תוכן guyshacht1 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

guyshacht1

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    34
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי guyshacht1

  1. חבר'ה אני צריך יעוץ,

    המפרט שלי עכשיו כמו שאתם רואים בצד הוא איך לומר גבולי מינוס, אני משחק ברזולוציה 1024X1280 על Med-High ואני לא יכול לומר שהמשחק רץ לי על הפנים, כי הוא רץ, ולפעמים הוא רץ יחסית חלק, רק בנסיעות מהירות או במקומות שאני רץ עם הרבה אנשים המשחק מקרטע, המעבד שלי עובד ב-3Ghz ואני לא יכול יותר בגלל הזכרונות שעוברים ב750 במקום 667 במקור וזה כבר הרבה מעל התדר המקורי שלהם, אני בטוח שאי אפשר להמשיך עם OC, הקירור שלי הוא דווקא טוב, איזה עוד דברים אני יכול לעשות חוץ מלהוריד גרפיקה ורזולוציה, דבר שלא עוזר אלא רק עושה יותר תקיעות?

    תודה.

  2. (אני לא מדבר על פריצות, אלא על שיטות שיווק של רוקסטאר)

    אז יפרצו את ההגנה החדשה, אבל זה יקנה לרוקסטאר עוד זמן. תחשוב על זה שאחרי שאתה מחכה המון זמן למשחק, אתה מקבל רועדת וכו'. מחכה עוד יומיים ומתפתה לקנות אותו. מישהו פורץ את המשחק, אתה מדליק אותו ואז מגלה שהמשחק מקרטע - פתאום רוקסטאר משחררים פאץ' שעובד רק לגרסה המקורית (שיש בו גם הגנה נגד הקראק שעשו) ואתה מאוד מתפתה לקנות אותו - כאן הם הרוויחו עוד המוני לקוחות פוטנציאליים, רק על ידי דחייה של פריצת המשחק בכמה ימים.

    אתה צודק ב100%..

  3. רק לי נראה העניין תמוהה? הם בדקו את המשחק באלפי מחשבים עם אלפי מפרטים (כדי לוודא את הדרישות שהם מפרסמים) ובדרך הם מפספסים את העובדה שהמשחק מקרטע?

    זה נראה כמו פעולה מכוונת: רוקסטאר מחכה שהקראק העובד המלא הראשון יצא, אז מודיעה שבעיית הPERFORMENCE היא באג, משחררת פאץ' קטן שפתאום גורם למשחק לעבוד כמו קסם, ובאותו זמן בפאץ' הזה כלולה הגנה חדשה שמנטרלת את הקראק שיצא?

    ואחרי זה יפרצו גם את ההגנה החדשה, אתה לא חושב?

  4. איכס, ציפיתי לכ"כ יותר, משחק גרוע.

    השתעממתי בו כבר בשלבי התחלה, אתם יודעים מה עשיתי? הלכתי לאמצע איפה שמקבלים את המשימות, עשיתי שם טבח-המוני, הרגתי לפחות 100 איש בלי הגזמה עד שלא נשארו לי תרופות והצילו אותי, שחזרתי לשם ראיתי את כולם על הרגליים כאילו לא קרה כלום, משחק מסריח, חוזר על עצמו, מעפן ביותר. לא שווה שקל.

  5. טוב, אני חוזר בי.

    ברגע שעוברים את הקטע המעצבן של ההתחלה של קורדון ואתה מתחיל לקבל נשקים נורמלים המשחק הזה פשוט נהיה א-ד-י-ר!!! עכשיו זה הגיוני יותר שאתה יורה על מישהו כדור לראש הוא מת על המקום.. שאתה יורה על מישהו צרור ממרחק 200 מטר הוא באמת מת.. סופסוף המשחק נהיה ריאליסטי יותר

  6. טוב סעמק, הקטע הזה מתחיל ממש לעצבן..

    אני תקוע איפה שדיברתם עם זה עם התת-מקלע.. אבל בכלליות למה שאני מרוקן למישהו 20 מחסניות של שוט-גן לתוך הראש ממרחק של 2 מטר הוא ממשיך ללכת וזה לא אפילו מגרד לו ושלא נדבר על רימונים אני מתערב שגם אם אני אתקע לו בתוך הפה רימון אחרי זה ירוקן 8 מחסניות של אקדח לתוך העיניים מטווח אפס זה לא יזיז לו.. אבל שאני מתחבא מאחורי 7 שיחים ואבן והוא יורה עלי ממרחק 2 קילומטר 2 יריות ואני כבר מת.. מה נסגר עם זה?

  7. לא יודע מה איתכם, אבל עם המערכת ה"ישנה" שלי הצלחתי להריץ את המשחק ברזולוציה 1024X1280 על Maximum וכל הפילטרים עד הסוף באופן שחיק.. מכיון שרציתי חלק לגמרי הורדתי ל-High והשארתי את כל הפילטרים וזה רץ עכשיו חלק רצח, ואני עוד בויסטה 64 שתבינו.. לא יודע מאיפה הפליצו את כל דרישות האקסטרים האלו..

    ולגבי המשחק, אני בינתיים ממש נהנה.. תקוע בשלב שעוברים לCordon עם אלה שמרססים אותך מתוך הבניין.. בגדול משחק מעולה.

×
  • צור חדש...