תוכן creed111 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

creed111

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    126
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי creed111

  1. טוב, שיחקתי טיפה עם שתי התוכנות, ולא הצלחתי להגיע להגדרת פרופילים שמתאימים לי.

    הכי קרוב שהגעתי למה שאני רוצה זה לכתוב סקריפט קצר ב - autohotkey, ואני די קרוב לקבל את המעבר שאני רוצה.

    חבל ש NVIDIA השאירו את NVIEW רק לכרטיסי הקוואדרו. ב , הגדרת הפרופילים והמעבר המהיר ביניהם הרבה יותר מוצלחת

  2. על מערכת ה- xp שלי, היה תוסף נחמד לדריבר של בשם nview, שהיה מאפשר ליצור פרופילים שונים, להקצות לכל אחד מהם שילוב של hot keys, וכך מעבר בין פרופיל אחד לשני היה מהיר. הסידור הזה היה לי נוח, כי אני צריך לעבור בין תצוגה של מסך אחד, לתצוגת שני מסכים. לימדתי את שלט ה - mce מהו שילוב הכפתורים לכל פרופיל, וככה קפצתי בקלות מאחד לשני.

    ב- win7 אין יותר את nview, ולא הצלחתי למצוא לו תחליף ברשת.

    יש איזו שיטה לבצע את מה שתיארתי בדירבר של , או באמצעות איזשהו תוסף?

    תודה

  3. מישהו ניסה לשחק ברשת ויכול לתת רשמים?

    ב - pes 08 השרת די ריק מאנשים, ועם רוב היריבים המשחקים לא זורמים (יש המון תקיעות). פעם ב... נתקלים ביריב עם חיבור ראוי שהמשחק זורם איתו.

    איך המצב ב - 09, יש אנשים בשרתים, או שאין שיפור בתחום הזה?

  4. אני בשלב השלישי (עם הקרח) והגעתי לקטע שצריך לחסל מדוזה ענקית לפני שנכנסים למנהרה. הנשק הכי רציני שיש לי זה משגרי טילים, וכמה שאני לא יורה בו, לא מצליח לחסל אותו. אני צריך לכוון למקום ספציפי? פספסתי איזה יותר רציני בדרך? איך עברתם את השלב הזה?

  5. אני משחק עם הגה MOMO של לוג'יטק וממש קשה לי לשלוט על הרכבים.מי מכם שמשחק עם הגה, שיניתים משהו בהגדרות המתקדמות של השליטה?

    הכוונה לערכי linearity, saturation, dead zone, אשמח אם תוכלו לפרסם ערכים שקבעתם שאיתם השליטה סבירה.

  6. לא צריך כרטיס לכידה ולנהל הקלטות בשביל להשתמש בתוכנות המדיה. mediaportal יחסית קלה לקינפוג ובעלת חזות יפה ויכולה לנהל את כל נושא השליטה בסרטים במחשבים ברשת, אני אפילו חושב שניתן לפעול איתה בין שרת לקלינט בסטרימינג,אבל לא ניסיתי.

  7. אני משתמש ב - GB-PVR. בכל מה שנוגע לנושא של הקלטות מהטלויזיה - ל HTPC יש שני כרטיסי לכידת וידאו שמנהלים את ההקלטות מההממיר.

    מלבד הקלטות, כל הסרטים (ברובם 720p,1080p mkv) נמצאים תחת תיקיית הסרטים של gb-pvr וניתנים לצפייה ישירה מתוך הממשק של התוכנה.

    את התוכנה ניתן להתקין על כל מחשב נוסף ברשת, להגדיר אותו כקליינט ולשלוט על השרת מהם, כך לדוגמא ניתן לצפות בטלויזיה חיה,הקלטות של תוכניות, בסרטים, תמונות וכד'.

    החסרונות - לא ניתן להשתמש ברשת אלחוטית - אפילו לצפייה בטלויזיה חיה קצב מעבר הנתונים לא מספיק מהיר. חסרון נוסף הוא שכל משימת עיבוד תמונה של hd נופל על הקליינט ובמקרה זה השרת רק מחזיק עליו את התוכן. אם לא מתוכננת צפייה בסרטי hd אלא רק נושא של טלויזיה,הקלטות,, גם P3 ישן יכול לשמש כשרת.

    את הנושא של עבודה עם סרבר וקלינטים ניתן לעשות גם עם mediaportal, sage-tv, mce ובמרבית המקרים גם עם ממשק הרבה יותר יפה, אני פשוט רגיל ל-gb-pvr.

    מיקרוסופט עם הויסטה מדיה סנטר שלהם משחררים בימים אלו אקטנדרים שעונים בדיוק על הפונקציה הזו של רכיב שמשמש כקלינט, זה באמת הפיתרון האולטיממיבי למי שעובד עם VMC.

  8. לגבי MKV- לפני הגרסה האחרונה של -avc לא היה שום מקודד שבניגון קבצים בקונטינר זה ידע לנצל את האצת החומרה של כרטיס המסך.

    מקבל את ההערה לגבי איכות תמונה בסיגנל דיגיטלי, אבל במקרה שלי אני שולח למסך את ה- native rate שלו(1366x768), כך שלא משנה איזה תוכן אני מנגן - 1080p או 720p תמיד מתבצעת עבודת עיבוד על ידי הכרטיס, במקרה הזה מצאתי שהתמונה הרבה יותר איכותית עם כרטיס מסך והפילטרים שלו מאשר כרטיס onboard.

  9. בקוניפיגורציה בה אני עובד, כל משימת העיבוד נופלת על הקליינט, הסרבר רק מחזיק את כל התוכן, אז אני צריך מעבד מספיק חזק בשביל המחשב החדש.

    ודרך אגב, כדי לשים טיפה בפרופורציות את הנחיצות של כרטיס מסך שתומך בהאצת חומרה - ה- htpc בסלון מורכב משילוב של e6750 ו - 8600gt (שתומך בהאצת חומרה לתכני hd). כשאני מנגן ב- power סרטי hd (בלו ריי או hd dvd), ולא איזה קידוד בצורת mkv (שלגבי ה- mkv יש עדיין סימני שאלה אם הכרטיס מסך אכן לוקח ממעמסת העיבוד), ההבדל בין לנגן את הסרט כשאני מאפשר האצת חומרה או בלעדיה,הוא רק כ- 3% עומס על המעבד. כשמכניסים כתוביות לכל העסק הזה, בכלל התרומה של כרטיס המסך מוטלת בספק. לכן אני מעדיף מעבד חזק על פני השקעה בכרטיס מסך. היתרון (לפי דעתי) של כרטיס מסך שהוא לא onboard הוא איכות תמונה עדיפה.

  10. יש לי htpc בסלון שמנהל את כל ההקלטות מהממיר ומכיל מאגר של סרטים. אני רוצה לשים htpc בחדר שינה שישמש כקלינט ל-htpc הראשי וינגן את כל התכנים דרך הרשת.

    לכן אני לא צריך נפח גדול של הארדיסק (גם 40 גיגה יספיק- צריך מקום רק למערכת הפעלה)

    הוא חייב להיות שקט לחלוטין (ממוקם בחדר שינה)

    שיוכל לנגן 1080p בצורה חלקה

    אין לי עדיפות לאינטל או amd

    על המארז +ספק אני כבר די סגור - antek nsk2480 -

    http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6686

    אם התקציב מאפשר מעדיף כרטיס מסך לא onboard, אפילו מהסדרות הנמוכות ביותר. אם לא ניתן לדחוס בתקציב, אז נסתפק בכרטיס מסך שעל הלוח.

×
  • צור חדש...