נובע כמעט רק מDCDDR.

    ולפי מה שהבנתי הוא פחות יציב בOC וצריך הרבה יותר לשחק איתו כדי להגיע ליציבות גמורה

    (ואני חייב לקנות , הם פותחים לי את המכפלה!!)

  4. יש לו fULL בעיות, ממש ממש הרבה, שורף כרטיסי מסך, בעיות תעימות עם כל מיני כרטיסי קול שחוסמים לו את הכרטיס קול הפנימי, עוד כל מיני שטויות שהנורת' בריג' מדי פעם מתחמם ומדי פעם לא, וחוץ מזה יש לו בעיות תאימות עם הזיכרונות של

    (3200/3500) והם עכשיו בונים מיוחדים רק לn-force 2...

    מסוכן מדי, ובשביל 200 נקודות ב3dmark (עם שתי סלוטים של ראם שגם ככה אין לי??)

  5. או קי אז ככה

    INTEL:

    P 2.4

    abit IT7 MAX

    crosair 256mb pc3200

    vs

    AMD:

    xp 2400

    EPOX 8K9A2 +

    CROSAIR 256MB PC3200

    הכי חשוב OC, למרות שברור שביצעוים עקרוני +, כלומר אין לי מה לקנות אם יש לו אחלה OC למעבד אבל אני לא יכול כמעט להעלות לו ת'FSB ואז הביצעים יהיו פחות טובים מהAMD עם ה200 FSB (הEPOX פורץ לו את המפכלה)

    נ.ב.

    אל תסתכלו עלי בתור איזהNOOB, זה אני YOAV9 (אוו אוו) וחכו, אני עוד יחזור לuser המקורי של עוד מעט

    בתדוה מראש

    יואב

×
  • צור חדש...