תוכן TAMIRRR013 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

TAMIRRR013

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    880
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי TAMIRRR013

  1. היי מישהוא יכול לעזור לי? אני מגיעה למקום שיש איזה 7 שומרים חזקים והם הורגים אותי כל הזמן, יש איזה קומבו או איזה שיטה שאולי אני צריך לדעת עליה?

    ומשהוא קטן שלא הבנתי בקשר לעלילה זה מה השומרים האלה בהתחלה רוצים מהאנשים שאני מציל אותם?

  2. סבבה : הבנתי :)

    תיראה במחשב הקודם שלי E8400 וכרטיס 250GTS הרצתי MAFIA 2 את הבנצמארק שיש שם המחשב עם ה E8400 קיבלתי ממוצע 32 FPS על 1680X1050 פילטרים הכל הכי גבוהה במחשב עם ה 645 וה6850 קיבלתי ממוצע של 45 הבדל 13FPS לא קצת מידי? ושיתהם אותם הגדרות

    שבת שלום :)

  3. תודה על התגובה :) תגיד יש לי שאלה הסירטונים האלו שרצים ברקע זה מתוך משחקים? או זה סתם קטעים שהתוכנה עצמה יצרה? כי היו קטעים בתוכנה שהיה כתוב לי 30 FPS ומעניין אותי אם דבר כזה קיים כי זה משנת 2006 ויתכן שיש משחק משנת 2006 שהכרטיס שלי מריץ על 30 FPS?

    עוד משהוא בקשר למבחן הסינטטי זה נכון אבל בכל זאת זה הבדל עצום הציונים ביננו זה כאילו יש לו תוספת ביצועים אדירה ולא הבנתי למה זה יש לנו בול אותו מחשב

  4. תודה על התגובה

    כי פשוט איזה אחד בשם רוני פה מהפורום שיש לו 6850 כמו שלי אבל מעבד Q9500 מקבל ב 3DMARK06 ציון של 18.580

    ואני קיבלתי 15.397 זה ביגלל המעבד? כי הוא אמר לי ביגלל שהמעבד מאוד חלש וזה יוצר צוואר בקבוק, אתה יכול להסביר לי איך הוא קיבל יותר? שתינו הרצנו על אותם הגדרות שזה ברירל מחדל

    והרוב זה משחקים וקיבצי PDF לא משהוא רציני :)

  5. בזמן שהמשחק פתוח

    1. תלחץ CTRL+ALT+DELETE

    2. כנס לTASK MANAGER

    3. לך לטאב PROCESSES

    4. חפש את המשחק

    5. מקש ימני על PROCESS של המשחק

    6. "SET AFFINITY"

    7. תכוון שישתמש רק בליבה אחת, כתוב באינטרנט שזה עזר למעבדים עם זוג ליבות, אני לא יכול להעיד לך כי לי יש מרובע, אבל נסה.

    לא הצלחתי להבין איך בזה שזה יפעל על אחת יעזור? כאילו מה ההיתרון בזה? אני צריך כה שיותר ליבות, עם 2 הליבות במקסימום אני לא רוצה לחשוב מה יקרה עם בודדת

  6. נכון, בטל את זה, שלא יהיה V. :hizuk: :yelclap:

    עשיתי את זה , דבר ראשון איך שעשיתי את זה וניכנסתי למשחק המשחק עשה CONNECTING המון זמן, ואז עשה שגיאה, עשיתי PLAY כאילו להיכנס ואז עשה CONNECTING ואז זה רק ניכנס, וזה לא עזר לי, אני כימעט בטוח שזה המעבד כי בתמונה שהבאתי מראים שהוא תופס את שתי הליבות למקסימום

  7. אני לא מאמין, אמרו לי שתיקנו את בעית התקיעות המעצבנות במשחק וכניראה שלא, היום רכשתי תמשחק מסטים אני מתקין ניכנס למולטי שם על 1680X1050 בלי פילטרים הכל על LOW אפילו בלי צללים, ואיך שהוא אומר לי ליבחור CLASS אז יש שם 30FPS ורואים את הכל איטי!, שמתחיל המשחק בשניות הראשונות הוא על 15FPS ואז קופץ ל 60 תוך ירייה קטנה שאני מביא בריצפה הוא נוחת ל 30-40 FPS ,אני זוכר שאמרו שתיקנו וכניראה שלו.

    אני לא מאמין ששילמתי על משחק כזה 220 שקל!

    למי ששואל מה המערכת הינה בכללי :

    e8400

    250gts

    4gb ram

    הינה תמונה שצילמתי על היסטורית אחוז שימוש במעבד. להוריד רווחים http://www.s iz.co.il/my/o lqw1dmu mzyl.jpg הגרף שאתם רואים יורד ירידה חדה זה כי מיזערתי ,

  8. ההודעה הזאת עוד בסדר.. נכנס למשחק, מבין שאין מה לעשות ויוצא.

    אבל כשאתה בתוך שרת, הולך לך מעולה ופתאום יש CONNECTION LOST. זה מעצבן עוד יותר.

    על מה אתם מדברים? פעם אחת לא ניתקלתי בהודעה של ה failed to connect to ea והרבה באמת אומרים שזה קורה להם

  9. מדבר על המולטי, עוד לא יצא לי לשחק בסינגל וכנראה שגם לא ייצא.

    גם אני לא מבין הרבה ב OC, חבר עזר לי, עשיתי OC מאוד קל, שלמעבד הזה אין שום בעייה לסחוב לפי מה שקראתי, לא הרצתי שום בדיקות אחרי זה, פשוט התחלתי לשחק, מאז כמעט שנה לא נתקלתי בשום בעיות.

    ליפני ה OC שלך איך זה רץ לך? או שאז לא יצא לך לשחק? , יואו עכשיו שמתי לב שבמשחק המעבד על 95-97% המשחק סוחט אותו! , עכשיו עם אני עושה OC הוא ישתמש בפחות אחוזים? או שזה לא קשור?

  10. אין סיבה שלא ירוץ לך חלק על הגדרות בינוניות.

    יש לי מעבד כמו שלך, וכרטיס מסך יותר חלש משלך (9600GT) ואני מקבל 70FPS על הגדרות בינוניות ועם רזולוציה של 1050 * 1680.

    המעבד שלי OC ל 3.6.

    אתה מדבר על המולטי או על הסינגל? וזאת אני חושב הבעיה! וזה המעבד שלי שלא מספיק, אני גם רוצה לעשות OC אבל בעסה שאני לא מבין בזה בשיט וגם אחרי כל המדריכים שקראתי פה

  11. אני לא מאמין,לא משתנות לך השאלות :D

    אני זוכר עוד כשיצא קרייסיס שאלת למה עובד לך ככה ומאז אתה עם אותו מפרט, מה אתה מצפה? שהמחשב שלך לא יזדקן?

    חח עוד זוכרים אותי פה? שאתה אומר יזדקן הכוונה שהחומרה ניפגמה? או שפשוט הוא כבר חלש לתקופה?

  12. המנוע הגרפי של המולטי שונה מזה של הסינגל - המולטי דורש (ומנצל) מעבד 4 ליבות וכרטיס מסך חזק - מה שאתה מקבל זה הגיוני...

    רציני המנוע שונה? אבל זה אותו משחק לא? סעמק איזה באסה הלוח שלי לא תומך I5 אז אני צריך להחליף חצי מחשב כימעט יש לך איזה עצה? :nixweiss:

    עריכה: שאני חושב על זה זה עדיין מוזר כי רק ב 1280X1024 LOW ובלי פילטרים רץ לי חלק! הגיוני?

  13. המשחק הגיעה! לי סוף סוף אבל מוזר מאוד בסינגל המשחק היה רץ לי טוב מאוד על 16X AA ו 1680X1050 הכל על HIGH חלק, ובמולטי זה לא ככה במולטי אני על אותה רזולוצייה 1XMSAA ורץ לי על 25-30FPS כניראה כי במולטי זה לא כמו בסינגל שאין סצנות עמוסות, במולטי יש הרבה עשן ופיצוצים כניראה ביגלל זה! יש דרך ליפתור את זה? רק שאני שם 1280X1024 הגדרות LOW רץ לי חלק!

    המיפרט:

    e8400

    4gb ram

    9800gtx+

  14. אם חברים שלך משחקים בקבוצה השניה אז תוכל לעבור אליהם.

    מעל למפה כתוב ATT ומתחת לזה מספר, בד"כ זה 100 בתחילת סיבוב, המספר מייצג את כמות הכרטיסים שיש לתוקפים, כל פעם שמישהו מת זה מוריד כרטיס, כל פעם שמישהו מחייה זה מעלה כרטיס. אם התוקפים מצליחים לכבוש בסיס כשיש להם יותר מ75 כרטיסים אז כמות הכרטיסים תחזור ל100 אם אני לא טועה, אם למתקיפים יש פחות מ75 אז הכמות תתאפס ל75 כרטיסים.

    סבבה אבל בתור DEFENDER עדיין לא הבנתי איך אני מנצח תמשחק?

    עריכה: אני חושב שהבנתי המטרה היא שכל הכרטיסים שלהם יגיעו ל 0 ואז ננצח?

    עוד משהוא שמתי לב שגם איפו שה DEF גם יש מספרים מה זה?

  15. שלום!

    יש לי שתי שאלות

    1) אני פשוט לא מבין תהיגיון של האפשות במשחק switch team כאילו מה זה שווה?? נניח הקבוצה שאני נילחם מולה מובילה אז אני יכול פשוט לעבור אליהם ולקבל יותר EXP אז למה בעצם עשו את זה?

    2)שאני במוד RUSH ואני בתור DEFENDER עד מתי אני צריך להגן? יענו שומרים שומרים ואיך ניגמר המשחק ? שאני ATTACKER אני מבין אני צריך להיתלט להם על כל הבסיסים,אבל בתוך DEFENDER איך מגיעים עם זה לניצחון?

    תודה!

  16. אין לי מושג , תפסיק לחשוב יותר מידי ותתקין כבר את המשחק :lol:

    חפרת פה כמו בחורה במצוקה (בצחוק אחי , אל תיקח את זה אישי)

    אין בעיה חח הינה עוד 7 שעות מסיים נשאיר כל הערב , מחר ניראה, אני רק יודע שאני יהיה חסר אונים עם יהיה לי תבאג הזה ואני אצתרך לימכור אותו למישהוא, ולא בה לי לימכור תמשתמש כי היום ניכנסתי ל וחבר שלי שלח לי LEFT 4 DEAD 2 במתנה, אז לא בה לי לימכור תמשתמש :)

  17. הבעיות גם "באות והולכות"...

    כשהמשחק יצא בסוף פברואר או תחילת מרץ , שיחקתי בלי בעיות עד סוף יוני ואז התחילו הבעיות , הפסקתי לשחק במשחק עד לפני כמה ימים ועד עכשיו לא נתקלתי בכלל בבעיות האלה של הפריזים בגלל הכרטיס קול (טפו טפו טפו!!! :s07: )

    זה בה בעיקבות איזה פאטץ שיצא או משהוא לא? סעמק אני שונא ליקנות משחק ולהיתעסק בשטויות האלה

×
  • צור חדש...