תוכן DenisF - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

DenisF

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    108
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי DenisF

  1. ידידי היקר,

    הצעתי לך שוב ושוב מעמוד 3 (שים לב שאנחנו כבר הגענו לעמוד 8, יש מצב שעד שאני אלחץ על "שלח תגובה" אתה תוסיף לפחות עוד שלוש הודעות שיקפיצו את זה לעמוד 9 אפילו) לפתור לך את הבעיה המאוד קשה. אך אתה מתעלם סדרתית מכל תגובה שלי אליך וממשיך להפציר שאתה הולך להזמין מישהו לראיון עבודה במק'דונלדס.

    את האופי האמיתי שלך כבר הראית. אפילו שיש כאן מספר לא מבוטל של אנשים שעומדים בצד שלך של הגדר אי אפשר להתעלם מכלל ההודעות האחרונות שמראות באופן ברור לחלוטין שאתה סתם מושך ועושה פה הצגה תקשורתית אשר המטרה היחידה שלה היא להשמיץ בפומבי את חברת KSP בע"מ. (אשר, אגב, עדיין לא הגיבה פה באופן רשמי. למי שעדיין לא מעכל את החתימה שלי)

    רצית התנצלות? קיבלת

    אמרת שחסר לך כבל? הצעתי לך לפני 50 הודעות מיותרות שאני אשלח לך בדואר. עכשיו הצעתי להיפגש איתך באיזור ניטרלי של נתניה ולתת לך שלושה כבלים כאלו בחינם. כדי שיהיה לך גם לשלושת המחשבים שתקנה בעתיד (ואני מרחם על אותם אנשי מכירות שיהיה להם עסק איתך) - אתה עדיין מסרב. או פשוט מתעלם מההצעה שלי.

    אני הבנתי עוד מההודעה הראשונה שלך שכל המטרה כאן היא הוצאת לשון הרע ושאתה בכלל לא מעוניין בשום פיתרון שיציעו לך - הרי הנה הוא הלקוח הישראלי הטיפוסי שאני פוגש כל יום. רק שבמצב של פנים מול פנים לא היה לך האשכים לדבר איתי ככה כי מהר מאוד היית מבין שללקוחות כמוך אין לאף אחד בענף הזה סובלנות וסבלנות.(כן קנית מחשב ב4000 ש"ח שקר כלשהו. אך היחס שלך לא מגיע אפילו מלקוחות שקונים מחשבים בסכומים פי שלושה יותר)

    אבל מאחורי המקלדת כולם גיבורים.

    אגב, בכל סניף של הרשת מוצגים בגדול שלטים במחסן ועמדות המכירות "הלקוח מתבקש לבדוק את תקינות המוצר לפני עזיבתו את הסניף". על דפי A3 בכתב ענק. אי אפשר לפספס. למה לא בדקת את תוכן הקופסא או המחשב לפני עזיבתך הביתה?

    אצלי אנשים בודקים ואף מבקשים פתיחת המחשב לפעמים על מנת לאמת תאימות החלקים בחשבונית. שלא לדבר על פתיחת קופסאת הכבלים והמתאים הנוספים.

    או שראית עוד בסניף נתניה שחסר לך משהו והחלטת במקום לבקש בו במקום - לפרסם את זה באינטרנט ולנסות לסחוט דמעות ממישהו?

    מתאם DVI-VGA אולי לא ידעת שאמור להיות, אולי כן. אבל כבל חשמל זה משהו מאוד יסודי ובסיסי. אין מצב שהיית מפספס שאין שם אחד כזה.

    תגובתך?

  2. תגיד לי מה אתה הית עושה?

    אני לא אשפיל את עצמי ואשלם על כבל שאני אמור לקבל או על מתאם שאני אמור לקבל

    אני לא אקבל תשובה כמו "היצרן לא הכליל את המתאם" תחת שלי!!! קניתי ממך! שילמתי לך עוד כסף על הרכבה! ובדיקה!

    למה אני משלם כסף על הרכבה ועל בדיקה? מה אני לא יכול לחבר ברגים? מה אני לא יודע לחבר לחשמל?

    שילמתי להם על בדיקה כדי שהם ירכיבו לי את המחשב יוודאו שהחלקים תקינים ועובדים וקיימים

    הם הם מביאים לי מחשב "מוכן" ולא מביאים לי את הכבל של החשמל ואז שולחים נציג זוטר (באישור או לא באישור) לכתוב לי כאן שהם לא הביאו לי את המתאם כי היצרן לא הכליל אותו אז קודם כל שיגידו סליחה שהם עשו את הבדיקה לא נכון.... אבל דניס בכלל לא מודה בזה עד עכשיו..... ועדיין לא קולט שהוא עושה נזק תדמיתי לחברה שהוא מנסה לעוזור לה... בגלל זה בדיוק דניס... גם מנכ"ל משלם ליועץ תקשורת... כדי שהוא לא יצא צ'יפס כמוך וגם לדעתי הגיע הזמן שאתה תפסיק לכתוב שטויות ולהאשים את יפן בטעות אנוש קטנה שאפשר גם להתנצל עליה כמו במדריך ששלחתי לך :screwy:

    ניסיתי, קראתי, קראתי עוד פעם. אני עדיין לא מבין מה לכל הרוחות אתה רוצה ממני. שאלתי אותך שאלה פשוטה מאוד:

    אתה יודע מה, הגיעו מים עד נפש. באמת. זהו

    ספרתי כמה כבלי חשמל מיותרים יש לי בבית - 3

    מחר בצהריים אני בנתניה. אין לי בעיה להיפגש איתך בפיאצה לתת לך אותם.

    אתה רוצה את הכבלים? כן או לא?

  3. דן,

    תסלח לי שאני לא מצטט ומגיב לכל מה שאתה כותב, אם כי תגובה כזאת תהיה בגובה של מאות מילים וקשה לקריאה (או: TL;DR)

    בקרצה - הצעתי בלי שום קשר לסניף נתניה, באופן אישי לשלוח לו את הכבל (איפשהו בעמוד 4 בערך ושוב עמוד אחד אחר כך). על חשבוני. הוא עדיין לא רוצה. כי זה אני שולח ולא החברה :nixweiss:.

    ואורן,

    צא מהסרט. וזה נאמר בנימה מאוד אישית.

    באמת שאני לא יכול לכתוב את זה בשום צורה אחרת.

  4. דן,

    אני לא אכנס לאופי השיחות והתנהלותן של אורן מול החבר'ה שדיברו איתו בסניף נתניה ובחברה. אני הרי יודע רק את התנהלות השיחה מהצד שלהם, ואם אפרט אותו פה זה יהיה ירידה לפרטים אישיים על הבחור. בזה אני לא מעוניין.

    יתרה מכך - יש עובד בסניף נתניה שגר בדיוק שני בלוקים ממנו. לשלוח כבל עם אותו עובד זה גם אפשרות אך הבחור לא רוצה כבל - הוא רוצה פיצוי.

    תאמין לי שאם היה מדובר באמת בכבל זה היה נסגר עוד לפני סוף השבוע.

    בחברה עם כל כך הרבה עובדים במערך השירות והסניפים קשה לדעת מי בדיוק דיבר עם "אורן" ועל מה ולמה. לא יודע מי ואם בכלל אמרו לו "ללכת לתקן את מה שכתב בHWZ" אם כי אני לא מכיר יותר מדי אנשים מהרשת שבכלל מבקרים פה. אבל לנקודה הזאת אני לא אתייחס.

    היו מקרים בעבר שבסניף שלי אנשים שהיו להם בעיות כאלו ואחרות להגיע לקחת חלק כלשהו או אפילו מחשב מתיקון וכדומה - הסעתי להם אותו אחרי העבודה. ברכב הפרטי שלי - לא החברה. הוצאות הדלק כמובן לא מוחזרות וכו'. אבל אלה היו אנשים שבפשטות באו וביקשו פתרון. לא כאלה שמנסים לסחוט פיצוי על עוגמת נפש שנגרמה כתוצאה מחוסר כבל חשמל.

  5. לדעתך האישית אני אמור להתייחס לתגובה שלו בתור "התגובה הרשמית" של רשת שיש לה 22 חנויות ואמורה להיות המחשבים המובילה בארץ עם ותק של 16 שנים

    אז החלטתי לא לשנות ולשלוח להם מייל נוסף ביקשתי מהם פיתרון לנושא הכבל והמתאם ואני ממתין לתשובה מהם

    (אני מאוד מקווה שהם גם יציינו שם שהם מתנצלים על התגובה המבזהעם ההפניה לפסיכיאר :facepalm: או לפחות שיבהירו לי שדניס הוא לא נציג שלהם... ושהם לא שולטים בו.... בכל מקרה אין לי כוונה למסור לו את הכתובות שלי ואם הוא באמת היה נציג של החברה הוא היה יכול להיתקשר ולהציע לי את אותו הדבר הרי אני מכתב אותם באימייל למה שאני כותב כאן חשוב לי שהם יראו הכל שלא אצטרך להסביר את עצמי פעמיים....)

    אתה סותר את עצמך (באדום). כשנוח לך אז אני כן נציג וכשלא אז לא?

    חבוב, רד מהעץ שעלית עליו. אף אחד לא יפצה אותך בסיאט איביזה TSI חדשה בגלל ששכחו לתת לך כבל חשמל ומתאם. שכח מזה.

    את השם והכתובת יקח לי בדיוק 30 שניות למצוא, רק תגיד שאתה רוצה את זה בדואר. תקבל.

    אתה חוזר וחופר (כן, חופר. אחרי שכבר הוצע פיתרון אתה עדיין ממשיך בשלך ומתקיף גם בטלפון, במייל וכאן. אני מבין שאתה בשוונג אבל הגזמת) ואתה כל הזמן מבקש התנצלות - שאגב פורסמה עוד בעמוד הראשון. אני אצטט:

    תגובת סניף נתניה כלהלן:

    1)מצטערים על כבל החשמל, הכבל המקורי של הספק לא מתאים לארץ. הוציאו אותו אך שכחו להוסיף אחר

    עוד משהו?

  6. צ'ה צ'ה צ'ה, תודה, האמת שביקשתי הסרה של הכינוי עוד אתמול. אולי זה יתן קצת פרופורציה למי שקורא את התגובות שלי. אף על פי שהיו יחסית מתונות עד כה.

    בכל אופן הצעתי עדיין עומדת בעינה ללקוח.

  7. עדיין לא הבנתי מה תפקידוש ל דניס

    הגבתי לך לפחות שלושה פעמים שאני זוכר. תזכיר: עובד בסניף חדרה. לא מנהל של שום דבר ולא נציג של ההנהלה.

    ולמה מצד אחד הוא מגיב בשם הרשת ומצד שני מקלקל אותו.

    מי אמר שאני מגיב בשם הרשת? תקרא את החתימה שלי. (החלק השני)

    דניס אם אתה משחק אותה נציג הרשת, תהיה פוליטיקלי קורקט, יש בעייה שותקים אומרים יפה סליחה והלקוח נעלם.

    לא "משחק" שום דבר. תקרא טוב טוב מה רשום לי מתחת לשם. "עובד KSP מחשבים" לא בעלים ולא שום דבר דומה. מי שרוצה פוליטיקל קורקטנס וסליחות שיתקשר לסניף שיש לו בעיה איתו. או לשירות הלקוחות.

    לא נציג הרשת? אל תגיד בכלל ותגיב לנושאים כמו גולש רגיל.

    שוב, ראה את החתימה שלי.(החלק הראשון הפעם)

    תגובותיי באדום

    אם זה עדיין לא ברור בפעם המאה: אני לא מגיב בשם הרשת אלא אם זה רשום בפירוש. זה שאני עובד בKSP לא אומר שכל תגובה שלי צריכה לעבור צנזורה צבאית שבודקת כל מילה ומילה בדקדקנות. מצידי אם זה לא נאה למישהו שישים סלוטייפ באזור של המסך שרשום לו "עובד KSP מחשבים" כשהוא קורא תגובה שלי לנושא כלשהו. תאמין לי שזה יתעכל הרבה יותר בקלות

    ואם זה יגרום לסיום הפרשה הזאת ולסוף הקונספירציות שמתרוצצות פה אני מתנדב בזאת לקחת את כל מה שחסר לבחור בחילה ולשלוח לו את זה בדואר רשום הביתה. להבהרה: אני אישית. לא הרשת, לא סניף נתניה, לא סניף חדרה ולא השירות. אני ברמה האישית. עכשיו אפשר להירגע בבקשה?

  8. Nemesis, מספיק אני מהלך על קליפות ביצים ליד האישה - אני לא רואה סיבה לייפות דברים יתר על המידה במקרים כאלו.

    לא שאני מנסה להצדיק את סניף נתניה (אני לא עובד שם) אבל אליי לסניף מתקשרים עשרות אנשים בחודש ששואלים מה היה התוכן של הקופסאות והאם דבר כזה או אחר היה אמור להיכלל ביחד עם המחשב. חלקם הנכבד אף אפילו אחרי שראה את כל תוכן "קופסת השאריות" שהם מקבלים עם המחשב ברגע קבלתו בחנות. הכל אפשר להסביר בצורה מכובדת לשני הצדדים. תבינו שאף אחד לא גונב את המתאמים האלה ומוכר אותם בשוק השחור בעזה תמורת מיליונים.

    עכשיו בין להתקשר לסניף נתניה ולשאול למה היה חסר כבל חשמל, מתאם, כבל או כל דבר אחר - ולבין לכתוב על זה תחביר של 100 מילים בפומבי בלי בכלל ליידע את החנות על אי-שביעות רצון יש מרחק די גדול. (אם כי אני חייב לציין שדבריו לא נכתבו בצורה השמצתית כפי שכל נושא לגבי KSP נכתב בדרך כלל)

    את כל הסיפור הזה היה אפשר למנוע בשיחת טלפון אחת שהייתה מבהירה הכל. אבל מה - נהיה ישראלים עד הסוף. דפקו אותנו בכבל חשמל אז נדפוק בחזרה.

    נו באמת.

    שימו דברים בפרופורציה. זה כבל חשמל. די לנפח כל עכבר למימדים של הר.

  9. מר סופר-חור-ישבן היקר:

    בדקתי את הלינק מNewEgg, בדקתי את הפרטים על הכרטיס גם באתר של ספיר. הצדק איתך - צריך להיות שם מתאם.

    אחרי זה פתחתי ארבעה אריזות שיש לי כרגע של הכרטיס המדובר - בשלושה מהם היו המתאמים אך באחד לא.

    ארבעתם היו סגורים במדבקה של ספיר והיו חדשים לגמרי. גם סינים עושים טעויות מסתבר..

    אם ללקוח חסר המתאם המדובר הוא יקבל אחד כזה בצירוף כבל החשמל שאותו יגיע לקחת בסניף. זה באמת לא בעיה.

    Weihenstephan, (כי לא הצלחתי לעברת את השם שלך)

    מספר 5 היה בתגובה ל"האם אני סתם פרנואיד ואני לא אמור לקבל עם המחשב את כבר החיבור לחשמל?"

    אם הבחור נכנס לחרדה עמוקה בגלל כבל קומקום אולי זה מעיד על בעיה ואולי לא וסתם בא לו לפרוק עצבים בפומבי. ככה או ככה אפשר לטפל בזה.

  10. תגובת סניף נתניה כלהלן:

    1)מצטערים על כבל החשמל, הכבל המקורי של הספק לא מתאים לארץ. הוציאו אותו אך שכחו להוסיף אחר

    2)הלוח וכרטיס המסך התנגשו באיזור חיבורי הSATA. הייתה אפשרות להישאר עם הלוח המקורי אך להריץ את המחשב בלי דיסקים. מכאן הבחירה ברורה.

    3)כל נייר כזה או אחר שהיה עם החלקים קיים בקופסא של לוח האם. אם לא הגיע מתאם VGA-DVI זה בגלל שהיצרן לא הכליל אותו

    4)לקח הרבה זמן להרכיב המחשב בגלל שהלקוח ביקש לשלוח לו "בקשת אישור החלפה ללוח אחר" במייל. החנות חיכתה לאישורו במשך שלושה ימים

    5)http://www.wikihow.com/Help-Cure-Your-Paranoia

    יום טוב.

  11. אני רוצה להבין ,האם אתה מאיים עליי ?

    גם אם תגדיל את הכתב לגודל 74, תשנה את הצבע שלו לאדום ותצבע אותו מבפנים בנצנצים צהובים יהיה לי רק דבר אחד להגיד לך;

    http://www.netlaw.co.il/it_itemid_5246.htm

    אם כבר בחוק עסקינן - ברור לך מה זה אומר על כל השטויות שרשמת פה, נכון?

  12. lev, אלו רק כרטיסי הMID. מבחינת המיקום שלהם בסדרה הוא כמו ה5750/5770 של ימינו. בעצם נותן ביצועים כמו של כרטיסי ה HIGH מהסדרה הקודמת במחיר של כ30% פחות.

    מה גם שכל הבדיקות נעשו בעזרת בטא - הביצועים הולכים להשתפר משמעותית בחודשים הבאים.

  13. איזה יופי - עוד נציג רשמי של עסק מכובד (או לפחות נרחב) שאין לו שמץ של מושג מה אומר החוק במקרים כאלה.

    תקנות החוק להגנת הצרכן, סעיף 17: "זכויות הנתונות לצרכן על פי תקנות אלה או על פי תעודת האחריות או חוזה השירות, לגבי טובין אשר הבעלות בהם הועברה לצרכן אחר, יהיו נתונות לנעבר."

    שום דבר שתגיד או שתחתים עליו לקוח פלוני לא ישללו ממנו את מה שהחוק מבטיח לו.

    מצטער אין לי מספיק זמן פנוי על הידיים בשביל ללמוד בע"פ את חוק הגנת הצרכן. :nixweiss:

    מה שכן אני מזמין אותך לעבוד יום אחד מאחורי דלפק שירות לקוחות ולנסות להסביר למר ישראלי שיש איזשהו סעיף 17 באיזשהו מסמך ממשלתי שאומר שהגבלות האחריות תקפות לגבוי. בהצלחה. (כי הרי כל חוק ותקנה אפשר להפריך עם טענה של "תראה לי איפה אני חתום על זה" בארצנו מסתבר)

    אגב ציטוטים:

    http://www.netlaw.co.il/it_itemid_5246.htm

    שים לב ל"27 - יא", ו53 עד 57.

  14. לא יודע מה איתכם, אבל החל מלפני כמה חודשים, כל פעם שאני קונה בKSP (גם אם מדובר ברכישות קטנות של עד מאתיים שח) תמיד מחתימים אותי שם ת"ז וחתימה על העותק של החשבונית. מה ההיגיון בזה, אין לי מושג... ולגבי איסור העברת אחריות - אני זוכר את הסעיף הזה מהתקנון שלהם, אולי דניס ישפוך קצת אור על הנושא.

    הסיבה היא פשוטה. הלקוח המקורי חותם על תנאי הגבלת אחריות (כגון נזק פיזי, כח עליון, אחריות על מידע וכו') כשהוא קונה מוצר כלשהו.

    כשהוא מעביר את הפריט ללקוח שני בפועל, אפילו אם החשבונית המקורית קיימת אצל הלקוח השני - הוא לא מחויב לאותם תנאי אחריות.

    במילים פשוטות יותר אותו מר ישראלי יכול לבוא לרשת KSP ולדרוש החלפה של פריט שמנופץ לחתיכות, כי הרי "מה אני לא חתמתי על שום דבר שאומר שנזק פיזי מבטל"

    הגבלת האחריות ללקוח המקורי בלבד נועדה למנוע מצבים אלו.

  15. כי הוא עושה עבודה קשה וגם ככה החיים בארץ ממש לא קלים לאנשים צעירים שזה מקור הפרנסה היחיד שלהם.

    אוי. לעובדי העירייה שעובדים בשמש כל היום ואוספים זבל \ מסדרים גינות גם צריך להשאיר?

    הרבה יותר מתיש מליסוע על טוסטוס.

  16. לדעתי אין בנושא הטיפים שום "תקן" הכל תלוי בבעל המאה.

    מקרה אחד היה לי שהזמנתי פיצה וחיכיתי כמעט שעה וחצי שהיא תגיע. (הם הודיעו מראש שיש מלא הזמנות אז זה יקח יותר זמן מהסביר) מה שכן בתור עלבון מוסף היא הגיעה קרה לגמרי בגלל שאת הבקבוק שתיה השליח שם ביחד עם הפיצה. הסברתי לו את המצב יפה ולא הסכמתי לשלם עליה. מאותו מקום אני לא מזמין יותר גם אם יתהפך העולם וזאת הפיצריה היחידה שתישאר עומדת בעינה.

    מצד שני אני מזמין כמעט כל יום אוכל ממקום מסויים. את הכריך לוקח להם 5 דקות להכין והשליח כל פעם עושה את דרכו בחדרה תוך 5~7 דקות מקסימום. שזה לדעתי סוג של הישג בשעות העומס - לו אני משאיר כל פעם.

×
  • צור חדש...