תוכן Psibeast - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Psibeast

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    105
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי Psibeast

  1. סוג המדיה - Bulk Riteks (כסופים ללא שום כיתוב)

    קוד מדיה - RITEKG04

    מחיר המדיה - בזמנו הם עלו 400 ש"ח לספינדל של 100

    מקום קניה - comp-il

    סוג הצורב - Pioneer A06

    קושחה - 1.07

    מהירות בה המדיה נצרבה - X4

    הערות: אלו Ritek שנמכרו ב Bulk פעם דרך comp-il. צריבה מצוינת, RitekG04 תמיד עבדו אצלי מצוין ללא שום בעיות. חבל שאין לי צורב שמסוגל לבצע בדיקות PI/PIF, אבל אני בטוח שהתוצאות היו יוצאות מצוינות. תראו איזה גרף חלק יפה.

    [attachment deleted by admin - 90 dayss]

  2. רבותי, לי יש צורב Lite-On ואני מוכן לעשות כמה צריבות של 74 דקות ולפרסם פה את התוצאות למען הסר ספק.

    כבר צרבתי כמה דיסקים של 74 דקות, לא היה עליהם צל של Error.

    Green all over the board. הצורב שלי הוא Lite-On 32123S.

    אני מדבר על הדגם X40.

    בדקת עם WSES?

    לא. בדקתי עם Nero CD-Speed, ולפני שאתה אומר משהו, כן אני יודע ש WSES יותר טוב. פשוט לא יצא לי לנסות אותו. בכל מקרה, יש לי את גרסת ה 32X ואם אתה אומר שהבעייה קיימת רק בגרסת ה 40X אז אין לי מה לטרוח יותר מדי להריץ בדיקות. אגב, זה עלול להיות דבר שקשור ל Firmware מסויים.

  3. בחייאת אינפרנו, איפה זה ליד הבית שלך בדיוק? כמה הם עולים שם ועד איזו מהירות צריבה הם certified?

    שמת לב שעניתי לך לגבי הדיסקים לצריבה של פוג'י?

    שאלת אם מישהו מצא כאלו בארץ; ובכן, כן, קניתי כאלו ב*ארץ*!

    שאלתי את אינפרנו לגבי קודאק, לא פוג'י. קודאק זה נושא כאוב, הם הפסיקו לייצר דיסקים, לכן כל מה שעוד יש בחנויות זה מלאי שברגע שיאזל לא יהיה יותר, והדיסקים של קודאק היו מעולים. היה להם דיו ייחודי, פיתוח שלהם. אגב, מה שמצאת ב Ace זה גם נורא יקר, גם לא Spindle (מי שצריך דיסקים בכמויות לא צריך בקופסא), וגם 650 מגה. אני לא ידעתי שמישהו עדיין משתמש ב-650 מגה, כבר כמעט לא מוכרים אותם, ובכל מקרה, רוב מה שאני צורב לא היה נכנס על 650 מגה. באייס לייד הבית שלי מוכרים בעיקר GPT.... אגב, ה Silverline הם ככל הנראה Riteks שנחשבים ללא רעים בכלל.

    ואגב אינפרנו, לא ציינת אם הקודאק שמוכרים לייד הבית שלך מגיע ב Spindles, לאיזו מהירות הוא, וכמה הם עולים.

    Moonshe: התוצאות שלך תואמות לשלי. עד שאני אמצא Tayio Yuden בארץ במחיר סביר (מצאתי בבודדים של בקופסא) אני דבק ב BenQ. דיסקים מצויינים.

  4. אבל כולם אומרים שאין כבר.. :P

    הבנתי שיש גם מדיות שמגיעות עד 800מ"ב, ואפילו עד 900 מ"ב.. אבל בלתי ניתן לקרוא להן אמינות..

    ו-ice2k, ניסיתי עם צורב פלקסטור X24, יכול להיות שניסיתי עם גם עם ה- SCSI X12 שלי אני לא זוכר, בכל מקרה המידע לא נקרא היטב באף אחד מהם.. גם חבר שלי שבשבלו צרבתי את הדסקים לא הצליח לפתוח את המידע ישירות מהדיסקים אלא רק להעתיק אותם.

    לא זכור לי איזה צורב יש לו, אבל לא משהו חדיש במיוחד (בטח X8 או X16).

    אני לא כל כך מבין למה אתה מתכוון שלא יכולת לפתוח את המידע ישירות מהדיסקים. אם הצלחת להעתיק אותם ל Hard-Disk משמע שכן הצלחת לקרוא את המידע, ואין סקטורים שהם Unreadable. אגב, באיזה סוג מידע מדובר? משחק? סתם קבצים מה Hard-disk? דיסק Audio? יתכן אולי שצרבת משהו שיש עליו סוג של Copy protection? אם לא קשה לך הייתי שמח אם היית סריקת Scandisk (מתוך Nero CD-speed שמגיע עם Nero) על הדיסק וכותב מה התוצאות של זה. קשה לי להאמין שמדובר באשמת הדיסקים למרות שיש דברים כאלה (Bad batch).

  5. Frenzy איפה השגת בארץ Fuji? וכמה עלה לך?

    זה הגיע ב Spindle או בקופסאות?

    Fuji הם בדרך כלל דיסקים מעולים. הרבה פעמים הם Tayio Yuden וגם כאשר הם מיוצרים על ידי פוג'י עצמם הם מעולים.

    Verbatim הם לרוב דיסקים טובים שמיוצרים ע"י Mitsubishi Chemicals ושמעתי גם על כאלו המיוצרים ע"י Tayio Yuden.

    עם TDK קשה מאוד לדעת... יש להם דיסקים מעולים מתוצרתם או מתוצרת Tayio Yuden, הם יכולים להיות Ritek, ובצד הנמוך של הסקלה הם עלולים להיות CMC, ואתם לא רוצים להיות הבעלים של דיסקים מתוצרת CMC... ;)

    אם אתה מסוגל לשים ידיך על דיסק אחד מהסוג שאתה עומד לקנות, כדאי פשוט לבדוק אותו עם CDR-Info ולבדוק מה התוצרת האמיתית לפני שאתה קונה כמות גדולה.

  6. 3. הכי גרוע, יש חברות (כמו Philips) שאת הדיסקים שלהן מייצרות מספר חברות, שההבדל באיכות הדיסקים שהן מייצרות הוא ענקי, והן מייצגות דיסקים שיוצרו על ידי יצרנים שונים אפילו באותו מספר דגם. כך למשל דיסק של שיוצר על ידי Taiyo Yuden, שאיכותו מעולה מסומן בשם הדגם R80 Silver, וגם דיסק שיוצר עבור על ידי Ritek ואיכותו גרועה, גם הוא מסומן כ-R80 Silver.

    אז יש ממש בעיה להבחין ביניהם בקניה!!!

    Ritek נהגו בעבר להוציא דיסקים באיכות גרועה, אבל הדיסקים הנוכחים שלהם באיכות דווקא טובה מאוד. שימי לב שקיים הבדל גם בדיו. דיסקים של Ritek בעלי דיו Pthalcynaine הם עדיפים על Ritek עם דיו Cynanine. זה לא אומר שבאופן כללי Pthalocynine עדיף על Cynine מכיוון שלמשל Tayio Yuden המעולים מייצרים דיסקים מעולים עם הדיו Cynanine, אבל Ritek באופן כללי טובים עם Pthalo. קודאק באמת היו מעולים אבל הפסיקו את הייצור. היה להם דיו ייחודי להם שנקרא אם אני זוכר נכון Formaline. אגב, אם את יכולה לבדוק עם CDR Info את ה ATPI של הדיסקים הישנים של הסוני שלא נקראים יותר, תבדקי מי היה היצרן האמיתי. יתכן שבאותה תקופה השתמשו ביצרן גרוע, מעניין יהיה לדעת מי מאחורי הדיסקים שסיפרת עליהם. אני משתמש כרגע ב BenQ 32x זהובים שעברו עד כה את כל מבחני האיכות שלי. עליהם אני כרגע ממליץ לכל מי ששואל אותי.

    אגב, בקשר ל- DCD, היצרנים שלהם השתנו. עד וכולל ה Mach 24 הם יוצרו על ידי Multimedia Masters & Machinery, שהם עוד היו סבירים איכשהו. סדרת ה Vertigo 32X שלהם פשוט זוועתית, ואני לא ממליץ לצרוב אותה במהירות גבוהה מכפול 16. CDR-Info לא מזהה את קוד היצרן של הסדרה הנוכחית. ככל הנראה מהסדרה הנוכחית הם באמת עברו לייצור בארץ, וחוסר הנסיון בולט.

×
  • צור חדש...