תוכן adiga - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

adiga

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    100
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי adiga

  1. פשוט בושה מה שהאוצר מנסה לעשות. ומי בא להציל את העם? ביבי! :yelclap:

    מעניין אם מישהו מאמין שהוא יוריד את המחירים. מקסימום יורידו את המס על הדלק ב 0.1% ויעלו את המע"מ ל 70%.

    אין מנוס מהגזירות האלו אלא אם תיערך פה הפגנת ענק וחסימת כבישים בכל המדינה, בעיקר ליד הכנסת ובתי השרים.

    אבל אין אף אחד שמוכן להוביל מהלך כזה. הייתי מצפה מ"שליחי הצדק" כמו מיקי רוזנטל / גיא מרוז / אורלי וילנאי ודומיהם לקום בקול זעקה אבל כנראה שהם עסוקים בלשקול שקיות במבה כדי שלא יסנג'רו אותנו בקנייה הבאה.

  2. אם אתה במקרה נמצא לבד עם חבר שמז&^ן לך את השכל, אל תתרגש. :s05:

    תקשיב לסיפורים שלו, "תאמין" לו וכשהוא יסיים תתחיל גם אתה לספר לו אגדות. תבדוק איך הוא מגיב.

    אני זוכר שלפני תקופה קרה לי סיפור מביך שיצאתי ממנו די אידיוטי וסיפרתי לכמה חברים. אחרי שבוע שבועיים פגשתי איזה מישהו בישיבה עם החבר'ה ובשיא הטבעיות הוא התחיל לספר את הסיפור שלי כאילו זה קרה לו. :facepalm:

    כולם נקרעו מצחוק כי ידעו שהסיפור הוא עלי. והוא יצא מולטי אידיוט :lol:

  3. רק שזה לא עובד ככה. כשאתה גולש (שים לב: גולש)' date=' אתה לא מנצל 100% מרוחב הפס שלך גם אם יש לך רוחב פס מובטח. תאר לעצמך שאתה נכנס ל- ynet, למשל: אתה מורי כמה מגות, בעיקר באנרים. בעוד חמש דקות הדף יתרפרש אוטומטית ושוב תוריד כמה מגות. אבל בין לבין? אתה מוריד [u']אפס. כמה זמן אתה מבלה בדף ממוצע של ynet? הרי גם אם אתה קורא רק את שתי הפסקאות הראשונות, עדיין לפחות 50% מהזמן אתה לא מנצל את רוחב הפס שלך.

    אז מי דופק את הסטטיסטיקה? המורידים. כשאתה מוריד קובץ, נאמר אחד שלוקח שעה להוריד, אתה מנצל את רוחב הפס שלך במלואו במשך שעה. אבל זה לא נורא, בשאר היום אתה גולש כרגיל. עד שזה מגיע למשתמשים הכבדים, שלא מסתפקים בשעה, שתיים או שלוש של הורדה ביום. איתם אתה מגיע לסטטיסטיקה שלך מלמעלה.

    ועדיין זו לא בעיה. כשיש ביקוש, יווצר היצע. הרי זו לא בעיה להניח עוד סיב תת-ימי ולהתחבר לעוד ספקים בחו"ל. כל מה שצריך זה $$$. כלומר אם תהיה מוכן לשלם יותר ממה שאתה משלם כרגע, לא תהיה בעיה לספק לך עוד רוחב פס. מוכן לשלם?

    הבעיה היא שהורדת 500GB בחודש. אתה יודע כמה אני הורדתי בחמשת הדקות האחרונות? כלום. ביליתי אותן בכתיבת ההודעה הזו. אם אתה מוריד עכשיו, באותן חמשת הדקות אני לא תרמתי כלום לעומס ואתה בהחלט תרמת. גולש רגיל מנצל 100% מרוחב הפס שלו (בתאוריה) אבל רק לחלק קטן מאוד מהזמן. כדי להוריד 500GB בחודש אתה צריך לנצל את רוחב הפס במשך חלק נכבד מהזמן. כשהספק תימחר את החבילה שלך, הוא לקח בחשבון שתוריד הרבה פחות ולכן המחיר היה נמוך. כדי לרכוש את רוחב הפס שאתה צורך בפועל, הספק יצטרך לתמחר את החבילה במחיר הרבה יותר גבוה - ואתה תצטרך לשלם הרבה יותר.

    אני עדיין לא מבין למה אתה מאשים דווקא את המשתמשים ב"פקק" שנוצר באינטרנט. הרי כל אחד התחבר לחבילה שהוא בחר ובס"כ מצפה לקבל את המהירות שהוא משלם עליה. ואתה יודע מה? למה אני אשם במשהו אם אני מנצל את החבילה ששישלמתי עליה 100% מהזמן? הרי שילמתי על זה. הבעיה היא לא אני, אלא הספק שמטעה אותי במהירות הוא מסוגל לספק.

    אני מאשים את הספקיות ב TS המוגזם שמתבצע אצלן וב overselling מטורף של רוחב פס ללא כל התחייבות מצדן לספק מהירות כפי שהובטח ללקוח בעת ההתחברות.

    הפרסומות הבומבסטיות על מהירויות בשמיים (יחסית לישראל) הן בדיוק כמו הפרסומות שתראה בחנויות " עד 70% הנחה עד גמר המלאי". מבטיחים הרבה ומקיימים מעט מדי.

    וכנראה שזה לא ישתנה בקרוב, גם במידה ויעברו לתשלום לפי תעבורה.

  4. כי העלות לספק היא לא לפי כמה דקות חודש הורדת אלא לפי כה הורדת בסך הכל. שוב, אם אתה מוריד סרט אחד בחודש במהירות 10Mbps וכלום בכל השאר ואני מוריד מאה בחודש במהירות 8Mbps, נראה לך שאני צריך לשלם פחות?

    ברור שאתה משלם לפי מספר הקילומטרים! ככל שאתה נוסע יותר, מכונית שלך צורכת יותר דלק. אתה משלם על הדלק לפי כמות הליטרים שצרכת. השיטה הנוכחית מקבילה למצב בו יבקשו ממך לשלם תשלום חודשי קבוע על דלק לא משנה אם חרשת את כל המדינה או שלא הוצאת את האוטו מהמוסך כל החודש. וכן, אתה גם משלם יותר כשאתה מסיע יותר אנשים, כי גם כאן צריכת הדלק שלך גדלה.

    במילים אחרות לא רק שזה הגיוני, זה גם המצב בפועל.

    אם אני אקבל שירות כמו שצריך כאשר אני צריך אותו, בטח שאני אשלם יותר ממך, בשמחה אפילו. כי הרי גם ככה אני אשלם יותר ממך במצב של היום אם אני בחבילה של 10 ואתה ב 8, רק ההבדל הוא שהיום שאני לא מקבל את ה10 שלי כשאני צריך אותם. מה שאתה מקבל לא מעניין אותי.

    ובקשר לדוגמא של הרכב, אני לא משלם לפי מרחק נסיעה. אני משלם על כמות דלק מסוימת ואני מבזבז אותו איך שמתחשק לי (נסיעה מהירה/איטית, אוטו חסכוני/זללן, נוסע יחיד/אוטו מלא) אלה רק משתנים שלא קשורים למחיר הדלק.

  5. ^^^

    ממוצע מהירות בחודש זה בדיוק תשלום לפי נפח הורדה. הרי איך מחשבים מהירות ממוצעת? כמה שהורדת בחודש חלקי כמה שניות יש בחודש. מספר השניות לא משתנה, נפח ההורדה כן.

    תשלום לפי מהירות ממוצעת אכן יחושב לפי תעבורה\זמן אבל לא לפי שניות בחודש אלא לפי הזמן שבו השתמשתי באינטרנט.

    ואכן זהו מודל של תשלום לפי "תעבורה" אבל אני לא משלם על נפח התעבורה לפי מכסות.

    אם מאפשרים לי להוריד קובץ גדול במהירות גבוהה, אני אפנה את רוחב הפס מהר יותר.

    ובקשר לתשלום נוסף על כל מחשב שמוריד עדכונים ושלל הדוגמאות האחרות, אני אישית לא מבין את ההגיון בזה.

    זה כמו שהמדינה תתחיל לבקש ממני לשלם לפי מספר הקילומטרים שאני נוסע בכביש ולפי מספר הנוסעים באוטו, זה נראה לך הגיוני?

  6. אמרו בחדשות שהסיפור נסגר. הנער הודה ושיחזר לאחר שמצאו את אותו גחל נרגילה שהוא זרק, בדקו אותו במעבדה לזיהוי פלילי ומצאו עליו את ה-DNA של הנער.

    לאחר מכן הוא שיחזר איך הכל קרה, שהוא ראה את השריפה בגלל הגחל שזרק לקוצים/שיחים, נלחץ והלך לו לבית הספר כאילו כלום לא קרה.

    מצאו DNA על אפר (סליחה, גחל) של נרגילה בתוך יער שרוף.

    פששש, כל הכבוד לכחולים. איפה הבלשים האלו כשצריך לתפוס איזה אנס או רוצח?

    כנראה שהם התחילו לעבוד בשיטות של CSI.

    http://memefolder.com/image/552.jpg

  7. יש לי רעיון אפילו יותר טוב מתשלום לפי רוחב פס ותעבורה.

    למה שלא נשלם לפי ממוצע מהירות בחודש? אם אני בחבילה של 5 מגה וחלק ניכר מהזמן אני לא מקבל את המהירות הזו, שיתחשבנו איתי על ממוצע נמוך מזה.

    ואתם יודעים מה? שלא יגבילו אף אחד מלכתחילה ומי שגולש כשאין אנשים רק ירוויח מזה. גם ככה אין ספק שמסוגל להבטיח 24/7 את רוחב הפס של החבילה. (ואל תקפצו לי פה ותבקשו ממני לשלם כמו חברות על "רוחב פס מובטח") כי זה לא העניין.

  8. לא יקרה כלום עם תתזמן את כל העדכונים והפאצ'ים שלך לשעות השפל.

    וכם אם אתה לוקח מYES סרט בשעות השיא, תשלם גם על ההובלה שלו.

    אז לא מספיק שלקוח כמוני ישלם יותר על אותם הדברים שאני עושה כיום, אני גם צריך להוריד בשעות שפל (בלילה) ולהשתמש בעדכונים שלי רק למחרת?

    ומה עם הסרט שאני רוצה לראות ב VOD? למה שאני אשלם יותר כדי לראות אותו עכשיו?

    אז לא נראה לי.

  9. תשלום לפי צריכה הוא בלתי אפשרי, בגלל הסיבות שכבר כתבו כמו הורדת משחקים בסטים, עדכון תוכנות וצפייה ישירה אפילו.

    למי שיש רק מחשב אחד בבית ובודק אימייל, אני מבין למה הוא בעד תשלום פר צריכה.

    אצלי יש מספר מחשבים וכל אחד משהם דורש עדכון מדי פעם, נניח שיש עדכון חדש לוינדוס ששוקל 500 מגה, אני צריך לשלם על הורדת העדכון לכל מחשב? לא הגיוני.

    מה עם קונסולות משחקים? ה PS3 מוריד מדי פעם עדכוני מערכת ופאצ'ים ששוקלים מאות מגה. תוסיפו גם את זה לחישוב. (וכאן המהירות בכלל לא מעניינת אותי, רק שיוריד).

    מה עם ממיר ה VOD שלי? אני במילא משלם על חבילה ביס, אז בשביל לראות את שאני מזמין מהם אני אשלם גם אקסטרה לספק?

    ומה עם העלאות? אני מגבה את כל התמונות והסרטים שאני מצלם באינטרנט. לא מספיק שהיום לוקח שעות עד שאני מעלה דברים, אני בטוח לא אשלם על זה גם בנוסף.

    היום יש כ"כ הרבה מכשירים שמחוברים לאינטרנט וכולם זוללים רוחב פס. מחשבים, , טלוויזיות, ממירים, טלפונים, טבלטים וכן הלאה. לא ריאלי לעקוב אחרי התצרוכת של כולם.

    מבחינתי, העניין הזה נידון לכישלון.

  10. adiga...

    אין גבול לבורות של האנשים, אני יודע את זה.... אבל תנסה ללמוד קצת

    דרוזי הוא הכל אבל לא ערבי, יש להם דת נפרדת מנהגים שונים, משרתים את המדינה בניגוד ל"ערבי" הממוצע

    לא רוצה לראות את המצב שבו תקרא לדרוזי ערבי... למרות שאולי חינוך בצורה פיזית יהיה יעיל במקרה שלך

    כמו שיש די ויותר יהודים והוכח כבר שהיהודים הם העם הכי אנטישמי שיש... רק אצלנו מסווגים יהודים לפי מוצא, ראה את כל הסיפור של התלמידות, אשכנזים מול ספרדים...

    שאר העמים יותר פשוטים, הם סתם שונאים יהודים, לא טורחים לברר איזה יהודי אתה

    מה יש לכם עם אלימות? אני ממש לא מבין.

  11. אז רגע, בגלל שאתה טוען שאתה "יהודי" אני אמור להאמין לך?

    אתה לא יהודי, אתה מאיפה שאתה(רוסיה/תימן/מרוקו/טוניס/עיראק/איראן/רומניה/פולין וכו')! מה אני צריך לא לפגוע בך?

    יש מלא מחקרים שהראו שאין מכנה משותף גנטי חד משמעי בין יהודים מתפוצות שונות שבאמת הופך אותם לעם.

    אז אתה צריך להוכיח לי שאתה יהודי אמיתי, לפני שתדבר על דרוזים.

    עד אז, אתה מבחינתי ערבי. הבנת ערבי? יופי ערבי.

    אבל אני לא יהודי ולא ערבי.

    אך בכל זאת אני מסכים איתך שיהודים וערבים הם בעלי מוצא משותף.

    ובואו נפסיק להספים את הת'רד הזה. אם אתם רוצים להתווכח, תפתחו נושא חדש.

  12. ואני הייתי מציע לך, במידה ואתה פוגש דרוזי, אל תקרא לו ערבי.

    יכול להיות לך מאוד לא נעים.

    כי זה מעליב אותו? שיתגברו על זה. דרוזי שמכחיש שהוא ערבי רק מתבייש במוצאו ומנסה להתייהד כדי להרגיש יותר שווה (ע"ע - עיברות השמות בקהילה שלהם).

    ומה עם הפלסטינים שטוענים שאינם ערבים? והבדואים בנגב? גם הם לא ערבים כי הם טוענים כך?

    לכולם אותה שפה, בערך אותם מנהגים חברתיים (לא דתיים), אותו מראה (בלי להישמע גזען, אבל אתה מבין את הכוונה), אותם השמות וכולם גרים במזה"ת.

    אז כן. כולם ערבים.

    ולדעתי אם כבר מישהו צריך להוכיח את הנקודה שלו בדיון הזה, אז מההנחות שרשמתי, חובת ההוכחה על מי שטוען שדרוזי אינו ערבי.

    ובקשר לאי נעימות, אל תדאג לי. אני כבר ילד גדול.

  13. אם כך מבחינתך היהודים מארצות ערב הם ערבים? והדרוזים כולם ערבים? אני אשמח לבשר את זה בחוג למדעי החברה כשאני מגיע לאוניברסיטה בשבוע הבא, עלית על משהו שכל החוקרים פספסו אותו. פשוט לא ברור לי מדוע אתה קובע עובדות בשטח כאשר אין שום ביסוס לדברייך. אתה גם שוכח שהדרוזים יכולים להגדיר את עצמם כלאום מחר בבוקר אם בא להם, אין שום מניעה לכך.

    אני אשמח אם תספר זאת בחוג ותסביר לכולם שדרוזים הם כן ערבים.

    יהדות היא שילוב מיוחד של עם ודת.

    יש יהודים אשכנזים/ספרדים/רוסים/אתיופים/מרוקאים/תימנים/... אבל כולם יהודים. תשאל את האנשים הכי חילונים מה הם ועדיין יגידו לך שהם יהודים. אף אחד לא יגדיר את עצמו תימני או אשכנזי.

    ובקשר לדרוזים, שיהיה להם בהצלחה. תחקור קצת בעצמך על המקורות שלהם ועל "הדת" הדרוזית. וממישהו שלומד בחוג למדעי החברה הייתי מצפה ליותר ידע בתחום.

    נ.ב.

    במידה ואתה פוגש דרוזי, תשאל אותו קצת על הדת והעקרונות שלה, ואל תשכח לשאול גם לגבי הטקסים שהשייח'ים שלהם עורכים באזור הכנרת.

  14. הדרוזים אינם מגדירים את עצמם כערבים ולכן הם אינם ערבים, אין קשר לכך שמוצאם בחצי האי ערב (שהרי ישנם יהודים שמקורם בחצי האי הערב והם אינם מוגדרים כערבים).

    אהא, מאד הגיוני.

    אין לאום בשם דרוזים, יש לאום ערבי לעומת זאת.

    הם ערבים שהתנתקו מהאיסלם והמציאו לעצמם דת חדשה ולאום חדש על הדרך.

    ואיך שהם לא מגדירים את עצמם לא קשור בכלל לעניין.

  15. שוב דמגוגיה...

    בניגוד לדיעות של מספר אנשים כאן, בשוק ספקיות האינטרנט יש תחרות לא קטנה

    התחרות היא זו שתגרום למחירים להיות הגיוניים

    תחרות אמורה להוריד מחירים, אבל בפועל זה לא תמיד המצב.

    ע"ע חברות הסלולר שלאט לאט מעלות מחירים על שיחות וSMS. רק שהם דואגים שזה לא יהיה סימולטני.

    וכיום, אחרי שמספר חברות התמזגו, מספר המתחרים רק ירד. (013+נטוויז'ן, 012+זהב)

    אז בסופו של יום, כמה ספקיות יש בארץ? 7.

    והגדולות תמיד שולטות בשוק ותמיד מכתיבות את המהלכים.

  16. כל הדיבורים על יותר/פחות רווח לספקיות בשיטת תשלום לפי תעבורה הוא ביזבוז זמן טוטאלי.

    אף אחד לא יודע מה יהיה התימחור החדש (אם יהיה כזה בכלל) ואני בטוח ב 100000% שבהינתן ההזדמנות לעשות צעד כזה, הספקיות ישר ידאגו לכיסים שלהם ולא למהירות שאנו מקבלים.

    ולקבוע שכשבזק ב"ל יניחו כבל חדש , נפח התעבורה יגדל פי 5 זה שטות מוחלטת.

    אתם באמת חושבים שהקו יהיה רק לשימוש שלהם? אין להם מה לעשות עם נפח כזה. הם ישכירו חלק ממנו לספקיות אחרות ושוב נחזור לאותו מצב. (כן! אפילו כשיהיה חיבור רחב יותר לחו"ל לכלל המשתמשים).

  17. אז מה אני אמור לעשות עם "חבילת בסיס"? לקרוא חדשות ולשלוח מיילים?

    וחוצמזה, כאשר מתחילים להחיל TS על שירותים מסוימים אני כבר לא מקבל את רוחב הפס שהובטח לי.

    בין אם זה טורנטים, RS ודומיו או כל שירות אחר.

    אז מה הצעד הבא? כמו שדוחפים לאנשים חבילת כדי שיקבלו מהירות נורמלית לחו"ל, נתחיל גם לקנות חבילות הורדה?

    הגיימר הזה הוא אחד ההונאות הכי גדולות.

  18. ההיפך

    גביה לפי שימוש זה הפיתרון האידיאלי

    חבילת בסיס של 5-10 ג'יגה לחודש מול ספק האינטרנט. כאשר מגבלת המהירות נקבעת רק על ידי חבילת התקשורת שברשותי.

    זה הדבר האידיאלי ל80 אחוז ואולי אף יותר מלקוחות האינטרנט הפרטיים בארץ.

    כל ג'יגה עודף מעל זה, (או בחבילות מתומחרות מראש) צריך להיות משולם בנפרד.

    זה לא הפיתרון האידיאלי לשום דבר.

    אתה משלם X ש"ח בחודש על משהו מסוים, אז אתה אמור לקבל אותו (כל החודש, כל הזמן).

    כשאתה הולך למכולת ומשלם Y ש"ח על תריסר ביצים, כמה אתה מקבל? 12.

    ולפני שאתה בוחר איזו תבנית לקחת אתה בודק אם יש ביצים שבורות או חסרות. כי אם כן, מה תעשה? תבחר תבנית אחרת.

    והנה, הגעת הביתה כולך מתרגש להכין חביתה. לוקח ביצה ושובר אותה והפלא ופלא! אין בפנים כלום!

    עכשיו תגיד לי שלא היית מתעצבן כי שוב "דפקו" אותך.

  19. היה לי ראיון עבודה אצל יבואן חיפשו בעיקרון " תומך טכני בפון " שמבין בניידים 80 אחוז מהעבודה בפון ו 20 אחוז במעבדה תיקונים , שהמנהל ראיין אותי הוא שאל אותי כל מיני שאלות שקשורות למערכת ההפעלה WIFI ואחר כך אמר ככה לא ממש הבנתי למה הוא התכוון " אתה לא מתאים לעבוד בפון נראה לי שאתה יותר מתאים למעבדה אם תביא לי המלצות אני מקווה שאתה תהיה טכנאי במעבדה " .

    לא הבנתי את הקטע של לענות לפון ? הוא שאל שאלות ועניתי האמת שבפון 95 אחוז מהמוקדניות שם היו נשים ;) לא הבנתי למה ? אולי זאת הסיבה ? :facepalm:

    בקיצור אמרו לי שאני מתאים רק למעבדה לתקן הבעיה שהם רוצים לשלם בין 5 - 6K ברוטו ואני כתבתי להם במסמך שמילאתי שאני מעוניין ב 7.5K ושהמשכורת האחרונה שלי הייתה 10K ירדתי ב 25% מהמשכורת המקורית לרדת ב 50 אחוז אני לא יודע אם אני אהיה מסוגל , צריך לתת להם תשובה עד יום ב' גם הבחורה בכח אדם לוחצת אותי " תגיד 5 שלא תאבד את העבודה " מה הקטע שלה ? העיקר שהיא תקבל את החוזה לא מעניין אותה ממני

    חבוב, צא מהסרט שאתה חי בו.

    אתה מדבר כאילו יש לך ידע ששווה זהב. בסך הכל תיקנת .

    ואני לא קונה את השטויות האלו שמחשבים ניידים הם יותר קשים לתיקון - אני החלפתי מסך LCD ואני לא עברתי מבחן של .

    קח את העבודה שהכי מתאימה לך מבחינת תנאים (כן כן, תנאים... הכל חוץ ממשכורת) ותקווה למצוא עבודה טובה יותר בהמשך.

  20. אני אמנם לא מתחום הגרפיקה אבל מנסיון על תוכנות CAD, ההבדל המהותי בין כרטיס ייעודי לרגיל הוא ב"נוחות" בזמן עבודה שוטפת.

    גם ברינדור עם PHOTOWORKS ודומיו, נראה שכרטיס המסך אינו נוטל חלק משמעותי מהעבודה.

    אם בכל זאת תרצה להשקיע בכרטיס שיאפשר לך לעבוד בצורה יעילה עם מודלים מורכבים, ראה להלן:

    http://www.tomshardware.com/reviews/amd-firepro-v8700,2154-6.html

    וד"א, אני מחכה ל V7700 שהזמנתי מ NEWEGG ב 200$, כאשר המחיר הכי זול שמצאתי בארץ היה בסביבות ה 4000 ש"ח.

    http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814195061&Tpk=v7700

×
  • צור חדש...