תוכן אישי555 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אישי555

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    947
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי אישי555

  1. לחפש בזאפ אבל לשים לב, במיחזור יש כאלה שרק שופכים פנימה אבקה ומוכרים, ויש כאלה שממש מחליפים חלקים או מביאים מוצר מוכן מחו"ל.

    האפשרות השניה יקרה טיפה אבל הרבה יותר משתלמת כי הטונרים מספיקים לכל ההדפסות ולא מפסיקים באמצע

    בדיוק בגלל העקיצות האלה אני חושש.

    יש לכם חנות ספציפית שאתם יכולים להמליץ עליה?

    האם צריך להגיע פיזית או שמזמינים דרך האינטרנט ומקבלים בדואר?

    מה עושים עם הטונר שאצלי? נותנים להם אותו?

  2. כמו שזה נשמע פותח הדיון ביקש מצעדים לכיוון שנות ה-90 ולכן הרשימה שהבאתי לא ממש מתאימה לפה (שפותח הדיון יתקן אותי אם אני לא צודק)

    אתה צודק.

    האוספים שאתה מדבר עליהם הם של טראנס פסיכודלי לא נראה לי שזה הסגנון של הטראנס שהבחור מבקש (JAM & SPOON)

    הוא מתכוון יותר לTrance /House Trance Progressive

    והרשימה הזאת דיי מתאימה

    "לא באמת המוסיקה שאתה שומע במסיבות"

    משפט מוזר

    Armin van Buren

    Markus Schulz

    M.I.K.E

    רק חלק מרשימה ענקית

    כל רשימה שלא כוללת את מה שנתתי לא הגיונית בעליל.


    אתם מכירים אוספים ספציפיים שיצאו בישראל או בעולם של טראנס? אפילו קישורים לאתר discogs יעזרו

  3. קודם כל אני לא יודע אם היו מצעדים ולכן אני שואל.

    דבר שני הכוונה היא למצעדי טראנס בלבד ולא במשותף עם שאר ז'אנרי המוזיקה (כי ברור שאין סיכוי לטראנס להתברג).

    וחוץ מזה בהתחלה דווקא כן היתה הצלחה מסחרית לטראנס, למשל: Dance 2 Trance - Power Of American Natives

    Jam & Spoon - The Age Of Love

    Odyssee Of Noises - Firedance (The Sunrise)

    וכמובן הישראלי Eyal Barkan - Good Morning Israel

  4. למה אתם מבלבלים ת'מוח? השכר הממוצע הוא בסביבות 7K. זה אומר שאם תבדקו את הנתונים האמיתיים תראו שכבה דקה של מנהלים שבגללם, ורק בגללם, הממוצע מגיע ל-7K. בפועל רוב האנשים משתכרים סביב 5-6K שזה 50% מעל המינימום. אז למה אתם מדברים שטויות?


    אבל יותר חשוב לי להעביר לכם את המסר הבא: גם אם נלך לקראתכם ונראה אנשים צעירים מרוויחים 10K, זה לא באמת כיף חיים. כמו שאין ארוחות בחינם כך אין משכורות גבוהות בחינם. מי שמרוויח הרבה נאלץ לעבוד הרבה, כלומר מעל 8 שעות ביום. וכל זה בשביל שתוכלו לנפנף בתלוש בפורומים. השתגעתם? לא עדיף להרוויח 30% פחות אבל לעבוד פחות?


    ונחזור רגע לשאלה המקורית: 1) תעודת בגרות היא חרטא (יש לך טעות כתיב :P ). היא בסה"כ סמל חיצוני. אבל היא קלה להשגה ולכן לא צריך לעשות "דווקא" ולוותר עליה. 2) את הכסף הגדול עושים רק בעסקים או בקומבינות

  5. לפותח התראד: המרוץ לתואר "הנחשב" הוא עוד דרך לשלוט בהמונים. היה עדיף אם היית מקדיש זמן לפתיחת עסק או השקעה. כתבו שרמי לוי הוא דוגמא בודדת של אדם שהצליח מבלי ללמוד אבל זה לחלוטין לא נכון. תבדוק בעצמך כמה מרוויח מנופאי בנמל, יו"ר ועד עובדי הרכבת, תלמידי כוללים, שיפוצניקים וכדומה. כך בחשבון שעבודה במשרד היא לא כיפיית לחלוטין! אבל בלי קשר לזה אני חושב שתעודת בגרות לא קשה להשגה ולכן כדאי ללמוד ולו רק בשל ההרגשה שעברת סף מינימלי של לימודים.

    בקשר ללימודים אקדמיים אני לא מציע לתכנן הכל מראש כי אתה לחוץ מגיל 18.5. יש אנשים שמשנים חוגים לאחר שנה בלימודים. הצעה שלי - בחר תחום כללי ותיכנס למים. את הבחירה המדוייקת תעשה לאחר מס' שבועות של תכל'ס

    אבל הכי חשוב זה הזמן, השנים הכי טובות של החיים הולכות לך, המוח כבר קולט פחות טוב וזה נעשה יותר ויותר קשה.

    דווקא לא נכון. קראתי שרק בגיל 25 המוח בשל יותר
  6. אגב, שימורים ומשקאות אנרגיה נמנים בין הדברים הכי פחות בריאים - ברגע שאתה עובר לשימורים ומשקאות אנרגיה מסין אתה כבר משחק רולטה רוסית עם החיים שלך.

    חחח במקרה קראתי היום כתבה על אריכות חיים (http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3517224,00.html). אני יודע שמשקאות אנרגיה לא בריאים אבל אני לא מוכן לחיות חיים יבשים ומרירים. אין שום פסול לשתות פחית אחת ליום.

    שימורים נחשבים בריאים לכן אני לא מבין למה אתה קובע שהם נחשבים ההיפך. האריזה מונעת התפתחות חיידקים/עובש/בקטריות או מה שלא יקראו לזה, וככה אתה יכול לדעת מה אתה מכניס לפה. לדוגמא בפחית טונה אין שום דבר פרט לדג+מלח+מים (או שמן). תקרא את רשימת הרכיבים בשניצל מוקפא ותראה את ההבדל.

    מכיוון שמדובר במוצרים עם תאריך תפוגה ארוך אני מוכן לשלם עבור משלוח אם בסיכום הכללי זה יצא זול יותר.

  7. כתבתי שזה רק דוגמא. חיפשתי מוצרים אחרים וראיתי שהם לא זולים ממה שנמכר בישראל. המשכתי לחפש מוצרים נוספים כגון משקאות ושימורים (כי אני אוכל הרבה ואם הייתי מוצא זול זה היה יכול לעזור לי) וגם כאן לא מצאתי מוצר זול.

    וחוץ מזה מה איכפת לכם אם חיפשתי בכוונה שימורים? :pissed:

    מי שקטנה הרבה המחיר הופך להיות משמעותי, ויש לזכור שמוצרים כאלה נשמרים חודשים ואפילו שנים מבלי להתקלקל. קופסת טונה הכי זולה עולה פה 3.70 שזה יוצא בערך דולר. שם המחירים מתחילים מכמעט 2 דולר. זה מאוד משמעותי למי שאוכל יותר מ-3 קופסאות בשבוע (אני מכין כל יומיים סלט המורכב מטונה, תירס וזיתים. כולם משימורים)

  8. גם לא מצאתי באיביי. אז למה אומרים שמוצאים שם מוצרים זולים?

    אני יכול לתת דוגמאות למשל משקה אנרגיה שאני קונה פה ב-40 שקל חבילה של 24 פחיות. גם לא מצאתי עסקאות טובות בשימורים כמו טונה. גם נעליים לא ממש זולות.

    יש חנויות זולות באמת?

  9. אני לא מבין את הנוער של היום, מצד אחד אתה רוצה לעבוד, אבל מצד שני "רק בעבודה שאתה אוהב", זה לא פועל ככה, אף אחד לא ייקח אותך לעשות ניסויים ברכבי יוקרה, מלצרות\משלוחים\מתדלק זה מה שיש, רוצה תעבוד לא רוצה על תעבוד.

    תשובה נכונה ומדוייקת

    לשואל: לגיל שלך אין הרבה אפשרויות פרט לעבודות שלא דורשות התמקצעות. אף אחד לא ייקח אותך או יכשיר אותך לעבודה משרדית כשאתה מודה שמדובר לתקופה קצרה.

    מכאן האפשרויות הן: קופאי, סדרן, מלצר וזהו נראה לי. שאר העבודות שתשמע שבני נוער מתקבלים זה בד"כ כי יש להם פרוטקציה.

    מה שכתבת על הקו"ח בסופר זה בולשיט. תתקשר למחלקת כ"א הראשית של שופרסל ותשאל אם יש מחסור בעובדים. לחלופין תמתין שבוע-שבועיים לאחר פורים ותפנה ישירות לסניף ותראה שירצו אותך בתור אורז. אוטוטו פסח והם יהיו עמוסים. כך גם יכירו אותך ותוכל להמשיך בקיץ כשחלק ניכר מהעובדים הקבועים יצאו לחופשה

  10. אתה צריך בערך 25-30 חלבונים בכל ארוחה, (במתכונת של שלושה ארוחות ביום).

    תתחיל ללמוד כמה חלבונים יש בכל דבר.

    על רוב הדברים כתוב, ועל מה שלא יש מידע שליף באינטרנט.

    לגבי אוכל לפני אימון: אני לא לגמרי בטוח כמה זמן לפני אימון זה אופטימלי.

    מצד אחד אתה לא רוצה לאכול ממש לפני כי זה מכביד על המערכת.

    מצד שני אתה כן צריך אנרגיה ולכן לא כדאי להגיע לשם אחרי זמן ארוך ללא אוכל.

    בין שעתיים לשלוש לפני האימון נשמע לי סביר.

    זה גם תלוי מה אתה אוכל, יש דברים שמתעכלים יותר מהר, יש דברים שיותר לאט.

    הרעיון הוא לקבל אנרגיה לטווח זמן שכולל את האימון ולא להכביד על הגוף והבטן בזמן האימון.

    נסה ותראה איך זה מרגיש.

    תעשה שינויים אם צריך.

    פחממה כדוגמת בננה או תמרים עדיף לאכול משהו כמו 40 דק' לפני אימון, או חטיף אנגריה שעה לפני כי הוא קצת יותר כבד (בננה \ תמרים מצוין גם לאכול לאחר האימון בשילוב עם מנת חלבון).

    למדתי ממכם. תודה

    לדור וגיל, בקשר ל-ABC: שאני אבין, בתכנית הזאת עובדים בכל אימון על תרגילים אחרים? כי הרכיבו לי תכנית קבועה שמשתנה כל חודש-חודשיים. לא אמרו לי כלום על ABC ואני לא חושב שהמדריכים לא מכירים אותה.

    בגדול אני עושה 15 ד' הליכה עם קצת ריצה, לחיצת חזה, כפיפת מרפקים, כפיפת ברכיים, פולי עליון (אחיזה רחבה) בישיבה, פולי תחתון בעמידה, פולי עליון בעמידה, לחיצת כתפיים, כפיפות בטן ומתח. על מה אני בעצם עובד באימון?

    ואיך אפשר 4 אימונים בשבוע? כי גם לי אמרו שצריך יום מנוחה, ואני ביקשתי להגיע 4-5 פעמים בשבוע ואמרו שאסור (אלא אם עושים רק אירובי).

  11. חצי ביצה קשה? אל תפחד לאכות אחת שלמה.

    ד.א, אני ממליץ לך לאכול תפוז שלם במקום לשתות מיץ תפוזים, תשתה מים.

    מה שאני אומר פה מבוסס גם על חומר שזמין באינטרנט אבל בעיקר על נסיון אישי, אני הורדתי 58 קילו בדיאטה, ועכשיו אני עובד על העלאת מסת שריר בהצלחה יפה עד כה.

    השתדלתי בשנים האחרונות לא לאכול בכלל ביצים (כי שמעתי שיש המון חיידקים) וגם כשאני אוכל זה תמיד ביצה קשה.

    מה ההבדל בין תפוז סחוט לשלם? :nixweiss:

    בקשר לתוכנית האימונים - בן אדם שלא מתאמן צריך להתחיל בחודש של מכשירים כי הם יותר קלים קלים

    אחר כך לעבור לתוכנית ABC עם מכשירים ומשקולות למשך 4 חודשים בערך

    לאחר מכן אפשר להתחיל עם הדברים הכבדים כמו בנצ' פרס וסקווטים

    מה זה תכנית ABC ???
  12. תשמעו אני לא בקיא במושגים (דדליפט, סקווט וכו'). כשכתבתי משקולות התכוונתי גם לאימוני התנגדות כגון לחיצת חזה וגם למשל למשיכת פולי. את לחיצת חזה אני במשקולות ופולי מן הסתם עם מכונה. בנוסף אני עושה גם פרפר חזה ועוד כמה תרגילים שאני לא ממש זוכר מה השמות שלהם. הרמת משקולות (כמו שאני חושב שהתכוונתם) אני לא עושה.

    אני שוקל 73 ק"ג והתחלתי לפני קצת יותר מחודשיים ומטרתי להוריד משקל, אבל נאמר לי שצריך לשלב תרגילי התנגדות ולא רק אירובי. אם לומר את האמת אני נהנה יותר מתרגילי הכח ופחות מאירובי.

    בקשר לתזונה - לאחר האימון אני מקפיד לאכול ארוחה גדולה שכוללת חצי ביצה קשה ו-4 פרוסות לחם (או שליש בגט) עם פסטרמה או טונה וגם תמיד מוסיף זיתים וירקות (עגבנייה, מלפפון, כרוב, בצל, תירס), ושותה כוס מיץ תפוזים סחוט. אח"כ אני מתקלח ולפעמים אוכל גם גביע יוגורט. הבעיה שאני מגיע לחד"כ כשהארוחה האחרונה שאכלתי היתה 4 שעות אחורה. זה בסדר? האם צריך להקפיד על ארוחות לפני אימון? כי נראה לי שעם הארוחות בסוף אני מתנהל נכון.

    צריך גם לגוון בתוכניות האימונים כדי לעזור לשרירים החלשים יותר לאזן את עצמם בקו אחד עם השרירים החזקים.

    עצה מצויינת שאקח בחשבון
  13. מה הדרך הטובה להעלות במשקלים?

    האם להאריך את מספר החזרות בכל סט ולאחר שבועיים-שלושה לעלות במשקל ולהקטין את מספר החזרות (וחוזר חלילה)?

    או שצריך להעלות משקל ולהתאמץ?

    ועוד דבר קטן - יש תרגילים שאפשר לעשות במכונה או עם משקולות. מה עדיף לבחור?

  14. אולי תפסיקו לדבר כמו אנשים קטנים על "נסיון" וכל המחשבה שצריך להרשים מעסיקים.

    הנדסאי חשמל מוסמך לבצע עבודות חשמל, כלומר להיות חשמלאי פרטי ו/או לבצע עבודות חשמל בבניינים (כולל חתימות לרשויות). כנ"ל הנדסאי בניין שיכול לתכנן בניין עד גובה מסויים. הנדסאי חשמל/אלק' יכול לפתוח מעבדת תיקונים (ולא חסר קליינטים. הכל שאלה של יצירת מאגר ללקוחות, אבל זה כבר מצריך חשיבה מהבית ספר של החיים וכנראה שלא לכולם, כולל הטכניוניים, יש את זה). הנדסאי עיצוב פנים יכול להציג את עצמו ככזה (בגאווה ומבלי להיות חאפר) ולתכנן בתים ואם הוא יהיה טוב לאף אחד לא יהיה משנה אם הוא גמר אוניברסיטה

  15. יש הבדל בין הנדסאי למהנדס מבחינת ההעמקה למשל במקום מספר קורסי פיזיקה ומעבדות הם לומדים פיזיקה כללית. אבל אל תחשוב שאין מתמטיקה כי יש, והיא הרבה יותר גבוהה מתיכון אבל פחות מאוניברסיטה. הנדסאים לומדים ת'כלס בלי כל מה שמסביב ובלי השאלה "איך הגיעו למסקנה" אלא פשוט לומדים את המסקנה.

    לעניין התעסוקה ראיתי שכתבו פה שמעסיקים יעדיפו אנשים שיש להם יכולת לשבת על התחת וכו'. תחשוב שאתה מהנדס חשמל ותיכננת את עבודות החשמל לבניין שבונים. האם תעדיף שמי שיבצע את העבודה יהיה מהנדס שירצה המון כסף או מישהו שלמד את מה שצריך בשביל לבצע את העבודה? אני מניח שהתשובה ברורה. כנ"ל לגבי דו"חות למס הכנסה, תחשוב שאתה עסק קטן-אל מי היית פונה? לרו"ח שירצה הרבה כסף או למנהל חשבונות שיעשה את אותה עבודה בשליש כסף.

    לכל תעודה יש צורך אחר ולכולם יש מקום. מכל תעודה אפשר להתפתח ולהרוויח ואין שום קשר לרמת התואר אלא ליכולת שלך למשוך את הכסף אליך.

    בתקווה שתבין

  16. אולי בעצם תעזרו לי להחליט מה לעשות.

    קניתי מסך 24 אבל עכשיו אני שם לב שהכתב נורא קטן והמסך צר נורא (אני הופך את המסך שייראה כמו דף). המסך הזה 16X9 והמסך הקודם שלי היה 16X10, חשבתי שההבדל זניח אבל אני שם לב שלא ככה. האם זה עניין של הרגל או שעדיף להיפטר ממנו בהקדם ולחכות למסכים עוד יותר (למשל 26)?


    בינתיים אני משתמש בו מבלי להוריד את הניילונים כדי לשמור את האופציה להחזיר. מכיון שאני אובד עצות אני פשוט אעשה בהתאם לדעתכם
×
  • צור חדש...