תוכן shapiro.guy - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

shapiro.guy

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    125
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי shapiro.guy

  1. שלום,

    פירמטתי את המחשב לפני כמה זמן וחילקתי את שני ההארד דיסקים (שני הארד דיסקים של 500 גיגה של סיגייט) למחיצות. כל פעם שרציתי להעתיק קבצים אל אחת מהמחיצות הופיעה הודעה שצריך לעשות פירמוט, ולכן עשיתי פירמוט רק לשתי מחיצות בהארד דיסק אחד. בשני לא היה לי צורך בינתיים. הכונן השני נשאר לא מפורמט במשך כמה זמן, עד שפתאום הוא נעלם. הוא לא מופיע ב"מחשב שלי" או בניהול מחיצות. בנוסף, הורדתי תוכנה לניהול מחיצות וגם היא לא זיהתה אותו. גם בביוס מופיע רק אחד, ושיחקתי קצת עם הכבלים של ההארד דיסקים במארז והכל בסדר.

    מה לעשות? ???

    תודה,

    גיא

  2. התקציב שלי למחשב הוא 3200 ש"ח בערך, ו- q6600 או Q8200 (שגם הוא קצת חורג...) הם המעבדים מרובעי הליבות היחידים שנכנסים בתקציב הזה.

    לגבי המהרות- אני לא יודע איך עושים את זה, אז לא נראה לי שאני אעשה. אם אני לא עושה המהרה אז עדיף את ה- Q8200? באיזה מעבדים בתקציב שלי יש את ה- SSE4.1/2? מה כדאי, או ויסטה? יש לי מחשב אחר עם והוא עושה לי מלא בעיות... גם בעריכה. ככה זה יהיה גם ב64 ביט?

    המפרט שלי בינתיים (אם למישהו יש המלצה להחליף משהו אני אשמח להצעות...):

    מעבד-

    Intel Q6600

    לוח- אם:

    Asus P5Q

    כרטיס מסך:

    Sapphire HD 3650 512MB GDDR2

    דיסק קשיח:

    Seagate 500gb X2

    זיכרונות:

    4X2gb Kingstone (יש אחר שעדיף?)

    צורבים:

    LG (הצורב הכי זול)

    Pioneer DVR-216DBK DVD±RW x20 Black Sata

    מארז+ ספק:

    Antec NSK4480 380W Black

    גיא

  3. שלום!

    אני מעוניין לקנות מחשב שיהיה מיועד לעריכת וידאו (תוכנות: after effects, premiere, photoshop). לגרסאות החדשות (cs4) יש תמיכה ב64 ביט, נכון? אז מה אתם אומרים שכדאי? 32, או 64? המעבד שלי יהיה כנראה q6600 (הוא תומך ב64 ביט?) והלוח אם p5q(אם זה משנה...). אם כדאי לי 64, מה כמות הזיכרון שכדאי לדעתכם? ההבדל בין ה- 3.2 גיגה לכמות הזיכרון שתהיה במערכת 64 תשפיע מאוד על העריכה? מה החסרונות של מערכת 64 במקרה שלי?

    עוד משהו- במחשב יהיו רק התוכנות האלו (לא יהיו משחקים או משהו...) ונראה לי שאני לא אתקין עליו .

    תודה

    גיא

  4. השאלה היא אם יהיה שיפור בסאונד אם יהיה כרטיס.

    חיברתי את המחשב לאוזניות טובות (1000 ש"ח בערך), ושומעים די גרוע- גם מבחינת איכות וגם מבחינת עוצמה, ונראה לי שכרטיס יוכל לשפר את זה. אז אפשר המלצה?

  5. שלום,

    אני מעוניין לקנות כרטיס סאונד שיתחבר למגבר (המגבר ישן, אין בו כל מיני כניסות מתקדמות... רק RCA, נראה לי. וגם אין בו 5.1 או 7.1 וכו') ולרמקולים 300w.

    אני צריך המלצה לדגם מהחנות הזאת: http://www.ativ.co.il/heb/subcat.aspx?catid=28

    אני צריך גם שתמליצו לי על טווח מחירים (המקסימום הוא 1000 ש"ח בערך, ועדיף הרבה פחות) שיתאים לצרכים שלי- וסרטים.

    ואיזה יציאות יהיו בו? אני צריך 2 RCA של אודיו נראה לי...

    תודה,

    גיא

  6. תודה רבה!

    דבר ראשון: זה שהוא המליץ על משהו יותר זול זה לא אומר כלום... יכול להיות שהוא יוצא יותר מרווח עם השתי ליבות... (שההפרש בין הסכום שבו הוא קנה לסכום שהוא מוכר גדול יותר...)

    דבר שני: בסוף הזמנתי 32 ביט... מה ההבדלים בין 32 ל- 64? איך אני אוכל לבדוק שהמערכת באמת מנצלת 100% מהמעבד? והאם יש אפשרות לשדרג ל64, או שצריך לקנות תוכנה חדשה? בשביל עריכה גרפית (אפטר אפקטס, פרמייר ופוטושופ) יהיה הבדל בין ה- 32 ל- 64?

    תודה מראש,

    גיא שפירא

    הערה: בקשר לזיכרון, קניתי 2 זיכרונות של 2 ג'יגה, אולטימט 32 ינצל 100% מהם?

  7. קניתי מחשב חדש ובחנות המוכר אמר שויסטה 32 ביט ינצל רק כ- 60% ממעבד 4 ליבות (הוא המליץ לי לקחת 2 ליבות, וזאת הייתה הסיבה שלו)... הוא צודק?

    אז חשבתי לקנות 64 ביט, אבל הוא אמר שהרבה משחקים לא יעבדו על 64 (sims 2, למשל)... זה נכון?

×
  • צור חדש...