תוכן ggg456 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ggg456

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    302
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי ggg456

  1. רעיון טוב.

    חחח האמת ניסיתי למצוא לי עם הספק כזה בחיים לא חשבתי על ספק מחשב. אני הולך לעשות לי גם אחד :lol:

    לכל ספק רגיל יש מסילה של 10A ב- 12V? או שמצאת משהו מיוחד?

    רק שאלה קטנה: כמה זמן לוקח לרדיו לאבד את ההגדרות מרגע ניתוק הכוח?

  2. הגיונית, לא יייתכן שתמצא שם כמה הממורי צורך. אין צורך במידע הזה.

    יכול להיות שתמצא כתוב עליו הספק/צריכה במצב stand-by ואז אולי תוכל לדעת כמה הוא צרוך כשהוא מכובה (הכוונה גם לממורי)

    אני אישית גם חיברתי רדיו דיסק של פיוניר לבטריה 12V 9AH ועבד מצויין. חשבתי על על הרעיון להכניס למחשב אבל נבהלתי כשכתוב עליו 10A צריכה. ספק נורלמלי של מחשב בחיים לא יעמוד בזה. לא שלי לפחות (זה יוצא שהוא צורך 120W)

  3. שמע הכל פשוט מושלם!! :o את כל מה שאמרת אתה יכול לעשות ומומלץ לפי דעתי זה רק ישפר את החוויה... אה ועוד דבר אחד אני המקומך הייתי קונה איזה פחית ספריי כסף תואם למארז, וצובע את הכונן האופטי. יש לך גם מדריך לזה באתר: http://hwzone.co.il/guides/dvd_paintjob/

  4. והם עוד חושבים שמישהו יקנה את זה מהם :kopfpatsch: לא שווה בגרושש, אבל אם היה ניתן למכור אותו באותו מחיר בלי התחייבות מצעבנת, אז היה שווה. מה שיותר מעניין הוא האם מוכרים אותו עם עברית, כי אין אותו עדיין בארץ עם עברית.

    ולבגי מערכות הפעלה - בבזק מוכרים אותו מותקן עם מה שמאיט מאוד את המחשב) כאשר הוא מיועד למערכת של לינוקס. גם במפרט שלו באתר , כתוב Operating System :Linux

    Windows compatible

    מה שאמור "להדליק את הנורה האדומה", אני אומר שזה אותו סיפור עם הטלויזיות מסוג פלאזמות למי שמכיר, שגם כתוב עליהן HD compatible שזה סתם חרטה ולא באמת HD.

    קישור: http://eeepc.asus.com/global/product.htm

  5. אולי אני לא הבנתי נכון....

    "במסגרת הקמפיין, בזק תשווק באופן בלעדי ללקוחותיה מיני לפטופ (מחשב נייד קטן במיוחד) של חברת במחיר של 39.90 שקלים בחודש בפריסה ל 36 תשלומים שווים. סה"כ עלות המחשב כ 1436 שקלים. גודל המחשב 7 אינץ', משקלו 920 גרם בלבד ובנפח של 4 ג'יגה בייט. הניידים מגיעים בצבעים לבן ושחור"

    הם מתכוונים שחייבים לעשות פריסה? לא ניתן לשלם בפעם אחת וזהו? כי אם יש התחייבות אז זה שכתב מעלי צודק, זה הטריק הכי דפוק בעולם.

  6. יש לך אולי קישור? זה די מעניין שדווקא בזק מוכרים אותו ועוד ב-1500 שקל (זה בערך המחיר בחול)

    לגבי המפרט והשימוש בו, אינני יכול לענות לך כי אני לא ממש מבין במפרטי מחשבים ניידים. מה שכן אני יכול להגיד לך, הוא שהמחשב מספק את הצרכים הביסיים - נגינת מולטימדיה (תקנו אותי אם אני טועה) קבצי דרך איזושהיא של , אינטנט, סקייפי, מסנג'ר ועוד כמה דברים (גם יש WIFI).

  7. אוקי. רק דבר אחד לא הבנתי - מדוע יש לך בכרטיס הזה שתי לדים? למה זה נחוץ?הכרטיס הזה לא יושב בתוך המחשב?

    ואם אתה בבעיה במציאת כבל של 25 גידים- נסה כבל שרתים ענקי כזה - פעם קיבלתי כזה לידי, וחתכתי את שתי קצוותיו עד שהנתי שזה כבל מיוחד כזה או של שרתים או של לא יודע מה... החיסרון הוא שכבל כזה עבה מאוד מאוד (סנטימטר וקצת)....

  8. שאלה- אני חושב שהכי מתאים לשאול פה כי פתחתם אשכול מיוחד לשירנקים חחחח

    אם אני מחמם שרינק קטן- (לא גדול מידי אני לא עושה שרינק לכבל IDE) ניתן לחמם אותו בעזרת החום של המלחם??

    כאילו לשים את שני החוטים קצת מעל המלחם שהם יתחממו - האם זה יספיק ?

    או שכבר כדאי לחמם אותם עם הגז של הכיריים וזהו?

  9. ממש מדהיםם !!!

    אתה עושה פעם ראשונה וזה עוד יותר מדהים !!

    רק שאלה אחת - אני מתכנן לעשות פעם ראשונה ואין לי כל ניסיון בדרמל (אני גם רצה לקנות דרמל של wolf חשבתי שהוא יתקלקל לי פעם רא שונה שניאיעבוד איתו אבל ראיתי שעבדת עם דרמל של wolf הרבה אז עכשיו אני לא דואג) האם אני יצליח או שלא כדאי לי לעשות??

×
  • צור חדש...